Nextdeal newsroom, 29/7/2019 - 13:19 facebook twitter linkedin Πελάτες της AXA από το Μάτι μάς θυμίζουν την ανάγκη για προστασία! Nextdeal newsroom, 29/7/2019 facebook twitter linkedin 1 χρόνο μετά την πυρκαγιά της 23.07.2018 πελάτες της AXA δίνουν ένα μήνυμα ανάγκης για προστασία. Πριν λίγες ημέρες έκλεισε ένας χρόνος από την πυρκαγιά που ξέσπασε στις 23 Ιουλίου 2018, στο Μάτι, το Νέο Βουτζά, την Πεντέλη και την Κινέττα. Το αδιαμφισβήτητο μέγεθος της τραγωδίας αποτυπώνεται στον αριθμό των 102 θανούντων συμπολιτών μας, των δεκάδων εγκαυματιών και των χιλιάδων κατοίκων που είδαν τα σπίτια τους είτε να χάνονται είτε να υπόκεινται σοβαρές ζημιές. Εν αντιστοιχία με το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς που κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους 36 εκατομμυρίων €, η ΑΧΑ ήταν ουσιαστικά παρούσα και δίπλα στους πληγέντες, καταβάλλοντας άμεσα τις αποζημιώσεις και παρέχοντας σημαντικές υπηρεσίες από την πρώτη στιγμή, όπως παραμονή σε ξενοδοχείο και παροχή ψυχολογικής υποστήριξης, ενώ, παράλληλα, ανέλαβε εξ ολοκλήρου την επισκευή ορισμένων σπιτιών. Όσο ξεκάθαρο κι αν είναι, όμως, το αποτύπωμα αυτής της τραγωδίας σε πολλαπλά επίπεδα, όσο επαναλαμβανόμενη και αν είναι η εκδήλωση φυσικών καταστροφών στη χώρα μας, μόνο το 17% των Ελλήνων αποφασίζουν να προστατεύσουν – ασφαλίσουν την κύρια κατοικία τους έναντι αντίστοιχων κινδύνων. Καλύτεροι πρεσβευτές της ξεκάθαρης ανάγκης για προστασία και ασφάλιση είναι εκείνοι που επιλέγουν να προνοούν, επηρεάζοντας εκείνα που τους αναλογούν. Δύο εξ΄αυτών, πελάτες της ΑΧΑ, μοιράστηκαν την εμπειρία τους και περνούν ένα μήνυμα ανάγκης για ασφάλιση στη χώρα μας. Δείτε παρακάτω τις μαρτυρίες των κ.κ. Χρήστου Ιωακειμίδη και Φίλιππου Βογιατζή: Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ασφαλισμένους μας που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και να τους διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους για να τους στηρίζουμε έμπρακτα στις δύσκολες στιγμές. Εργαζόμαστε καθημερινά, στους άξονες της ενημέρωσης για τους κινδύνους και την αξία - αναγκαιότητα της πρόληψης και της ασφάλισης, με στόχο να καταφέρουμε ν’ απολαμβάνει μια μέρα τις υπηρεσίες και τη στήριξή μας η πλειοψηφία των συμπολιτών μας.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 16/5/2019 Δείτε σε ένα video γιατί οι συνεργάτες της AXA Ασφαλιστικής είναι αισιόδοξοι για την δουλειά τους και την εταιρία τους!
AXA Ασφαλιστική με σεβασμό στον συνεργάτη και ασφαλισμένο! Ήταν ένα συνέδριο με παλμό, με νέα πράγματα, με ουσιαστικές ομιλίες και παρεμβάσεις και με καλά νέα για τους αποκλειστικούς... Λάμπρος Καραγεώργος, 13/05/2019 - 09:25 13/5/2019
Αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης στην ασφάλιση υγείας από την AXA Ασφαλιστική Η AXA Ασφαλιστική συνεχίζει να βελτιώνει τους κανόνες και τις διαδικασίες στην ανάληψη του ασφαλιστικού κινδύνου, εστιάζοντας στη διαδικασία της... Nextdeal newsroom, 09/05/2019 - 13:36 9/5/2019