Nextdeal newsroom, 15/12/2010 - 11:17 facebook twitter linkedin Πώς θα γίνεις σωστός ασφαλιστής; Nextdeal newsroom, 15/12/2010 facebook twitter linkedin Ανασκόπηση της εργασίας του ασφαλιστή Μην κρατάτε σφυριά και ψάχνετε καρφιά. Κρατήστε ανθοδοχεία να μαζέψετε λουλούδια! Για να υπάρχουν αποτελεσματικές λύσειςΑ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Παίρνει συστάσεις για νέους πελάτες Πλησιάζει φίλους ως υποψήφιους πελάτες Αναζήτηση εν ψυχρώ πελατών Δημιουργία/χρησιμοποίηση κέντρων επιρροής. Έχει κριτήρια αξιολογήσεως υποψηφίων πριν την προσέγγιση (ηλικίας, επαγγέλματος, εισοδήματος, επαγγελματικής αγοράς κλπ) Διαγράφει ονόματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις 7.Επιδιώκει προσωπικές συστάσεις σε φίλους πελατών του Χρησιμοποιεί και τεχνικές μαζικής αναζήτησης (μέσω ταχυδρομείου-επιστολές-δελτάρια κλπ, καταχωρίσεις Τύπου, περιοδικών (ειδικά ιατρών. Μηχανικών, άλλου κλάδου επαγγελμάτων…). Προσπαθεί να πουλήσει δεύτερη ασφάλεια σε ήδη πελάτες Αναζητά συνεχώς και συνειδητά άλλους πελάτες α) Προγραμματίζει τη δουλειά τουβ) Εργάζεται ένα πλήρες 8ωρογ) Εφαρμόζει την εκπαίδευσή του στην πράξηδ) Τηλεφωνεί στους πελάτες του την ώρα της καλύτερης προσεγγίσεωςε) Ελέγχει τη σχέση του χρόνου του στο γραφείο με το χρόνο στην αγορά*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/12/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;
Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να κάνουν κάτι; Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/12/2024 - 10:00 24/12/2024
Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ Ήταν αρχές του 2004. Tην πόρτα της εισόδου του πολυτελούς γραφείου πολυεθνικής Ασφαλιστικής περνά ο Βαγγέλης προκειμένου να μιλήσει με... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 - 14:02 20/11/2024