Γιώργος Μούζος, 15/6/2021 - 13:27 facebook twitter linkedin Η αυτόματη αξιολόγηση ζημιών εξοικονομεί χρόνο και χρήμα στις ασφαλιστικές εταιρίες! Γιώργος Μούζος, 15/6/2021 facebook twitter linkedin Στην ασφαλιστική αγορά, ο χρόνος μεταφράζεται σε χρήμα και κάθε δευτερόλεπτο που περνάει μπορεί να είναι σημαντική απώλεια χρήματος για μια ασφαλιστική εταιρεία. Όμως και σε επίπεδο πελάτη τώρα, η έντονη καθυστέρηση για την καταβολή μιας αποζημίωσης σίγουρα τον δυσαρεστεί κι εύκολα μπορεί να «φύγει» από μια ασφαλιστική και να μεταπηδήσει στην επόμενη. Σε αυτό το σημείο όμως έρχεται η σύγχρονη τεχνολογία για να δώσει τη βοήθεια που απαιτείται, μιας κι η τηλεματική συνδυαστικά με την τεχνητή νοημοσύνη έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν άμεση εκτίμηση της ζημιάς κι έτσι η διαδικασία να προχωρήσει πιο γρήγορα, για ακόμα μεγαλύτερο customer service. To φημισμένο «μαύρο κουτί»! Η καρδιά της τηλεματικής είναι το λεγόμενο «μαύρο κουτί», η κλασική συσκευή καταγραφής που τοποθετείται σε ένα αυτοκίνητο, ενώ πλέον χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, ως μαύρο κουτί μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και το smartphone του οδηγού (με ειδική εφαρμογή που καταγράφει όλα τα δεδομένα). Έτσι η ασφαλιστική έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που αφορούν τον τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου την εκάστοτε χρονική στιγμή του ατυχήματος, έχοντας τη δυνατότητα να διεξαχθούν όλα τα απαραίτητα συμπεράσματα για την έκδοση του πορίσματος. Και το κυριότερο άμεσα και με πλήρη διαφάνεια. Σημαντικό όμως είναι το όφελος που προκύπτει από τη γνώση που προσφέρει η τηλεματική σχετικά με τη μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινήτου, ακόμα κι αν είχε κάποια βλάβη πριν το ατύχημα. Το επόμενο μεγάλο τεχνολογικό βήμα που έχει επιτελεστεί είναι η ενσωμάτωση και η συνεργασία της τεχνητής νοημοσύνης με την τηλεματική στον κλάδο ζημιών. Η προηγμένη αυτή τεχνολογία κατορθώνει να συνδυάσει τα δεδομένα που υπάρχουν από το ατύχημα και με τα όσα στοιχεία έχει διαθέσιμα στη βάση δεδομένων της. Συνδυασμός που επιτρέπει την άμεση κοστολόγηση της ζημιάς, με το ποσοστό επιτυχίας σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα να αγγίζει το 80%. Ποσοστό που συνεχώς θα αυξάνεται με τη χρήση του machine learning, τεχνολογία που ουσιαστικά εκπαιδεύει τον αλγόριθμο να γίνεται ακόμα καλύτερος. Είναι ενδεικτικό πως για κάθε 1000 υποθέσεις που αναλύονται, το ποσοστό επιτυχίας αυξάνεται κατά 2 μονάδες! Σημαντική είναι όμως η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην επεξεργασία εγγράφων, επιτρέποντας στα μηχανήματα να χειρίζονται εργασίες ρουτίνας που μπορούν να μειώσουν το εργασιακό φόρτο των υπαλλήλων, αλλά και την πιθανότητα λάθους! Στο σύνολο τους οι δυο νέες πολλά υποσχόμενες και ραγδαίως αναπτυσσόμενες τεχνολογίες θα δημιουργήσουν ένα καλύτερο ασφαλιστικό μέλλον, με την άμεση και δίκαιη έκδοση της αποζημίωσης! Επιπλέον οι εν λόγω τεχνολογίες θα βελτιώσουν σημαντικά και τις διαδικασίες του underwriting, φέρνοντας στο προσκήνιο το επαυξημένο underwriting. Μπορεί να παρουσιάζει μια σειρά από προκλήσεις, αλλά η δυνατότητα ακριβούς πρόβλεψης του κινδύνου ενός υποψηφίου πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική. Το επαυξημένο underwriting μπορεί να συμμετέχει περισσότερο στις υπάρχουσες διαδικασίες, αλλά και να δημιουργήσει νέες που θα βοηθήσουν να επιτευχθεί ένας σημαντικός αριθμός στόχων όπως: απλοποίηση της διαδικασίας underwriting βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μείωση του κόστους και των ιατρικών αποδεικτικών στοιχείων εντοπισμός απάτης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07