Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 facebook twitter linkedin Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 facebook twitter linkedin Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική πληροφόρηση, όχι μεγάλη σε ποσότητα αλλά σε ποιότητα. Η αλήθεια είναι, ότι μια ισορροπία μεταξύ ελλείψεως και υπερβολής, είναι δύσκολη. Η πράξη όμως έχει αποδείξει ότι τα λίγα και απλά λόγια θα του είναι πιο βοηθητικά, από το να πνιγεί μέσα σε μια θάλασσα από ασύνδετες πληροφορίες. Μη ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν έχει ασφαλιστικές γνώσεις. Πως μπορεί να αξιολογήσει αν οι 500.000€ νοσοκομειακή κάλυψη είναι λίγα ή πολλά; Με τι κριτήριο θα αποφασίσει για το αν θα πάρει πρωτοβάθμια περίθαλψη ή όχι; Με το να του δίνουμε συνεχώς χαρακτηριστικά για το πρόγραμμα, το πιο πιθανό είναι να τον οδηγήσουμε ν’ αναζητήσει και κάτι άλλο για να το συγκρίνει. Γιατί; Γιατί έτσι λειτουργεί το μυαλό. Είναι συγκριτικό όργανο. Για καλύτερο αποτέλεσμα, προσπαθήστε να κάνετε εσείς τις «συγκρίσεις» για εκείνον. Όχι με τον ανταγωνισμό…αλλά με τα πραγματικά στοιχεία. Πχ: «Το ποσό κάλυψης Χ που σας δίνει το πρόγραμμα για το νοσοκομείο, είναι πολύ ικανοποιητικό, διότι η μέση νοσηλεία κοστίζει Χ». «Το εξωνοσοκομειακό, είναι ένα συμφέρον για την οικογένεια πρόγραμμα, διότι μια οικογένεια κάνει κατά μέσο όρο Χ επισκέψεις το έτος σε ιατρούς με 50€ την επίσκεψη». Μόνο κάνοντας τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να βοηθήσετε τον πελάτη να συγκρατήσει πληροφορίες. Το σημείο κλειδί είναι να αποδείξετε, όχι πως το πρόγραμμα είναι καλό, αλλά το ότι είναι χρήσιμο και χρηστικό. Όσο λιγότερα λόγια του πείτε, τόσο περισσότερα θα θυμάται. Απλώς το να συμπυκνώσουμε την ουσία σε λίγα λόγια, είναι πραγματικά δύσκολο και θέλει προετοιμασία και έρευνα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09 Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58 Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη:
Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54 Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00
Τα πιο δυνατά επιχειρήματα, είναι τα ταιριαστά επιχειρήματα! Πως τα χρησιμοποιούμε; Οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως τα επιχειρήματα πρέπει να διαφοροποιούνται από πελάτη σε πελάτη, ανάλογα με την προσωπικότητα. Με... Λάουρα Σταυρίδου, 27/01/2025 - 09:23
Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω... Λάουρα Σταυρίδου, 24/01/2025 - 09:06
Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια... Λάουρα Σταυρίδου, 22/01/2025 - 08:55
Ασφάλιση Πυρός. Μια κατά βάση συναισθηματική πώληση! Είναι γνωστό σε όλους τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, ότι το ποσοστό ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Μετά τα κυβερνητικά μέτρα... Λάουρα Σταυρίδου, 21/01/2025 - 08:55