Λάμπρος Καραγεώργος, 23/10/2019 - 09:27 facebook twitter linkedin Η ΑΧΑ δημιουργεί την ασφαλιστική εταιρεία του μέλλοντος Λάμπρος Καραγεώργος, 23/10/2019 facebook twitter linkedin Η AXA Ελλάδος εδώ και τέσσερα πέντε χρόνια έβαλε στόχο να αλλάξει τον τρόπο που βλέπει ο Έλληνας την ασφάλιση. Επιδιώκει να βλέπει την ασφάλιση σαν προσφορά υπηρεσιών και όχι μιας απλής «προβληματικής και με ψιλά γράμματα» ορισμένες φορές κάλυψης. Έτσι όλο αυτό το διάστημα η ΑΧΑ ξεκαθάρισε χαρτοφυλάκια, αναδιάταξε δίκτυα πωλήσεων, προέβη σε καινοτομίες στους χώρους εργασίας του προσωπικού, στα γραφεία της συμβολίζοντας την επιδίωξη της να ανταποκρίνεται σαν εταιρεία, στις ανάγκες του μέλλοντος. Αυτή τη στρατηγική την εμπλουτίζει συνεχώς με νέα στοιχεία που συνδέονται πρωτίστως με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την προσπάθεια των ανθρώπων. Μέχρι στιγμής να σημειωθεί ότι 36.000 πελάτες της ΑΧΑ έχουν στο κινητό τους τα συμβόλαια τους. Όπως το έιπε χθες στην παρουσίαση των νέων υπηρεσιών ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος (ΔΕΊΤΕ ΕΔΩ) τεχνολογία, ευρηματικότητα και αγώνας είναι τα στοιχεία που συνθέτουν μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, την ασφαλιστική εταιρεία του μέλλοντος που δημιουργεί σήμερα η ΑΧΑ. Μια ασφαλιστική εταιρεία που «απλά και γρήγορα» θα προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες ,θα έιναι σύμμαχος του ασφαλισμένου, θα είναι όπως ειπε ο κ. Μοάτσος ένας partner και όχι ένας payer. Οι νέες υπηρεσίες της ΑΧΑ είναι: - MyAXAway - Αυτοκίνητο: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να σταλούν οι φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας στην εταιρεία, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Όλη η διαδικασία διαρκεί 10’. -MyAXAway - Κατοικία: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του. Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ εξοικονομεί χρόνο, αφού αμέσως μετά την κλήση μπορεί να αρχίσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς και η αποζημίωση. Μετά το τέλος των εργασιών αποκατάστασης, ο ειδικός συνεργάτης της ΑΧΑ χρησιμοποιεί και ο ίδιος την υπηρεσία MyAXAway για την πιστοποίηση της επισκευής. - MyAXA Doctor: Η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τον ασφαλισμένο τη στιγμή που χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή, χωρίς να απαιτείται να μεταβεί στο ιατρείο του γιατρού. Η σύνδεση με τον ιατρό γίνεται με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσα από ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones, ώστε οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ να μπορούν να επικοινωνούν με Γιατρό από όπου και αν βρίσκονται. Η υπηρεσία δεν αφορά την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού. Ωστόσο, ο γιατρός της ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον αυτό είναι εφικτό, παρέχοντες τις αντίστοιχες οδηγίες και συμβουλές προς τον ασφαλισμένο της ΑΧΑ. -MyAXA Frequent Check-Up Discount που επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους\ -MyAXA Check-In που προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους. - MyAXA Healthy Habits που παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα ολοκληρώσουν τη διαδικασία ασφάλισής τους και συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής ιατρικής συνέντευξής τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Οι θαλάσσιες ασφαλίσεις φορτίων σε θετικό momentum με τους κινδύνους να παραμονεύουν! Μιλώντας στο σημερινό ετήσιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Ναυτασφαλίσεων (IUMI) στο Βερολίνο της Γερμανίας, ο Mike Brews, πρόεδρος της Επιτροπής... Λάμπρος Καραγεώργος, 18/09/2024 - 15:57
Ιδιωτική ασφάλιση: Άνοιξε ο δρόμος! "Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 546, στήλη ΘΕΣΕΙΣ, 12.09.2024 Η πολιτική άνοιξε έναν δρόμο, μια διάπλατη λεωφόρο ίσως καλύτερα, για... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/09/2024 - 10:53
Το Gov.gr Wallet και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής! Μια μικρή σύγχυση προκάλεσαν οι δηλώσεις τεσσάρων υπουργών για τη χρήση της εφαρμογής Gov.gr Wallet στην ασφάλιση αυτοκινήτου, καθώς λεκτικά... Λάμπρος Καραγεώργος, 26/07/2024 - 15:45
Ασφαλίσεις Υγείας: Υπάρχει λύση; Παραμένει στην επικαιρότητα και θα συνεχίσει για πολύ καιρό να συμβαίνει αυτό, το θέμα των χρεώσεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας... Λάμπρος Καραγεώργος, 15/07/2024 - 10:25
Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο! Κεντρική φωτογραφία: Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος Generali Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Φωτογραφίες: Ιάκωβος Διζικιρίκης Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης εξετάζει η Generali στο δρόμο προς... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/07/2024 - 09:16
Ανασφάλιστο αυτοκίνητο: Περάστε από την εφορία Την εκτίμηση ότι οι νέες ρυθμίσεις για τον έλεγχο των ανασφάλιστων οχημάτων θα έχουν θετικά αποτελέσματα ως προς τον περιορισμό... Λάμπρος Καραγεώργος, 20/06/2024 - 10:43