Nextdeal newsroom, 21/11/2018 - 15:51 facebook twitter linkedin Generali: Με ένα ασύγκριτο δίκτυο διανομής δίπλα στον ασφαλισμένο - Όχι στις ηλεκτρονικές πωλήσεις! Nextdeal newsroom, 21/11/2018 facebook twitter linkedin Το Διοικητικό Συμβούλιο της Assicurazioni Generali, υπό την προεδρία του Gabriele Galateri di Genola, ενέκρινε το νέο στρατηγικό σχέδιο της εταιρίας για την επόμενη τριετία, Generali 2021: Αξιοποίηση των ισχυρών σημείων για την επιτάχυνση της ανάπτυξης. Το σχέδιο ευθυγραμμίζεται με τη φιλοδοξία του Ομίλου να αποτελεί εφ'όρου ζωής συνεργάτη των πελατών του, προσφέροντας καινοτόμες εξατομικευμένες λύσεις χάρη στο ασύγκριτο δίκτυο διανομής του και να πρωτοπορεί στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά σε επίπεδο ιδιωτών, επαγγελματιών και ΜΜΕ, μέσα από τη δημιουργία μιας παγκόσμιας πλατφόρμας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και την επιδίωξη ευκαιριών σε αγορές υψηλού δυναμικού. Η Generali σήμερα αποτελεί τον ηγέτη της ασφαλιστικής αγοράς της Ευρώπης με € 63 δισ. παραγωγή ασφαλίστρων και την αξιοποίηση ενός ισχυρού δικτύου διανομής που περιλαμβάνει περισσότερους από 150.000 αντιπροσώπους και πωλητές στις μεγάλες αγορές της. Μετά από μια ολοκληρωμένη και επιτυχημένη οικονομική (2012-2015) και λειτουργική (2016-2018) αναδιάρθρωση, η Generali έχει επιτύχει τις καλύτερες τεχνικές και επιχειρησιακές επιδόσεις, επιτυγχάνοντας combined ratio 92,8% στον κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων και περιθώριο νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας 39,2% στον κλάδο ζωής το 2017. Η Generali ξεκίνησε επίσης επιτυχώς μια επικεντρωμένη στρατηγική διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων το 2017, με € 487 δισ. υπό διαχείριση κεφάλαια. Η Generali βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει όλους τους οικονομικούς και βιομηχανικούς στόχους της για το 2018. Όπως ανακοίνωσε η Generali, η στρατηγική Generali 2021 θα συνεχίσει την εξέλιξη των εργασιών της εταιρίας ενώ επικεντρώνεται γύρω από τέσσερις βασικές κατευθύνσεις: Οι ευρωπαϊκές ασφαλιστικές αγορές θα παραμείνουν ελκυστικές. Η υψηλή συσσώρευση ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων θα στηρίξει την πώληση προϊόντων ζωής και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, ενώ οι δημογραφικές τάσεις και οι μειωμένες δημόσιες δαπάνες θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη υπηρεσιών για τις συντάξεις, την υγεία και την πρόνοια. Οι αγορές λιανικής και οι ΜΜΕ οδηγούν σε κερδοφόρα ανάπτυξη. Οι πελάτες λιανικής θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο στις μελλοντικές ασφαλιστικές αγορές, ενώ ο τομέας των ΜΜΕ αποτελεί βασική ευκαιρία σε βασικές αγορές όπως η Ιταλία και η Γερμανία. Μια ολοκληρωμένη προσφορά ασφάλισης και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων είναι το κλειδί για τους πελάτες παγκοσμίως. Οι πελάτες αναζητούν ολοκληρωμένα προϊόντα ζωής και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων για την προστασία και ανάπτυξη των περιουσιακών τους στοιχείων, ενώ οι μακροοικονομικές και δημογραφικές μετατοπίσεις αυξάνουν τη ζήτηση καινοτόμων λύσεων στον κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων και στον κλάδο ζωής. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζει τη στροφή της προσοχής από τα «προϊόντα» στους «πελάτες» και από την «προστασία και αποζημίωση» στην «πρόληψη και εξυπηρέτηση». Η φυσική κατανομή ενθαρρύνεται και δεν αντικαθίσταται από ψηφιακές πλατφόρμες. Τα δίκτυα φυσικής διανομής θα παραμείνουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ασφαλιστική βιομηχανία, καθώς ενεργοποιούνται όλο και περισσότερο από τα ψηφιακά εργαλεία, τα οποίαθα συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και στην υψηλότερη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα. Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Generali Philippe Donnet δήλωσε: "Σήμερα, η Generali παρουσιάζει μια φιλόδοξη στρατηγική -την Generali 2021- η οποία θα επιταχύνει την ανάπτυξη του Ομίλου και θα παρέχει υψηλότερες αποδόσεις στους μετόχους μας. Η πρωταρχική μας φιλοδοξία είναι να γίνουμε ένας εφ'όρου ζωής συνεργάτης για τους πελάτες μας, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις χάρη σε ένα ασύγκριτο δίκτυο διανομής. Αυτό το σαφές και ιδιαίτερο στρατηγικό όραμα αξιοποιεί τα δυνατά μας σημεία για την εδραίωσή μας στην ηγεσία της Ευρώπης όσο αφορά τους πελάτες λιανικής και τις ΜΜΕ, την επέκταση των δραστηριοτήτων σε αγορές υψηλού δυναμικού και την ανάπτυξη μιας παγκόσμιας πλατφόρμας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. Παράλληλα, η Generali θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στη δημιουργία και διαχείριση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση των ευκαιριών ανάπτυξης σε βασικές αγορές και στην προώθηση της καινοτομίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού όπου κι αν δραστηριοποιούμαστε. Χάρη σε αυτό το σύνολο ενεργειών, η Generali θα επιτύχει 6-8% μέση ετήσια αύξηση των κερδών ανά μετοχή με βάση το πλάνο. Ανυπομονούμε να υλοποιήσουμε αυτό το νέο στρατηγικό σχέδιο, γνωρίζοντας ότι η επιτυχημένη πορεία μας στο χώρο, που βασίζεται στους ταλαντούχους συναδέλφους μας, την ισχυρή επωνυμία μας και τη μακροπρόθεσμη κουλτούρα βιωσιμότητας, θα εξασφαλίσει την επιτυχία της". Ως μέρος της στρατηγικής Generali 2021, ο Όμιλος έχει δεσμευτεί να προσφέρει αυξανόμενα κέρδη ανά μετοχή, με στόχο CAGR (σύνθετος ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης) από 6% έως 8% για την περίοδο 2018-21. Θα υπάρξουν αρκετοί συντελεστές σε αυτόν τον στόχο, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της βασικής κερδοφορίας από τις ασφαλιστικές εργασίες και τις εργασίες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της Generali, της μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας με τον πρόσθετο στόχο μείωσης των δαπανών ύψους 200 εκατ. ευρώ στις ώριμες αγορές έως το 2021, της ενεργούς διαχείρισης των εξόδων καταβολής τόκων και της αναδιάταξης των κεφαλαίων για τη στήριξη πρωτοβουλιών κερδοφόρας ανάπτυξης. Η Generali δεσμεύεται επίσης να προσφέρει υψηλότερες αποδόσεις στους μετόχους μέσω ενός αυξανόμενου και βιώσιμου μερίσματος, το οποίο υποστηρίζεται από ένα εύρος στόχου αποπληρωμής από 55% έως 65% κατά την περίοδο του σχεδίου. Η ελκυστική κερδοφορία θα παραδοθεί μέσω του στόχου για μέσο RoE άνω του 11,5%. Η στρατηγική Generali 2021 θα υποστηριχθεί από τρία βασικά στοιχεία που θα διευκολύνουν την εκτέλεση του σχεδίου: Ενθάρρυνση των ανθρώπων για το μέλλον. Η Generali θα συνεχίσει να προωθεί μια πελατοκεντρική και καινοτόμο κουλτούρα, καλλιεργώντας παγκόσμιους και διαφορετικούς ηγέτες και ταλέντα. Λειτουργώντας ως ευέλικτη και προσαρμοστική οργάνωση με 100% έξυπνη εργασία, η Generali θα βοηθήσει το προσωπικό της να αποκτήσει νέες ψηφιακές δεξιότητες (στόχος 50% έως το 2021), επιβραβεύοντας την αριστεία και τη δημιουργία βιώσιμης αξίας. Νέα υπόσχεση επωνυμίας. Η Generali θα εξασφαλίσει μια συνεπή και ξεχωριστή εμπειρία επωνυμίας που θα βασίζεται στην υπόσχεση να γίνει εφ' όρου ζωής συνεργάτης για τους πελάτες της. Η Generali στοχεύει στο υψηλότερο Net Promoter Score (NPS) (αξιολόγηση της σχέσης που έχει αναπτυχθεί μεταξύ ενός brand και των πελατών της) μεταξύ των Ευρωπαίων διεθνών παικτών. Συνεχιζόμενη δέσμευση για βιωσιμότητα. Η στρατηγική Generali 2021 ευθυγραμμίζεται με τις δεσμεύσεις αειφορίας του Ομίλου. Η Generali δεσμεύεται επίσης να αυξήσει τα "πράσινα" και κοινωνικά προϊόντα λιανικής πώλησης κατά 7-9% και να διαθέσει 4,5 δισ. ευρώ για τις πράσινες και βιώσιμες επενδύσεις από το 2021. Στις βασικές πρωτοβουλίες με ισχυρό αποτύπωμα βιωσιμότητας περιλαμβάνεται το σχέδιο υπεύθυνου καταναλωτή (Responsible Consumer scheme) και τα επιχειρηματικά βραβεία για βιώσιμες ΜΜΕ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Generali: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύει την οδική ασφάλεια; Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει περάσει σε άλλο επίπεδο σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν τα νέα μοντέλα. Πλήθος συστημάτων... Γιώργος Μούζος, 28/09/2018 - 13:34 28/9/2018
Η Generali στο Δείκτη Βιωσιμότητας του Dow Jones Η Generali συμπεριλαμβάνεται στην κατάταξη του δείκτη Dow Jones World Sustainability Index (DJSI), τον πιο διακεκριμένο διεθνή χρηματιστηριακό δείκτη για την... Nextdeal newsroom, 18/09/2018 - 09:02 18/9/2018