Nextdeal newsroom, 29/11/2019 - 15:10 facebook twitter linkedin Allianz: Ετήσιο συνέδριο πωλήσεων και βραβεύσεις συνεργατών Nextdeal newsroom, 29/11/2019 facebook twitter linkedin Το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο πωλήσεων πραγματοποίησε η Allianz Ελλάδος στις 26 Νοεμβρίου. Σε μία κατάμεστη αίθουσα στον Ελληνικό κόσμο και με παρουσιάστρια την Πόπη Τσαπανίδου, παραβρέθηκαν τα στελέχη και το δίκτυο της εταιρείας, για να βραβευτούν οι πρώτοι των πρώτων. Στην ομιλία της η διευθύνουσα σύμβουλος κα Φιλίππα Μιχάλη αναφέρθηκε στο ισχυρό brand της Allianz, στην κερδοφορία της και τις επενδύσεις της και φυσικά στους ανθρώπους της. Μίλησε επίσης για τους μελλοντικούς στόχους όπου είναι η ανάπτυξη στους βιομηχανικούς και εμπορικούς κινδύνους, η δημιουργία νέων προϊόντων στη διαχείριση του πλούτου και την αποταμίευση για την επόμενη δεκαετία με την HSBC και την διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αναφέρθηκε στον κύκλο εργασιών της εταιρείας την προηγούμενη χρονιά, όπου σε Ελλάδα και Κύπρο παρουσίασε ανάπτυξη κατά 3,4 %. Τόνισε μάλιστα ότι στην υγεία αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης ήταν σε διψήφιο ποσοστό. Δεν παρέλειψε να κάνει λόγο για την εμπιστοσύνη των πελατών της Allianz, όπου την επιβράβευσαν δίνοντάς της την πρώτη θέση ανάμεσα στον ανταγωνισμό στην ερώτηση "αν από την εμπειρία τους θα σύστηναν την Allanz σε φίλους και συνεργάτες". Επιπρόσθετα η κα Μιχάλη έδωσε τη δική της οπτική στο πως πρέπει να προσεγγίζεται ο πελάτης. Συγκεκριμένα είπε πως δεν πρέπει ο ασφαλιστής να προκαλεί φόβο και ανασφάλεια στον πελάτη, ώστε να αγοράσει ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα, αλλά να τον κάνει να καταλάβει πως με την ασφάλιση μπορεί να λύσει τις ανάγκες του πιο εύκολα. Στην ομιλία του ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Στέφανος Μαλαχιάς, αναφέρθηκε στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, χαρακτηρίζοντάς τους ως ένα φυσικό πεδίο ανάπτυξης για την Allianz, στοχεύοντας στον πενταπλασιασμό του μεριδίου της εταιρείας. Σε ότι αφορά τον κλάδο αυτοκινήτου μίλησε για την επιλογή της εταιρείας να συστήνει αποκλειστικά δίκτυα service των αυτοκινητοβιομηχανιών, ώστε ο πελάτης να απολαμβάνει καλύτερη ποιότητα εργασιών. Επίσης έκανε λόγο για την εγγύηση αξίας για τα οχήματα κάτω του ενός έτους, για την ενίσχυση της συνεργασίας με την Mondial και την διάθεση του Allianz Anway σε όλο το δίκτυο. Χαρακτήρισε τα unit links ως στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας, έχοντας την βεβαιότητα ότι το περιβάλλον ευνοεί ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη αυτών των προϊόντων και ανακοίνωση το άνοιγμα υποκαταστήματος της Allianz Global Life στην Ελλάδα. Ο COO της εταιρείας κ. Αχιλλέας Σδράκας μίλησε για τη διαχείριση αποζημιώσεων υγείας και περιέγραψε τη δραστηριότητα της NEXTCARE η οποία έρχεται στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα. Η NEXTCARE εξυπηρετεί περισσότερους από 4.000.000 ασφαλισμένους , διαχειρίζεται περίπου 1,5 δις δολάρια ετησίως σε αποζημιώσεις και συνεργάζεται παγκοσμίως με 400.000 φορείς υπηρεσιών υγείας. Ο ασφαλισμένος θα μπορεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας της NEXTCARE να ελέγξει από τι καλύπτεται, εάν το περιστατικό που χρειάζεται να λάβει υπηρεσίες υγείας είναι εντός των καλύψεων του ασφαλιστηρίου του ή όχι, να λάβει προέγκριση για να τύχει της εισαγωγής ή της περίθαλψης που χρειάζεται, να ανταλλάξει ιατρικά δικαιολογητικά με την ιατρική υπηρεσία, προκειμένου να αξιολογηθεί η περίπτωση την ώρα που εξελίσσεται, να προκύψει επίσης τιμολόγηση με ηλεκτρονικό τρόπο ανεξάρτητα από το υποχρεωτικό παραστατικό, η αποζημίωση να αξιολογηθεί ηλεκτρονικά και η πληρωμή να γίνει ηλεκτρονικά. Στο τέλος της εκδήλωσης, η Allianz επιφύλαξε μία έκπληξη στους παρευρισκόμενους, με την ομιλία του νέου προπονητή του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδας, Rick Pitino. Μεταξύ άλλων ο Rick Pitino έδωσε πολύτιμες συμβουλές ώστε να είναι πάντα νικητές. Μία από αυτές ήταν πως οι άνθρωποι των πωλήσεων θα πρέπει να ακούνε 4 φορές και να μιλάνε 1. Δείτε video από την εκδήλωση, όπως την κατέγραψε η κάμερα του nextdeal.gr: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 16/9/2019 H Allianz Ελλάδος ασφαλίζει τα μέλη του Ταμείου Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων
H Allianz Ελλάδος βραβεύθηκε στα Corporate Superbrands 2018-2019 Η Allianz Ελλάδος αναδείχθηκε ως μία από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για τη διετία 2018-2019, στο χώρο των... Nextdeal newsroom, 06/06/2019 - 08:05 6/6/2019
Ταξίδι επιβράβευσης στη Νότια Αφρική για τους συνεργάτες της Allianz Ελλάδος Ένα μοναδικό ταξίδι επιβράβευσης στη Νότια Αφρική, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι συνεργάτες της Allianz Ελλάδος που διακρίθηκαν για... Nextdeal newsroom, 16/04/2019 - 11:43 16/4/2019