Nextdeal newsroom, 6/10/2009 - 12:40 facebook twitter linkedin AXA Ασφαλιστική: νέα υπηρεσία Officer on Call Nextdeal newsroom, 6/10/2009 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της συμπεριφοράς και της ιδιαίτερης αξίας που έχει για την ΑΧΑ ο Συνεργάτης της και ο Ασφαλισμένος της, εγκαινιάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 η νέα υπηρεσία 24-ωρης εξυπηρέτησης Συνεργάτη, αυτής του Officer on Call.Τι είναι η υπηρεσία του Officer on CallΈνα στέλεχος της AXA (Διευθυντής ή Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής), το οποίο είναι εξουσιοδοτημένο να λάβει αποφάσεις τη στιγμή που καλείται, βρίσκεται στη διάθεση των Συνεργατών, 24 ώρες το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο, αποκλειστικά για επείγοντα περιστατικά, ώστε να μπορεί να ληφθεί άμεσα απόφαση για την αντιμετώπισή τους.Η υπηρεσία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαθεσιμότητας και προσήλωσης της ΑΧΑ στους Ασφαλισμένους Συνεργάτες της, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά που οι πελάτες τους αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζει το επίπεδο των υπηρεσιών που οι Συνεργάτες προσφέρουν προς τους ασφαλισμένους τους, καθώς θα αντιμετωπίζονται άμεσα περιστατικά που απειλούν την υγεία ή περιουσία τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/5/2024 Interamerican: Ποιες διαγνωστικές εξετάσεις να κάνετε για τον θυρεοειδή αδένα!
Συνάντηση της Υπουργού κυρίας Δόμνας Μηχαηλίδου με το Δ.Σ. της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος! Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα Δόμνα Μιχαηλίδου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου και τα Μέλη του... Nextdeal newsroom, 24/05/2024 - 11:56 24/5/2024
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι έδειξε η μελέτη της εταιρείας HVA στη Θεσσαλία σχετικά με θέματα που αφορούν την ασφάλιση Exclusively at NextDeal Του Μιλτιάδη Γκουζούρη, CEO HVA Επιμέλεια Κωστής Σπύρου Μέσα από τις εργασίες για το master plan για την αντιμετώπιση... Nextdeal newsroom, 24/05/2024 - 10:06 24/5/2024