Nextdeal newsroom, 21/11/2019 - 10:34 facebook twitter linkedin Νότια Αφρική: Πήγαν το πτώμα στην ασφαλιστική για να λάβουν την αποζημίωση! (video) Nextdeal newsroom, 21/11/2019 facebook twitter linkedin Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη πριν από λίγες ημέρες στη Νότια Αφρική. Οι συγγενείς ενός νεκρού πήγαν το πτώμα στα γραφεία ασφαλιστικής εταιρίας, η οποία ζητούσε διαβεβαίωση ότι ο μακαρίτης ήταν όντως νεκρός ώστε να καταβάλει την αποζημίωση. Όπως μεταδίδει η DailyMail, η εταιρία Old Mutual είχε καθυστερήσει εννέα μέρες να καταβάλλει τα χρήματα από την ασφάλεια ζωής του αποθανόντος, ύψους σχεδόν 2.000 ευρώ, λόγω γραφειοκρατίας. Οι συγγενείς του νεκρού, οι οποίοι δεν είχαν τα απαιτούμενα χρήματα για την κηδεία, αποφάσισαν να λάβουν δραστικά μέτρα. Πήγαν στο νεκροτομείο της επαρχίας και σε συνεννόηση με τους υπαλλήλους εκεί πήραν το πτώμα. Στη συνέχεια, το μετέφεραν μέχρι το υποκατάστημα της ασφαλιστικής και το άφησαν στο πάτωμα, δίνοντας τα έγγραφα του νεκρού στον υπάλληλο. Σύμφωνα μάλιστα με τους μάρτυρες, οι συγγενείς του νεκρού είπαν στους υπαλλήλους ότι θα άφηναν το πτώμα εκεί, μέχρι να πληρωθούν. Έπειτα από συζητήσεις με τα κεντρικά της εταιρίας Old Mutual, αποφασίστηκε να πληρωθούν τα χρήματα της ασφάλειας στους συγγενείς αρκεί να πάρουν το πτώμα από το υποκατάστημα. Οι δυο κυρίες που μετέφεραν το πτώμα, υποστήριξαν ότι η κίνηση αυτή ήταν ο μόνος τρόπος να αποδείξουν ότι ο θείος τους ήταν νεκρός. "Σκεφτήκαμε ότι εάν τα έγγραφα δεν δίνουν αρκετές αποδείξεις, τότε θα δώσει το ίδιο το πτώμα", είπαν. Η ασφαλιστική εταιρία αμέσως εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας συγνώμη για την καθυστέρηση. "Αν και οι περισσότερες αποζημιώσεις καταβάλλονται έγκαιρα και οι καθυστερήσεις είναι σπάνιες, είναι σαφές ότι πρέπει να διευκολύνουμε και να επιταχύνουμε τις διαδικασίες αξιολόγησης των πρόσθετων απαιτήσεων, ώστε να μην απογοητεύουμε κανέναν από τους πελάτες όταν μας έχουν ανάγκη. Ενώ περισσότερο από το 99% των έγκυρων αποζημιώσεων κηδείας καταβάλλονται εντός 48 ωρών, πρέπει να προσπαθήσουμε το ποσοστό αυτό να φτάσει το 100%" αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της εταιρίας. "Η αίτηση για αποζημίωση υποβλήθηκε την περασμένη Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου, παραπέμφθηκε για περαιτέρω αξιολόγηση και καταβλήθηκε την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου. Η αποζημίωση δεν καθυστέρησε επειδή η Old Mutual αμφέβαλε ότι υπήρξε θάνατος. Η καθυστέρηση οφείλεται στην περαιτέρω αξιολόγηση" υποστηρίζει η εταιρία η οποία δεσμεύτηκε να λάβει μέτρα ώστε να επιταχύνει και να βελτιώσει τις διαδικασίες επαλήθευσης των απαιτήσεων που χρειάζονται περαιτέρω αξιολόγηση. Φωτογραφία: Twitter/Lois Lane Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η Μελάνια Τραμπ πρωταγωνίστρια σε διαφημιστικό ασφαλιστικής το 2005! (video) Την διαφήμιση της αμερικάνικης ασφαλιστικής Aflac, στην οποία είχε πρωταγωνιστήσει η σύζυγός του Μελάνια, θυμήθηκε ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών... Nextdeal newsroom, 02/02/2018 - 10:41 2/2/2018
Αστρονομική αποζημίωση για «εγκληματική» επισκευή από συνεργείο! Ζευγάρι Αμερικανών θα αποζημιωθεί με 42 εκατομμύρια δολάρια, αφού αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Ι.Χ., που παραλίγο να γίνει ο τάφος του... Nextdeal newsroom, 17/10/2017 - 10:41 17/10/2017