Nextdeal newsroom, 7/2/2011 - 12:02 facebook twitter linkedin Ασφαλίζοντας τις γαστρονομικές απολαύσεις Nextdeal newsroom, 7/2/2011 facebook twitter linkedin Μετά πρόσφατο σκάνδαλο με τις διοξίνες αναζωπυρώθηκαν και πάλι οι συζητήσεις σε Ευρώπη και ΗΠΑ για ποιοτική διατροφή, για τροφή χωρίς χημικά, χωρίς δηλητήρια και γενετικά μεταλλαγμένα συστατικά. Κάθε χρόνο, μεταξύ των άλλων καταγράφονται περιστατικά δηλητηριάσεων σε γνωστές αλυσίδες φτηνού και γρήγορου φαγητού αλλά και σε επώνυμα εστιατόρια. Κάποια περιστατικά είναι αληθή, κάποιες ωστόσο καταγγελίες στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης, ενώ σε κάποιες πάλι περιπτώσεις όπως αναφέρουν σύμφωνα με έρευνα του www.nextdeal.gr, Lloyds και ΑΟΝ επικρατεί το φαινόμενο του ντόμινο κακών φημών, κατατροπώνοντας έτσι την καλή εικόνα της επιχείρησης. Όποια και αν είναι όμως η περίπτωση, και ανεξάρτητα που θα καθίσουμε, το σίγουρο είναι ότι οφείλουμε να ελέγχουμε τι τρώμε. Είτε τώρα πρόκειται για εστιατόριο γρήγορου φαγητού, είτε γνωστού φημισμένου εστιατορίου, ένα συμβάν δηλητηρίασης ενός πελάτη μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στη φήμη και πελατεία της επιχείρησης και παράλληλα μεγάλη ζημιά στα έσοδα. Αρκεί να αναφερθεί το περιστατικό που συνέβη στο γνωστό σεφ Heston Blumenthal στο εστιατόριο Fat Duck το 2009, όπου 40 πελάτες δηλητηριάστηκαν. Όμως το περιστατικό δεν έκλεισε εκεί. Όταν η φήμη διέρρευσε τα κρούσματα δηλητηρίασης έφτασαν τα 500!Το πολυβραβευμένο εστιατόριο αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο για δύο εβδομάδες, ενώ παράλληλα ξεκίνησαν και σχετικοί έλεγχοι. Αφού ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι, η υπηρεσία Προστασία της Υγείας απεφάνθη ότι ο κύριος ένοχος για τις δηλητηριάσεις ήταν τα μολυσμένα στρείδια.Το εστιατόριο έλαβε τότε £200,000 ως αποζημίωση βάσει των καλύψεων που είχε αγοράσει για απώλεια εσόδων και έτσι ξεκίνησε από την αρχή για να ξαναχτίσει το όνομά του. Ευάλωτα τα δυνατά brandΟι μεγαλύτερες αλυσίδες εστιατορίων και τα καταστήματα franchises μπορεί να έχουν ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο από ένα τέτοιο παρόμοιο συμβάν. Ένα κακό μπιφτέκι που αγοράστηκε σε ένα μικρό κατάστημα γνωστής όμως αλυσίδας μπορεί να γίνει από την μία στιγμή στην άλλη παγκόσμιο γεγονός, χάρη στο διαδίκτυο, και καταστρέφοντας με αυτό τον τρόπο, από άκρη σε άκρη την φήμη του.Το βασικό ζητούμενο για τις αλυσίδες εστιατορίων είναι η φήμη τους λέει ο Christof Bentele παγκόσμια γενικός διευθυντής της ΑΟΝ στο τμήμα Ανάκλησης Προϊόντων και Ομάδας Δηλητηριάσεων, τονίζοντας ότι τροφικές μολύνσεις μπορεί να υπάρξουν σε κάθε εστιατόριο είτε είναι εστιατόριο για γρήγορο φαγητό είτε αλυσίδα εστιατορίων.Το πρόβλημα, στις μέρες μας τονίζει δεν είναι τόσο οι μολύνσεις των τροφίμων, αλλά ο αντίκτυπος που θα υπάρξει στο όνομα του καταστήματος που μπορεί να έχει επιπτώσεις σε όλη την αλυσίδα καταστημάτων. Ετσι ότι θεωρείται μικρό πρόβλημα μπορεί πολύ εύκολα να πάρει τεράστιες διαστάσεις, επισημαίνοντας ότι ακόμα και τα εστιατόρια που κρατούν αυστηρά πρότυπα υγιεινής μπορεί να πέσουν θύματα ενός τέτοιου περιστατικού. Σύμφωνα, τώρα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τα ποσοστά ασθενειών που έχουν τις αιτίες στα τρόφιμα αυξάνονται κάθε χρόνο κατά 30% και, αυτό εν μέρει οφείλεται και στην παγκοσμιοποίηση της παραγωγής του φαγητού, η οποία είναι περίπλοκη και δίνει την δυνατότητα να αναπτυχθούν στα τρόφιμα περισσότερες παθογένειες. Πώς μπορούν να εξασφαλιστούν από τέτοιους κινδύνουςH Aon σχεδίασε και έφερε στην αγορά ένα νέο προϊόν ευρείας κάλυψης τροφικών κινδύνων ασφάλισης που σχεδιάστηκε από τους Starr Surplus Lines (US) και CV Starr Syndicates (Lloyd’s) με σκοπό να προσφέρει μεγαλύτερες καλύψεις στις αλυσίδες εστιατορίων και στα καταστήματα franchise, σε σχέση με τις παλαιότερες καλύψεις στις ΗΠΑ.Η πολιτική του συμβολαίου είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να παρέχει οικονομικές αποζημιώσεις για απώλεια κερδών μετά από ένα δημόσιο διασυρμό του εστιατορίου. Παράλληλα, ο σχεδιασμός του συμβολαίου αυτού προσφέρει στον πελάτη ένα προκαταρκτικό σχέδιο στο οποίο αναγράφονται οι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσει ο πελάτης και πάνω σε αυτούς τους κινδύνους, υπάρχει ένα έτοιμο σχέδιο έγκυρης αντιμετώπισής τους‘Θέλουμε’ λέει ο Bentele ‘τα εστιατόρια να γνωρίζουν, ότι εκεί έξω υπάρχει κάποιος που μπορεί να τους στηρίξει, κάτι που μπορεί να αγοράσουν για να προστατέψουν την επιχείρηση τους’.Σημειώνεται οι ΗΠΑ μέχρι σήμερα παραμένει η βασική αγορά που εξειδικεύεται σε αυτό το είδος της ασφάλισης ωστόσο έκδηλο αρχίσει να γίνεται το ενδιαφέρον πλέον από την Ευρώπη, και Αυστραλία. αποζημίωση Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 4/4/2024 Οι ασφαλιστές, οι πλοιοκτήτες και η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Nextdeal newsroom, 28/3/2024 Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Νέα συνεργασία της Apollo με την Munich Re Syndicate και την Tokio Marine HCC International! Η Apollo ανακοίνωσε σήμερα τη νέα κοινοπραξία Builders' Risk Consortium σε συνεργασία με την Munich Re Syndicate Limited (MRSL) και την... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 14:57 26/3/2024
Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας για την Παγκόσμια Ασπίδα κατά των Κλιματικών Κινδύνων! Το Κέντρο Προστασίας από Καταστροφές ανακοινώνει σήμερα με ενθουσιασμό ότι έχει επιλεγεί ως συντονιστής της Τεχνικής Συμβουλευτικής Ομάδας (TAG) της... Nextdeal newsroom, 26/03/2024 - 13:21 26/3/2024