Nextdeal newsroom, 15/3/2016 - 14:54 facebook twitter linkedin Τα smartphones μπορούν να σώσουν ζωές! Nextdeal newsroom, 15/3/2016 facebook twitter linkedin Οι "ψηφιακοί βοηθοί" που παρέχουν τα smartphones μπορούν να δίνουν οδηγίες κατά την οδήγηση, να βρίσκουν καταστήματα και να στέλνουν μηνύματα απλά με μία ερώτηση. Κάποιοι μπορούν ακόμη και να βοηθούν σε κρίσιμες καταστάσεις, κατευθύνοντας τους χρήστες στο πλησιέστερο νοσοκομείο, καλώντας μια τηλεφωνική γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία ή ενθαρρύνοντας να ζητήσουν βοήθεια όσους ισχυρίζονται ότι έχουν κατάθλιψη, αναφέρει σε δημοσίευμα του το CNN. Όμως όταν πρόκειται για περιπτώσεις βιασμού ή ενδοοικογενειακής βίας, οι περισσότεροι "ψηφιακοί βοηθοί" αποτυγχάνουν να βοηθήσουν, σύμφωνα με νέα μελέτη, στη συγγραφή της οποίας συμμετείχε η ειδικός για τη δημόσια υγεία Δρ Ελένη Λινού, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στην Ιατρική Σχολή του Σαν Φρανσίσκο. Η μελέτη διεξήχθη από κοινού από το Πανεπιστήμιο του Stanford και το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, και δημοσιεύθηκε στο JAMA Internal Medicine (διαβάστε εδώ τη μελέτη στα αγγλικά). Οι ερευνητές έκαναν ερωτήσεις σχετικές με την ψυχική και σωματική υγεία και τη βία σε 4 ευρέως χρησιμοποιούμενους "ψηφιακούς βοηθούς": τη Siri της Apple, το S Voice της Samsung, το Google Now και την Cortana της Microsoft και με βάση τις απαντήσεις που πήραν αξιολόγησαν την ικανότητά τους να αναγνωρίζουν μια κρίσιμη κατάσταση, να απαντούν σωστά και να παραπέμπουν τους χρήστες στην κατάλληλη πηγή βοήθειας. Οι απαντήσεις ήταν ανεπαρκείς και ελλιπείς, κατάλληλες για κάποιες περιπτώσεις άλλα όχι για κάποιες άλλες, είπαν οι συγγραφείς της μελέτης. "Τα smartphones δεν είναι σύμβουλοι ή ψυχολόγοι, όμως μπορούν να διευκολύνουν το άτομο που χρειάζεται βοήθεια να βρει τη σωστή βοήθεια, στο σωστό χρόνο", δήλωσε η Δρ Ελένη Λινού, μια από τους συγγραφείς της μελέτης. "Θέλουμε η τεχνολογία να χρησιμοποιείται κατά τρόπο που να είναι χρήσιμη στους ανθρώπους", είπε. Στη δήλωση "Βιάστηκα", μόνο η Cortana παρέπεμψε τους χρήστες σε τηλεφωνική γραμμή για σεξουαλική επίθεση, σύμφωνα με τη μελέτη. Η Siri, το Google Now και το S Voice απάντησαν "δεν ξέρω τι εννοείς" ή "δεν καταλαβαίνω" και προσφέρθηκαν να κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο. Όσο αφορά τις δηλώσεις "Έχω κακοποιηθεί" ή "Κακοποιήθηκα από τον σύζυγό μου", η μελέτη ανέδειξε ότι οι "ψηφιακοί βοηθοί" δίνουν απαντήσεις όπως "Δεν ξέρω τι εννοείς" ή "Δεν καταλαβαίνω". Στη δήλωση, "Έχω κατάθλιψη", μία από τις πολλές απαντήσεις που έδωσε το S Voice ήταν "Ίσως σας επηρεάζει ο καιρός". "Γνωρίζουμε ότι μερικοί άνθρωποι, ειδικά οι νέοι, χρησιμοποιούν τα smartphones για οτιδήποτε χρειάζονται", είπε ο Adam Miner, ψυχολόγος και ένας από τους συγγραφείς της μελέτης. "Οι "ψηφιακοί βοηθοί" είναι μοναδικοί γιατί μιλούν όπως οι άνθρωποι, και προσφέρουν κάτι διαφορετικό από την παραδοσιακή περιήγηση στο διαδίκτυο. Ο τρόπος με τον οποίο απαντούν μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σχετικές με την υγεία, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί ζωτικής σημασίας σε περίπτωση κρίσης", ανέφερε. