Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2024 - 08:46 facebook twitter linkedin Τι είναι η «Τεκμηριωμένη Απόφαση» και πως εντάσσεται στην διαδικασία αγοράς ενός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου; Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2024 facebook twitter linkedin Informative Decision είναι ένας πολύ- χρηστικός όρος και σημαίνει την αιτιολογημένη ή τεκμηριωμένη απόφαση. Στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ αυτός ο όρος, δηλαδή τη διαδικασία κατά τη λήψη αποφάσεων που βασίζεται στη συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων σχετικών πληροφοριών. Ακολουθεί η εξέταση και η σύγκριση των επιλογών, με στόχο να υπάρχει ο μεγαλύτερος κατά το δυνατόν έλεγχος των αποτελεσμάτων. Η διαδικασία της «τεκμηριωμένης απόφασης» περιλαμβάνει την ανάλυση κάθε πιθανού αποτελέσματος, του οφέλους αλλά και του κινδύνου που σχετίζονται με κάθε επιλογή. Αυτή η διαδικασία πρέπει να ακολουθεί την παρουσίαση ενός ασφαλιστικού προγράμματος και να προηγείται του κλεισίματος. Το βάρος φυσικά πέφτει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που θα πρέπει να παρουσιάσει με εύσχημο τρόπο όχι μόνο τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους που προκύπτουν από την απόφαση του πελάτη να ασφαλιστεί και ταυτόχρονα τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους από την απόφαση να μην ασφαλιστεί. Γιατί φυσικά κάθε απόφαση έχει και οφέλη και κινδύνους και ο αποφασίζων θα πρέπει να τα σταθμίσει πριν πάρει την απόφαση. Ας δούμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Κύριε πελάτη αντιλαμβάνομαι ότι για μια τόσο σοβαρή απόφαση όσο για το αν θα ασφαλιστείτε χρειάζεται να σκεφτείτε. Το καταλαβαίνω, διότι σίγουρα ανησυχείτε μήπως πείτε «Ναι, θα ασφαλιστώ» και κάνετε λάθος ή μήπως πείτε «Όχι, δεν θα ασφαλιστώ» και πάρετε λάθος απόφαση. Ας δούμε μαζί τι αποτέλεσμα έχει κάθε ένα από αυτά τα ενδεχόμενα. Αν πείτε «Ναι» και τελικά αποδειχτεί ότι έχετε πάρει λάθος απόφαση, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε χάσει τα ασφάλιστρα ενός εξαμήνου, διότι πριν ακόμα από τη δεύτερη πληρωμή, θα έχετε συνειδητοποιήσει τους λόγους για τους οποίους, χαρακτηρίζετε αυτή την απόφαση ως λάθος. Αν πείτε «Όχι» και τελικά αποδειχτεί ότι έχετε πάρει τη λάθος απόφαση, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι χρειαστήκατε το συμβόλαιο και δεν το είχατε. Σκεφτείτε λοιπόν πως αν κάνετε λάθος και πείτε «Ναι» θα έχετε χάσει τα ασφάλιστρα ενός εξαμήνου, ενώ αν κάνετε λάθος και πείτε «Όχι» θα έχετε χάσει τα χρήματα μιας αποζημίωσης». Φυσικά η τεχνική της «Τεκμηριωμένης Απόφασης» δεν μπορεί να σταθεί μόνη της, αλλά πρέπει να ενταχτεί μέσα σε μια καλά δομημένη πωλησιακή διαδικασία. Επίσης έχει πολλές διαφοροποιήσεις. Δοκιμάστε να φτιάξετε την δική σας και να την εντάξετε στον δικό σας πωλησιακό σχεδιασμό! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09