Nextdeal newsroom, 29/5/2018 - 14:31 facebook twitter linkedin Υποστηρικτής της καμπάνιας «Ένα στα Πέντε» η Matrix Nextdeal newsroom, 29/5/2018 facebook twitter linkedin Η Καμπάνια «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» ανήκει στο ευρύτερο πρόγραμμα του Συμβουλίου της Ευρώπης που ονομάζεται «Χτίζοντας μια Ευρώπη και με τα παιδιά» και πήρε το όνομα της από τα πραγματικά θλιβερά αποτελέσματα πανευρωπαϊκής έρευνας που έδειξε ότι ένα στα πέντε παιδιά στην Ευρώπη πέφτει θύμα κάποιας μορφής σεξουαλικής κακοποίησης. Στην Ελλάδα το ποσοστό ανέρχεται στο 16%, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού. Η καμπάνια, υποστηρικτής της οποίας είναι η Matrix, χρησιμοποιεί συγκεκριμένα εργαλεία για την ευαισθητοποίηση και την πληροφόρηση των γονέων και των παιδιών όπως ιστορίες κινουμένων σχεδίων, παιδικά παραμύθια, έντυπα, φυλλάδια αλλά και τηλεφωνικές γραμμές βοήθειας. Με ευχάριστο οπτικοακουστικό υλικό περνάει το απαραίτητο μήνυμα στα παιδιά, ώστε να κατανοούν πότε κάποιος θέλει να τα βλάψει και πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/9/2017 Άρθρο του Gerry Tighe αποκλειστικά για το nextdeal.gr: Συζητώντας για κρατικές κοινοπραξίες ασφάλισης έναντι κινδύνων από φυσικές καταστροφές
Ο ρόλος της αντασφάλισης υπό το καθεστώς της Οδηγίας Solvency II Η Οδηγία Solvency II αποτελεί το νέο εναρμονισμένο κανονιστικό πλαίσιο για την ασφαλιστική αγορά στις χώρες της ΕΕ. Στόχος του, να... Nextdeal newsroom, 21/09/2017 - 08:43 21/9/2017
Δημήτρης Τσεσμετζόγλου από το Μόντε Κάρλο: Η Matrix επεκτείνεται σε νέες αγορές εκτός Ελλάδος Ο Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, CEO της Matrix Insurance & Reinsurance Brokers, μιλά στο Nextdeal από τη διεθνή συνάντηση ασφαλιστών και αντασφαλιστών... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 14/09/2017 - 09:10 14/9/2017