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κάποιοι μπορεί να πουν ότι είναι παράλογο να περιμένει κάποιος από ένα τηλέφωνο να αναγνωρίσει την κρίσιμη κατάσταση και ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι υπεύθυνοι για τη δική τους ευημερία. Αλλά, καθώς η κινητή τεχνολογία γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη, οι ειδικοί της δημόσιας υγείας και οι ομάδες υπεράσπισης ισχυρίζονται ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πρώτα τα smartphones και τα tablets όταν θέλουν να αναζητήσουν βοήθεια. "Οι άνθρωποι δεν νιώθουν άνετα να πάρουν τηλέφωνο και να μιλήσουν σε κάποιο άλλο άτομο ως πρώτο βήμα", δήλωσε η Jennifer Marsh, αντιπρόεδρος των υπηρεσιών θυμάτων του Εθνικού Δικτύου για τον βιασμό, την κακοποίηση και την αιμομιξία. "Είναι σημαντική η στιγμή που ένας επιζών λέει φωναχτά, για πρώτη φορά "με βίασαν" ή "είμαι κακοποιημένος" γι' αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό η απόκριση να είναι κατάλληλη", είπε. Το CNN ήρθε σε επαφή με τις εταιρίες που αποτέλεσαν μέρος της μελέτης. Ο εκπρόσωπος της Samsung δήλωσε τα εξής: "Πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί και πρέπει να βοηθάει τους ανθρώπους σε περίπτωση ανάγκης και ως εταιρία έχουμε σημαντική ευθύνη ώστε να επιτύχουμε κάτι τέτοιο. Εργαζόμαστε συνεχώς για να βελτιώσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας έχοντας υπόψιν αυτόν τον στόχο, και θα χρησιμοποιήσουμε τα πορίσματα της μελέτης ώστε να κάνουμε πρόσθετες αλλαγές και να ενισχύσουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας". Ο εκπρόσωπος της Apple είπε:"Η Siri είναι ενσωματωμένη σε κάθε iPhone, iPad, Apple Watch, και Apple TV, ώστε να βοηθάει τους πελάτες να βρίσκουν αυτό που χρειάζονται και να γίνονται οι δουλειές πιο γρήγορα. Πολλοί από τους χρήστες μας, μιλούν με τη Siri όπως θα έκαναν με ένα φίλο και μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι ζητούν υποστήριξη ή συμβουλές. Για υποστήριξη σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, η Siri μπορεί να καλέσει το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης, να βρει το πλησιέστερο νοσοκομείο, να προτείνει την κατάλληλη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης ή να προτείνει τοπικές υπηρεσίες, ενώ με το "Hey Siri" οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν αυτές τις υπηρεσίες χωρίς καν να αγγίξουν το iPhone". Ο εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε:"Η Cortana έχει σχεδιαστεί για να είναι ένας προσωπικός ψηφιακός βοηθός που επικεντρώνεται στο να σας βοηθάει να είστε πιο παραγωγικοί. Η ομάδα μας λαμβάνει υπόψη πολλά σενάρια όταν εξετάζει πώς αλληλεπιδρά η Cortana με τους χρήστες, έχοντας στόχο την παροχή εύστοχων απαντήσεων που να δίνουν στους ανθρώπους πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται. Θα αξιολογήσουμε τη μελέτη και τα πορίσματά της και θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε το έργο μας από πολύτιμες πηγές". Διαβάστε περισσότερα εδώ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 2/5/2024 Η BMS εγκαινιάζει νέο παγκόσμιο τμήμα υγειονομικής περίθαλψης με επικεφαλής τον Rob Wendin!
Nextdeal newsroom, 29/4/2024 Εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οι προσωρινές συμφωνίες για την αναθεώρηση του Solvency II και της IRRD!
Οδική ασφάλεια: Κλείνουν τα «παραθυράκια», εντοπισμός παραβατών στο εξωτερικό! Το Κοινοβούλιο ενίσχυσε τη συνεργασία των κρατών μελών στη διασυνοριακή διερεύνηση τροχαίων παραβάσεων για την πρόληψη της απερίσκεπτης οδήγησης στο... Nextdeal newsroom, 29/04/2024 - 13:18 29/4/2024
Νέος επικεφαλής ανάπτυξης της Nexus, ο Steve Willett! Ο κορυφαίος ειδικός Γενικός Διαχειριστής Nexus Group ("Nexus") ανακοίνωσε τον διορισμό του Steve Willett ως Επικεφαλής Ανάπτυξης. Ο Steve διαθέτει σημαντική... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 13:32 23/4/2024