Κώστας Ακριβόπουλος, 11/11/2024 - 09:56 facebook twitter linkedin Λίστα με τα “to do it” σίγουρα έχετε, λίστα όμως με τα “to don΄t do it” έχετε; Κώστας Ακριβόπουλος, 11/11/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training,Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL,NLP,MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA,MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) 6 ενέργειες που δεν πρέπει να κάνετε στη συνάντηση με τον Πελάτη σας! Ας θυμηθούμε ότι κάθε βράδυ, εκτός από τη λίστα που ετοιμάζουμε με το τι έχουμε να κάνουμε την επομένη, πρέπει να ετοιμάζουμε και μία ειδική λίστα με το τι δεν πρέπει να κάνουμε και να τα αποφεύγουμε την επομένη, στις συναντήσεις μας με τους υποψήφιους Πελάτες. Συγκεκριμένα Μπορεί να φτιάχνουμε τακτικά μια λίστα υποχρεώσεων (τα “to do it!”) , αλλά πόσο συχνά κάνουμε μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε (τα “don’t do it”); Δοκιμάστε και αυτή την τακτική, ως ένα ασυνήθιστο σύστημα, για να ωθήσετε τον εαυτό σας στην υπέρβαση των προσδοκιών. Εδώ είναι τα 6 σημεία που προτείνουμε, να καταγράψουμε στη λίστα των “Don’t do it” όπως: 1. Μην πιστεύετε ότι θα προσβάλετε τον υποψήφιο αν τον καλέσετε στο τηλέφωνο. Θέλει να ενδιαφέρονται για κείνον. Σηκώστε λοιπόν το τηλέφωνο και καλέστε τον ! 2. Μην αφήσετε τον υποψήφιο Πελάτη να ηγηθεί της συνέντευξής σας, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κάνει εκείνος συνέντευξη σε εσάς. Σε αυτή την περίπτωση φερθείτε με ευαισθησία, δείξτε του/της ότι τον/την ακούτε, διακόπτετε όμως ευγενικά με ερωτήσεις που επιδέχονται μόνο ΝΑΙ ή ΟΧΙ. 3. Μην κάνετε πάρα πολλές άσχετες ερωτήσεις στη συνέντευξη. Μόνο ερωτήσεις που αφορούν την εργασία του, την οικογένειά του, τους στόχους του και την κατάστασή του, το πρόβλημα που πηγάζει από την κατάστασή του, τις συνέπειες που ακολουθούν το πρόβλημά του και το κέρδος που θα έχει αν θα συνεργαστεί μαζί σας. 4. Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας να πιστεύει ότι ο Πελάτης δεν μπορεί ή δεν θέλει ένα ακόμη ασφαλιστικό προϊόν, διαφορετικό από αυτό που ήδη έχει. Από μία έρευνα του ΟΠΑ έχουμε, ότι το 34% των αγοραστών αγοράζουν μετά από εμπειρία άλλων, άλλο ένα 34% αγοράζουν μετά από δική τους εμπειρία, το 19% των πελατών αγοράζει και 2ο προϊόν και ένα 16% ψάχνουν και ζητούν το προϊόν, όταν δυστυχώς αυτό έχει αποσυρθεί. Άρα συνεχίστε την προσπάθεια, ψάξτε τουλάχιστον αυτό το 16%. 5. Μην πιστεύετε ότι ο Πελάτης δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά το ασφάλιστρο Κάπου υπάρχει το ποσόν που μπορεί. Από 1 ευρώ -10.000 ευρώ κάτι θα βρεθεί για να καλύψει το πρόβλημά του. Από μελέτες της EY έχουμε ότι το 31% των πελατών θα πλήρωνε επιπλέον ασφάλιστρο για μια ισχυρότερη και πιο φερέγγυα εταιρεία. 6. Μην αποκρύπτετε σχετικές πληροφορίες για το προϊόν, ανεξάρτητα από το πόσο καλές μπορεί να είναι, για εκείνον. Ο Πελάτης πρέπει να δει και να αισθανθεί με όλες τις αισθήσεις του όλα τα οφέλη από το προϊόν. Πρέπει όμως να γνωρίζει και τις εξαιρέσεις. Μην ξεχνάτε ότι ο Πελάτης μπορεί να ξεχάσει ό,τι του έχετε πει, μπορεί να ξεχάσει ό,τι έχετε κάνει για εκείνον , αλλά ποτέ δεν ξεχνά πως τον κάνατε να αισθανθεί! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ “DON’T DO IT” Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45