Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03 facebook twitter linkedin Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 facebook twitter linkedin Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους εργαλεία για τη βελτίωση της ποιότητας των ασφαλιστικών υπηρεσιών τους. Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ), σε συνδυασμό με τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να προβλέπουν και να προλαμβάνουν μηχανικές βλάβες και φθορές πριν αυτές εκδηλωθούν. Η μείωση του κόστους και των ρίσκων που επιτυγχάνεται μέσω της προληπτικής συντήρησης δεν προσφέρει μόνο ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αλλά αναβαθμίζει συνολικά το ασφαλιστικό προϊόν. Τι είναι η προληπτική συντήρηση; Η προληπτική συντήρηση αφορά μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί δεδομένα από τους αισθητήρες του οχήματος, ιστορικά στοιχεία συντήρησης και πληροφορίες λειτουργίας του οχήματος για την πρόβλεψη μελλοντικών βλαβών. Αντί να βασίζεται στην κλασική περιοδική συντήρηση, η μέθοδος αυτή ενεργοποιείται όταν ανιχνεύει σημάδια επικείμενης αστοχίας σε συγκεκριμένα εξαρτήματα του οχήματος. Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τα δεδομένα αυτά και προσδιορίζει τον κατάλληλο χρόνο για συντήρηση, με σκοπό να αποφευχθούν απρόοπτες βλάβες και να μειωθούν τα κόστη επισκευής, αλλά και πιθανά ατυχήματα. Για παράδειγμα, μέσω των δεδομένων που καταγράφονται από αισθητήρες σε κρίσιμα μέρη του οχήματος, όπως ο κινητήρας ή το σύστημα μετάδοσης, μπορεί να εντοπιστεί εγκαίρως μια φθορά ή βλάβη που θα προκαλούσε μεγαλύτερη ζημιά αν παρέμενε αδιάγνωστη. Σημαντικά πλεονεκτήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η προληπτική συντήρηση αποτελεί μια μέθοδο για τον περιορισμό των αξιώσεων αποζημίωσης, αφού τα οχήματα συντηρούνται πριν υποστούν εμφανίσουν κάποια σοβαρή βλάβη. Έτσι, οι ασφαλιστικές εταιρείες μειώνουν τον κίνδυνο και τις δαπάνες που προκύπτουν από απρόοπτες βλάβες που δυνητικά μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα και κερδίζουν φυσικά την εμπιστοσύνη των πελατών τους. Επιπλέον, η προληπτική συντήρηση επιτρέπει την προσφορά ευέλικτων ασφαλιστικών προϊόντων, που προσαρμόζονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών, όπως είναι οι επαγγελματίες οδηγοί ή οι μεγάλες εταιρείες που διαθέτουν στόλους οχημάτων. Η τεχνητή νοημοσύνη στη συντήρηση οχημάτων: Αξιοποίηση της για ασφαλέστερα οχήματα Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη συντήρηση οχημάτων παρέχει αναλυτικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση του οχήματος, επιτρέποντας την άμεση αντίδραση στις ανάγκες του. Ακόμη και η μικρότερη αλλαγή στην απόδοση ενός εξαρτήματος μπορεί να εντοπιστεί και να αξιολογηθεί, δίνοντας τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές εταιρείες να εκτιμήσουν τον κίνδυνο με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία ασφαλιστικών καλύψεων που βασίζονται στην κατάσταση του οχήματος, προσφέροντας ένα προσαρμοσμένο, εξατομικευμένο προϊόν στους πελάτες τους. Η προληπτική συντήρηση με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει στα ασφαλιστικά προϊόντα ένα σύγχρονο πλεονέκτημα που συνδυάζει την τεχνολογία με την πρόληψη, μειώνοντας το κόστος αποζημιώσεων και προσφέροντας στους πελάτες μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό το σύστημα όχι μόνο προλαμβάνει τις βλάβες αλλά και ενισχύει την αξιοπιστία των ασφαλιστικών προϊόντων, υποστηρίζοντας έναν βιώσιμο και τεχνολογικά προηγμένο τρόπο ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07