Nextdeal newsroom, 10/2/2021 - 16:09 facebook twitter linkedin Όμηροι του ασφαλιστικού τους ταμείου τα τουριστικά γραφεία - Άμεση λύση ζητεί η FedHATTA Nextdeal newsroom, 10/2/2021 facebook twitter linkedin Έκκληση απευθύνει, για ακόμα μία φορά, η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, εκ μέρους των ιδιοκτητών των Ελληνικών τουριστικών γραφείων, στο Υπουργείο Εργασίας προκειμένου να βρεθεί επιτέλους λύση στα προβλήματα λειτουργίας του ασφαλιστικού ταμείου των τουριστικών πρακτόρων (πρώην ΤΑΝΤΠ ΟΑΕΕ, νυν ΕΦΚΑ), ζήτημα το οποίο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Όπως τινέται σε σχετική ανακοίνωση, εδώ και χρόνια είναι ουσιαστικά ανέφικτη η εξυπηρέτησή από το ασφαλιστικό Ταμείο, ειδικά για τους ασφαλισμένους. Πρόκειται για ένα ταμείο υποστελεχομένο (με μόνο 4 υπαλλήλους), σε διαδικασία εκ νέου μεταστέγασης, το οποίο ουσιαστικά κρατά ομήρους τους ασφαλισμένους. Λόγω της αποδιοργάνωσής του και της τεράστιας καθυστέρησης που υπάρχει στην καταχώριση του ασφαλιστικού ιστορικού των ασφαλισμένων, οι πολίτες αδυνατούν να επωφεληθούν από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει ο ΕΦΚΑ, με αποτέλεσμα το πιο απλό αίτημα να χρειάζεται μήνες για να διεκπεραιωθεί. Οι ασφαλισμένοι δεν μπορούν να πάρουν πληροφορίες για την πορεία των υποθέσεών τους, οι συνταξιοδοτήσεις παρουσιάζουν προβλήματα, δεν μπορούν να γίνουν μεταβιβάσεις διότι δεν μπορεί να δοθεί ασφαλιστική ενημερότητα κλπ. Ακόμα και η απλή βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας είναι γολγοθάς και ακατόρθωτο εγχείρημα, εάν ο ασφαλισμένος έχει κάποια ρύθμιση παλαιών οφειλών, οι μηνιαίες πληρωμές των οποίων δεν «περνούν» αυτόματα στο ηλεκτρονικό σύστημα, αφού οι υπάλληλοι δεν προλαβαίνουν να ενημερώνουν το σύστημα. Ούτε και οι νέοι ασφαλισμένοι μπορούν να εγγραφούν. Τουριστική πράκτορας που από τον Φεβρουάριο του 2020 που δημιούργησε την επιχείρηση/ τουριστικό γραφείο, προσπαθεί να ολοκληρώσει την εγγραφή της στο ταμείο και να ασφαλιστεί. Οι προσπάθειές της μέχρι στιγμής είναι άκαρπες, παρόλο που πλέον είναι μία ανασφάλιστη έγκυος (!!!). Ακόμα και σε αυτή την ευαίσθητη περίπτωση, το ασφαλιστικό ταμείο αδυνατεί να ανταποκριθεί, δηλώντας παντελή έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας και αδυναμία παροχής των υποχρεώσεων του Κράτους σε μία νέα μητέρα. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο, τονίζει η FedHATTA και υποστηρίζει ότι δεν είναι δυνατό με όσα προβλήματα επιβίωσης έχουν οι επιχειρήσεις σήμερα να μην μπορεί ο συνεπής ασφαλισμένος να εκδώσει μία απλή ασφαλιστική ενημερότητα. Δεν είναι δυνατό να μην απαντάει κανείς σε τηλέφωνα ή email. Δεν είναι δυνατό ο ασφαλισμένος που θέλει να καταθέσει αίτημα για συνταξιοδότηση να μην μπορεί να ενημερωθεί. Η Ομοσπονδία αναφέρει ότι είναι κατεπείγον να υπάρξει άμεσα οριστική λύση για να μπορέσουν οι ασφαλισμένοι να εξυπηρετηθούν και ζητεί να θεσμοθετηθεί παράταση της προθεσμίας για ένταξη στον Ν. 4611/19 "Ρύθμιση οφειλών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης..." έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορέσουν να ρυθμίσουν παλιές (προ του 2016) οφειλές -για τις οποίες δεν είχαν ειδοποιηθεί ποτέ- και έτσι να εκδώσουν ασφαλιστική ενημερότητα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
ΕΦΚΑ: Οδηγίες προς τις επιχειρήσεις για τη μείωση των εισφορών από 1/1/2021 Με σημερινή εγκύκλιό του για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών απασχολούμενων στον ιδιωτικό τομέα από 01.01.2021 έως 31.12.2021, ο ΕΦΚΑ δίνει... Μαίρη Λαμπαδίτη, 01/02/2021 - 18:11 1/2/2021
Εγκύκλιος: Πότε ο ΕΦΚΑ βάζει κόφτη στη σύνταξη χηρείας Οδηγίες σχετικά με το καταβαλλόμενο ποσό σύνταξης στον επιζώντα σύζυγο με βάση τις διατάξεις του ν.4387/2016 δίνει με έγγραφό του... Nextdeal newsroom, 01/02/2021 - 10:28 1/2/2021