Απόλυτα φαίνεται να ανταποκρίθηκε η Generali στις ανάγκες των ασφαλισμένων της την προηγούμενη Δευτέρα, 16 Μαρτίου, ημέρα που πραγματοποίησε Άσκηση Επιχειρησιακής Ετοιμότητας, κατά τη διάρκεια της οποίας όλο το προσωπικό εργάσθηκε από το σπίτι του.
Τα στοιχεία που πληροφορήθηκε το Nextdeal.gr είναι εντυπωσιακά και αποδεικνύουν ότι οι επενδύσεις που έχει κάνει η Generali στη τεχνολογία έχουν αποδώσει τα μέγιστα.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο ίσως είναι η έκδοση πάνω από 370 νέων συμβολαίων, όπως και η διεκπεραίωση πάνω από 1.100 αποζημιώσεων ενώ πολύ καλά δούλεψαν και οι νέες αιτήσεις (833).
Η Generali με τις τεχνολογικές εφαρμογές της (one view, e-sign, και e-policy) έχει λύσεις που ανταποκρίθηκαν πλήρως και σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει όλος ο κόσμος.
Έτσι στις 16/3, οι τεχνικοί κλάδοι δέχθηκαν 883 νέες αιτήσεις και 455 νέες ζημιές ενώ πληρώθηκαν 1.107 ζημιές, εκδόθηκαν 380 νέα ασφαλιστήρια και έγιναν 1.709 πρόσθετες πράξεις. Επίσης, η εταιρεία εξυπηρέτησε 5.600 κλήσεις και πάνω από 9.000 emails.