Nextdeal newsroom, 8/10/2010 - 13:25 facebook twitter linkedin Μόνο για άνδρες; Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια Nextdeal newsroom, 8/10/2010 facebook twitter linkedin Η εικόνα σας. Τι σημαίνει εικόνα; Το λεξικό Webster ορίζει την εικόνα σαν «τη συνολική εντύπωση ενός ατόμου». Εάν πω «Ιωάννης Κέννεντυ», αμέσως αισθάνεστε κάτι γι’ αυτό το άτομο. Εάν πω, «Αδόλφος Χίτλερ», ένα τελείως διαφορετικό συναίσθημα σας κυριεύει. Όλοι μας έχουμε εικόνες των ανθρώπων. Πώς σας βλέπουν οι άλλοι- δηλαδή τι σχηματίζουν στο μυαλό τους για σας-είναι η εικόνα τους για το άτομό σας, και έτσι η «εικόνα» σας. Τα σχόλια που θα κάνω για τη δημιουργία της «εικόνας» είναι πρώτον, η δικιά μου γνώμη και δεύτερον, εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητες της γεωγραφικής περιοχής που ζείτε. Θα περιγράψω αυτήν που πιστεύω ότι είναι η ιδανική εικόνα του ασφαλιστή ζωής, και τα ιδανικά βοηθήματα που πιστεύω ότι χρειάζονται για τη δημιουργία αυτής της εικόνας, Πολλά από τα αντικείμενα που θα σας προτείνω ίσως σας φανούν πολύ ακριβά. Σας συμβουλεύω όμως ότι θα πρέπει να σκέπτεστε από τώρα για το πού θα ήταν καλύτερα να μείνετε. Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε θετική εικόνα, προτείνω να σκεφτείτε ποια χαρακτηριστικά θα θέλατε να έχει ένας προσωπικός οικονομικός σύμβουλος. Πώς θα θέλατε αυτό το άτομο να φαίνεται, να μιλάει; Πρέπει να προσπαθήσετε να εξομοιωθείτε με αυτήν την εικόνα!Ντυθείτε επιτυχημένα«Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια». Δεν ξέρω ποιος το έχει πει αυτό, αλλά δεν έχω ακούσει πιο αληθινά λόγια. Στο υποκατάστημά μας, έχουμε μια επιγραφή που λέει «Για να φτάσεις εκεί που πας, ντύσου σαν να έφτασες ήδη». Οι άνθρωποι θέλουν να συνεργάζονται με τους επιτυχημένους. Επειδή δεν ξέρουν αν είστε επιτυχημένοι, θα κρίνουν ανάλογα με αυτό που βλέπουν. Εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε ποια θα είναι αυτή η εικόνα. Τώρα, πριν βγάλετε συμπεράσματα, δεν εννοώ ότι πρέπει να γίνετε το αποκορύφωμα της μόδας. Το να είστε πολύ μοντέρνος δείχνει αστάθεια. Θέλετε να δείξετε τη σταθερή εικόνα του ανθρώπου που κάποιος μπορεί να βασιστεί «ό,τι και αν συμβεί». Πάρτε παράδειγμα από τον κώδικα ντυσίματος της εταιρείας IBM, που μιλάει για βασικά χρώματα, άσπρα πουκάμισα, ριγέ γραβάτες, μαύρα παπούτσια. Οι υπάλληλοι της IBM έχουν φτιάξει μια εικόνα. Τις ώρες εργασίας ντύνονται με τη βασική στολή της IBM, διοχετεύοντας πάντα την ίδια στέρεη, ικανή, ακμαία εικόνα. Είναι ενδιαφέρον ότι τα ανδρικά κοστούμια δεν έχουν αλλάξει πολύ σ’ αυτό τον αιώνα. Τα ανδρικά κοστούμια των δεκαετιών του 20,30,40 είναι παρόμοια με αυτά του 50,60,70 και 80. Ο λόγος είναι ότι το στυλ στην ουσία διαδίδεται από τους πολιτικούς και οικονομικούς αρχηγούς μιας χώρας. Τα περιοδικά μόδας δείχνουν αυτό που ελπίζουν ότι οι άνθρωποι θα αγοράσουν και θα κάνουν νέα μόδα.*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 125, Μάιος-Ιούνιος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/12/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;
Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να κάνουν κάτι; Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/12/2024 - 10:00 24/12/2024
Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ Ήταν αρχές του 2004. Tην πόρτα της εισόδου του πολυτελούς γραφείου πολυεθνικής Ασφαλιστικής περνά ο Βαγγέλης προκειμένου να μιλήσει με... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 - 14:02 20/11/2024