Γιώργος Μούζος, 14/9/2021 - 13:16 facebook twitter linkedin Insurtech: Οι μακροοικονομικές τάσεις Γιώργος Μούζος, 14/9/2021 facebook twitter linkedin Έχοντας αναλύσει το insurtech σε ότι αφορά τις ρυθμιστικές και τεχνολογικές τάσεις του, στο τρίτο μέρος αυτής της θεματολογίας θα δούμε το πως διαμορφώνονται οι τάσεις σε μακροοικονομικό επίπεδο. Οι εποχές αλλάζουν και μεταβάλλουν άρδην το ασφαλιστικό τοπίο σε παγκόσμια κλίμακα, με το insurtech να βελτιώνει σημαντικά τα μέχρι τώρα ασφαλιστικά προϊόντα. Παρόλα αυτά οι μεγαλύτερες προκλήσεις των εταιρειών που ασχολούνται με τον κλάδο αυτό είναι να κερδίσουν την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη των πελατών τους σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Παρακάτω παρατίθενται οι βασικές μακροοικονομικές τάσεις που επηρεάζουν τον κλάδο του insurtech όπως αυτές προσδιορίζονται από την GlobalData. Κίνα Η Κίνα είναι ένας τεράστιος παίκτης στην αγορά του insurtech και έχει εταιρείες που λαμβάνουν και επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά σε ασφαλιστική τεχνολογία. Εκεί άλλωστε είναι κι η έδρα μιας από τις μεγαλύτερες insurtech εταιρείες στον κόσμο και πρωτοπόρα στην online ασφάλιση, της Zhong An! Covid 19 Η πανδημία που έπληξε τον πλανήτη είναι αναμφίβολα ένα ξεχωριστό θέμα για τον ασφαλιστικό κλάδο μιας και μεταμόρφωσε ολιστικά τις επιχειρήσεις αλλά και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Ενέχει ευκαιρίες και κινδύνους για τους ασφαλιστές. Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο όλων των ηλικιών αναγκάστηκαν να ασπαστούν γρήγορα την ψηφιακή τεχνολογία για να μπορέσουν να συνεχίσουν τη δράση τους! Ένα καλό νέο για τους ασφαλιστές μιας και τους βοήθησε να βελτιώσουν την ικανότητά τους να προσεγγίζουν νέους πελάτες και να αλληλεπιδρούν ακόμα και εξ αποστάσεως με τους ήδη υπάρχοντες. Η πανδημία, ωστόσο, έχει πλήξει την εμπιστοσύνη των επενδυτών παγκοσμίως και οι ασφαλιστές δυσκολεύονται να φέρουν επενδύσεις. Ο Covid-19 είναι πιθανό να αναδιαμορφώσει μια σειρά δημοφιλών ασφαλιστικών προϊόντων στο άμεσο μέλλον, όπως για παράδειγμα τις ασφαλιστικές παροχές των υπαλλήλων, εξαιτίας της αύξησης του προσωπικού που εργάζεται από το σπίτι. Η ψηφιοποίηση της νέας γενιάς! Οι νεότερες γενιές έχουν τρομερή εξοικείωση με την ψηφιακή τεχνολογία, σίγουρα αρκετά μεγαλύτερη συγκριτικά με τις παλαιότερες. Οι νέες τεχνολογίες ολοένα κι αυξάνονται, βελτιώνονται και διευκολύνουν περαιτέρω την καθημερινότητά μας. Η ασφάλιση, επομένως, δεν μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες που θα εξυπηρετούνται μέσω τηλεφώνου και συμβατικού ταχυδρομείου με μεγάλες φόρμες και τεράστιους χρόνους αναμονής. Είναι ένας τομέας όπου οι ψηφιακοί παίχτες μπόρεσαν να ξεχωρίσουν, με αυξανόμενη χρήση εφαρμογών, εξυπηρετώντας παράλληλα πολύ πιο γρήγορα τις αξιώσεις αποζημίωσης των πελατών τους. Εξατομίκευση Η εξατομίκευση είναι μια βασική τάση στον κλάδο και συμβαδίζει με τα μεγάλα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία, διαμορφώνοντας ανάλογα τη χάραξη πολιτικών που ταιριάζουν στο άτομο ή την επιχείρηση όσο το δυνατόν καλύτερα, προκειμένου να προσφέρει οικονομίες στον καταναλωτή και να βοηθήσει τον ασφαλιστή να μειώσει και να κατανοήσει τον κίνδυνο. Μπορεί να διαφέρει από ένα συμβόλαιο τηλεματικής ασφάλισης αυτοκινήτων έως ένα πλήρες πρόγραμμα ασφάλισης υγείας που παρακολουθεί τη διατροφή και την άσκηση. Το μεγάλο όφελος για τον καταναλωτή είναι τα φθηνότερα ασφάλιστρα με αντάλλαγμα την παραχώρηση προσωπικών δεδομένων στην ασφαλιστική εταιρεία. Τα μέχρι τώρα δεδομένα δείχνουν πως αυτή θα είναι μια βασική τάση στο μέλλον, καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τις καλύτερες οικονομικές λύσεις σε μια προσπάθεια να βγουν από την ύφεση εξαιτίας του κορονοϊού. Τα άτομα και οι επιχειρήσεις που θα ασφαλίζονται κατά αυτόν τον τρόπο θα συμβάλουν στη σημαντική μείωση του ασφαλιστικού κόστους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02