Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 - 11:38 facebook twitter linkedin Για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια κάποιοι ασφαλιστές βάζουν σε ταλαιπωρία τους πελάτες! Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 facebook twitter linkedin Πολλά και διάφορα τα παραδείγματα δυσαρεστημένων πελατών συμβολαίων οχημάτων, που κατόπιν ενός οδικού ατυχήματος δεν εξυπηρετήθηκαν «γρήγορα και εύκολα», όπως τους είχαν υποσχεθεί κάποιοι ασφαλιστές! Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν ενημέρωση από τους διαμεσολαβητές για τις παροχές που απορρέουν από το συμβόλαιο του οχήματός τους και ανάλογα να αποφασίζουν τι επιθυμούν. Εάν δεν συμβεί κανένα ατύχημα, ο πελάτης σπάνια θα επικοινωνήσει με την εταιρεία. Εάν όμως συμβεί ένα ατύχημα με υλικές ζημιές ή και σωματικές βλάβες, τότε σίγουρα ο πελάτης θα χρειαστεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να προβεί σε διαδικασίες αποζημίωσης. Τι γίνεται τότε; Θα εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα όπως τάζουν ορισμένοι; Με αφορμή την καθημερινή πραγματικότητα προέκυψε το ερώτημα «Για πιο λόγο ταλαιπωρούνται οι πελάτες συμβολαίων οχημάτων;». Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις ασφαλιστών που πουλάνε συμβόλαια οχημάτων κατά κύριο λόγο με «δέλεαρ» την χαμηλότερη τιμή ασφάλισης. Σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις συμβολαίων συμβαίνει ο διαμεσολαβητής να επιδιώκει μια διπλή ωφέλεια. Και ο πελάτης να αισθανθεί ότι αγόρασε σε «τιμή ευκαιρίας» το «καλό συμβόλαιο» και ο διαμεσολαβητής να πάρει προμήθεια λίγα ευρώ παραπάνω! Όμως για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια αξίζει να ταλαιπωρούνται οι πελάτες όταν θα συμβεί ένα οδικό ατύχημα και θα πρέπει να αποζημιωθούν; Σίγουρα η ταλαιπωρία θα αφορά και τον διαμεσολαβητή που πούλησε το συμβόλαιο, εκτός εάν δεν τον βρίσκει ο πελάτης στα τηλέφωνα! Θα πρέπει να σημειωθεί πως αρκετοί διαμεσολαβητές λειτουργούν και εργάζονται αποκλειστικά με γνώμονα την προμήθεια, ακόμα και για 5-10 ευρώ παραπάνω, χωρίς να εξετάζουν καμία άλλη σημαντική παράμετρο που αφορά τους ίδιους ως επαγγελματίες και τους πελάτες ως ασφαλισμένους. Όταν όμως συμβεί το ατύχημα, αποποιούνται την συμμετοχή τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τον αφήνουν να ταλαιπωρείται και να τρέχει αριστερά και δεξιά, παρακαλώντας να βρει το δίκιο του και να αποζημιωθεί για την ζημιά που υπέστη. Οι διαμεσολαβητές έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά και διάφορα θέματα. Όμως ένα από τα σπουδαιότερα θέματα είναι η «εξυπηρέτηση του πελάτη». Γιατί όταν ένας πελάτης είναι ευχαριστημένος, τότε και η παραπάνω προμήθεια θα έρθει και η διατηρησιμότητα του πελατολογίου τους. Τα 5-10 ευρώ επιπλέον προμήθεια από ένα συμβόλαιο οχήματος που επιδιώκει να πάρει ο διαμεσολαβητής παραβλέποντας μια η «απλή ή σύνθετη ταλαιπωρία» του πελάτη, πιθανόν θα μπορούσαν στο πολλαπλάσιο να αντικατασταθούν μέσα από εργασίες άλλων κλάδων και από συστάσεις ονομάτων που θα δοθούν από ευχαριστημένους πελάτες. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/03/2025 - 14:24 Καραμπόλα αυτοκινήτων: Τι αναφέρει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση των οδηγών;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/03/2025 - 09:05 Τι παρέχει η Οδική Βοήθεια Ατυχήματος και τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι οδηγοί;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/03/2025 - 09:09 Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο την τελευταία 5ετία;
Ποιες περιπτώσεις δεν καλύπτει μια ασφάλεια ζωής και υγείας; Σύμφωνα με άρθρο 13 «εξαιρέσεις της κάλυψης» του βασικού νόμου 2496 (ΦΕΚ 87/τ.Α’/16.5.1997) «Ασφαλιστική σύμβαση, τροποποιήσεις της νομοθεσίας για την... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 16:07
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2025; Πόσους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έχει η Ελλάδα σήμερα; Σύμφωνα με το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές το 2025... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 15:56
Τι καλύπτει η ασφαλιστική παροχή «Αερόσακοι και Ζώνες Ασφαλείας» και ποιους οδηγούς αφορά; Ο κίνδυνος να ανοίξουν οι αερόσακοι και να καταστραφούν οι μηχανισμοί των ζωνών ασφαλείας κατόπιν μιας σύγκρουσης είναι συχνός. Η... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/02/2025 - 11:25
Τα ασφαλιστήρια υγείας παρέχουν πρόσβαση σε ιδιωτικά νοσοκομεία και νέες θεραπείες κατά του καρκίνου σε Ελλάδα και Εξωτερικό Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου, παρατίθενται ορισμένα χρήσιμα στοιχεία, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ασφαλιστική καθημερινότητα... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/02/2025 - 10:50
Τι παρέχουν τα ασφαλιστήρια υγείας στα επείγοντα; Όλα τα ασφαλιστήρια υγείας όλων των εταιρειών, παρέχουν έξοδα για έκτακτα περιστατικά, σε συνεργαζόμενα νοσοκομεία. Οι παροχές είναι σημαντικές, καθώς... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/02/2025 - 10:15
Ασφαλίζεται οδηγός χωρίς δίπλωμα οδήγησης; Τι γίνεται με την ασφάλιση του οδηγού που στερείται δίπλωμα οδήγησης; Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Γραφείου Ενημέρωσης Δημοσιογράφων Θεσσαλονίκης,... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/02/2025 - 10:15