Nextdeal newsroom, 25/6/2021 - 09:12 facebook twitter linkedin Η Allianz Ελλάδος αναβαθμίζει το Κέντρο Επικοινωνίας! Nextdeal newsroom, 25/6/2021 facebook twitter linkedin Αναβαθμίζει το Κέντρο Επικοινωνίας η Allianz Ελλάδος προκειμένου να βελτιστοποιήσει την επαφή της με τους πελάτες της. Ειδικότερα, όπως ενημερώνει τους συνεργάτες της, η εταιρεία αποφάσισε την αναδιοργάνωση του Κέντρου Επικοινωνίας για λόγους επιχειρηματικούς που αφορούν την αναβάθμιση και την επέκταση των δυνατοτήτων λειτουργίας του. Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης αυτής, αναφέρει, έχει αποφασίσει την ανάθεση της διαχείρισης των εισερχομένων κλήσεων του Κέντρου Επικοινωνίας σε εξωτερικό συνεργάτη με πολύχρονη εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών για πολλές εταιρείες και σε διαφορετικούς κλάδους. Η μετάβαση αυτή έχει εφαρμογή από 23 Ιουνίου 2021. ΟΦΕΛΗ Η αλλαγή αποφασίστηκε με γνώμονα την βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης που παρέχει η Allianz στους πελάτες και τους συνεργάτες της και παρέχει τα παρακάτω πλεονεκτήματα: Ικανότητα διαχείρισης μεγάλου όγκου κλήσεων Ευελιξία στη διαχείριση της εναλλαγής του φόρτου κλήσεων κατά τη διάρκεια λειτουργίας Εξελιγμένη τεχνολογία και αναβάθμιση των υποδομών του τηλεφωνικού κέντρου Σταδιακά, επέκταση ωραρίου λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου σε 08:30-20:30 τις καθημερινές αλλά και Σάββατο ώρες 08:30-14:30 Βελτιστοποίηση της δημιουργίας και παρακολούθησης της πορείας νέων αιτημάτων μέσω σύγχρονου ticketingsystem ειδικά σχεδιασμένου για την Allianz Ελλάδος ΝΕΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Υπεύθυνος των λειτουργιών και της συνολικής διαχείρισης της εξυπηρέτησης από τον νέο πάροχο θα είναι ο κ. Πέτρος Αβραμέας. Η νέα ομάδα εισερχομένων κλήσεων του παρόχου θα απαντά σε εισερχόμενες κλήσεις ενώ θα κάνει εξερχόμενες κλήσεις για τη διεκπεραίωση ενός εισερχομένου αιτήματος. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας θα παραμείνουν τα ίδια και η ομάδα θα απαντά ως Allianz Ελλάδος. Επιπλέον, θα διαχειρίζεται και την εισερχόμενη ηλεκτρονική αλληλογραφία στο [email protected], ενώ θα διατηρηθεί και σταδιακά θα εμπλουτιστεί η διαδικασία εξυπηρέτησης των key accounts και VIP services. H διαδικασία αιτιάσεων και παραπόνων παραμένει ακριβώς η ίδια και η διαχείρισή της παραμένει στην ομάδα της Allianz. Σε επίπεδο εκπαίδευσης, η ομάδα του παρόχου έχει εκπαιδευτεί επαρκώς στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις διαδικασίες και τα συστήματά μας ενώ τα άτομα που τη στελεχώνουν έχουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις κατάρτισης (σύμφωνα με την ΤτΕ). Η νέα ομάδα, θα υποστηριχθεί και από έμπειρα στελέχη της εταιρεία, για τη διασφάλιση της διατήρησης του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Στόχος της αλλαγής αυτής είναι η αναβάθμιση της διαχείρισης της σχέσης της Allianz με τους πελάτες και τους συνεργάτες της με επίκεντρο την ανθρώπινη επικοινωνία. «Είμαστε βέβαιοι ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στην εξυπηρέτηση των πελατών μας όσο και στις εργασίες σας» αναφέρει η εταιρεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 10/5/2021 Ευάγγελος Δελινιώτης - Allianz: Αυξάνεται το ενδιαφέρον για τις ομαδικές ασφαλίσεις
H Allianz στηρίζει την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελoντών Αιμοδοτών Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η υποστήριξη της Allianz, προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελoντών Αιμοδοτών - ΠΟΣΕΑ σε συνεργασία με... Nextdeal newsroom, 29/04/2021 - 13:01 29/4/2021
H Allianz στο πλευρό του Συλλόγου Γονέων & Φίλων Αυτιστικών Ατόμων "Αναγέννηση" H Allianz, στέκεται διαχρονικά στο πλευρό του Συλλόγου Γονέων & Φίλων Αυτιστικών Ατόμων "Αναγέννηση'' και προσφέρει για τις μετακινήσεις και... Nextdeal newsroom, 18/04/2021 - 11:10 18/4/2021