Nextdeal newsroom, 20/3/2020 - 14:14 facebook twitter linkedin Eurolife: Σε ισχύ η εργασία από το σπίτι και η πληρωμή αποζημίωσης μέσω τραπέζης Nextdeal newsroom, 20/3/2020 facebook twitter linkedin Η Eurolife ERB με εγκύκλιο ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι όλοι οι εργαζόμενοι και τα στελέχη του ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife ERB στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη θα ακολουθούν πλέον σύστημα εργασίας από το σπίτι, για μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία, και δίνει οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει η εταιρία. Παράλληλα, η εταιρία με δεύτερη εγκύκλιο ενημερώνει ότι έχει τεθεί σε ισχύ η πληρωμή αποζημίωσης με κατάθεση ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου. Διαβάστε αναλυτικά τις εγκυκλίους: "Προς: Δίκτυο Συνεργατών Αθήνα, 18/3/2020 Αγαπητοί συνεργάτες, Με αίσθημα ευθύνης και με πλήρη συναίσθηση της κατάσταση της Ελλάδας, ως αποτέλεσμα του κορωνοϊού COVID-19, όλοι εμείς στον ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife ERB ενεργούμε με κριτήριο την προστασία και την ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας. Όπως ήδη γνωρίζετε, έχουμε υιοθετήσει μια σειρά από προληπτικά μέτρα, με σκοπό να προστατεύσουμε την υγεία όλων των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή μαζί μας και εμπιστεύονται τις υπηρεσίες μας. Στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από αύριο Πέμπτη 19/03/2020, όλοι οι εργαζόμενοι και τα στελέχη του ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife ERB στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη θα ακολουθούν σύστημα εργασίας από το σπίτι – για μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία. Η λειτουργία μας θα συνεχιστεί απρόσκοπτα, καθώς βασική μας επιδίωξη είναι να είμαστε στο πλευρό σας και να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Οι τρόποι να επικοινωνείτε μαζί μας παραμένουν οι ίδιοι, εκτός από τη φυσική παρουσία στα γραφεία μας. Λόγω των ειδικών συνθηκών που διαμορφώνονται, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις παρακάτω ρυθμίσεις, οι οποίες θα ισχύσουν μέχρι νεότερης ενημέρωσής μας: 1. Από σήμερα και για το επόμενο διάστημα θεσπίζουμε το Eurolife Partners ως το μοναδικό μέσο συμπλήρωσης και υποβολής αιτήσεων ασφάλισης προϊόντων Ζωής και Υγείας, σύμφωνα με τις οδηγίες που σας στείλαμε σε προηγούμενη ενημέρωση, τόσο με τη λογική print and sign, όσο και τη λογική e-sign. Με αυτό το δεδομένο, σας παρακαλούμε να μην χρησιμοποιείτε πια τις έντυπες αιτήσεις. Έντυπες αιτήσεις που έχουμε ήδη παραλάβει ή θα παραλάβουμε μέχρι σήμερα πρωτότυπες ή μέχρι και τη Δευτέρα 23/3/2020 σε ηλεκτρονική μορφή, θα τις επεξεργασθούμε κανονικά. Τα ασφαλιστήρια που θα εκδοθούν από τις αιτήσεις αυτές για όσους συνεργάτες δεν εκτυπώνουν στο γραφείο τους, θα σταλούν σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση του εκάστοτε συνεργάτη. Επίσης, αναστέλλεται προσωρινά η εκτύπωση φυσικών καρτών νοσηλείας για τους ασφαλισμένους μας. Από σήμερα θα γίνονται αποδεκτές μόνο σε ψηφιοποιημένη μορφή (σκαναρισμένα έγγραφα) τόσο οι αιτήσεις εξαγορών και ακυρώσεων για τα ατομικά ασφαλιστήρια όσο και οι αιτήσεις ασφάλισης και τροποποιήσεις για τα ομαδικά ασφαλιστήρια. Οι αιτήσεις όπως και τα συνοδευτικά δικαιολογητικά παρακαλούμε να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του επιχειρηματικού σας συνεργάτη. 2. Για μεγαλύτερη διευκόλυνση των εργασιών, παρακαλούμε να στέλνετε τα δικαιολογητικά που αφορούν αποζημιώσεις όλων των κλάδων ασφάλισης μόνο σε ηλεκτρονική μορφή (σκαναρισμένα) στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις αλληλογραφίας: - [email protected] για ζημιές Ζωής και Υγείας - [email protected] για ζημιές Αυτοκινήτων και λοιπών κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων Ο διακανονισμός των ζημιών και η καταβολή των αποζημιώσεων θα γίνεται με τα σκαναρισμένα παραστατικά. Τα πρωτότυπα παραστατικά παρακαλούμε εσείς και οι πελάτες σας να τα κρατήσετε διαθέσιμα στο αρχείο σας και θα επανέλθουμε με νεότερη ενημέρωση για την αποστολή τους. Η καταβολή των αποζημιώσεων από αύριο θα γίνεται με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου. Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση με αναλυτικές οδηγίες. 3. Αναστέλλεται μέχρι νεότερης ενημέρωσης, η παραλαβή και επεξεργασία της εισερχόμενης φυσικής/ταχυδρομικής αλληλογραφίας. Πρωτότυπα έγγραφα που έχετε ήδη αποστείλει ταχυδρομικώς θα παραλαμβάνονται και επεξεργάζονται μέχρι και την Παρασκευή 20 Μαρτίου. 4. Πλην των προαναφερόμενων, η αποστολή ειδοποιήσεων και ασφαλιστηρίων προς τους πελάτες θα συνεχισθεί με τους ίδιους τρόπους. Όπου είναι δυνατό, θα χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών που μας έχουν δηλωθεί (τηλέφωνο, e-mail) για τη συνεννόηση μαζί τους και την ηλεκτρονική αποστολή εξερχόμενης αλληλογραφίας και εγγράφων σε αυτούς, εφόσον κριθεί αναγκαίο και με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Στο επόμενο διάστημα και αναλόγως των εξελίξεων, θα επανέλθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με θέματα που θα σας απασχολήσουν. Είμαστε κοντά και σε εσάς και στους ασφαλισμένους μας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Στο πλαίσιο αυτό, και με γνώμονα την εμπιστοσύνη και τη σχέση που έχουμε μαζί σας όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας μας, παρακάτω θα βρείτε ενημέρωση για το τι ισχύει στα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια υγείας της εταιρείας μας, ώστε να μπορείτε να ενημερώσετε ολοκληρωμένα τους πελάτες σας. Με την ευκαιρία, υπενθυμίζουμε ότι σε όλα τα ασφαλιστήρια Ζωής και Υγείας της Εταιρείας μας (ατομικά και ομαδικά) δεν υφίσταται εξαίρεση πανδημίας. Σε όλα τα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια που καλύπτουν δευτεροβάθμια περίθαλψη, περιστατικά που χρήζουν νοσηλείας λόγω του COVID-19 καλύπτονται (έξοδα/επίδομα) σύμφωνα με τους όρους των ασφαλιστηρίων. Επίσης, η διενέργεια του τεστ ανίχνευσης του COVID-19 που κρίθηκε αναγκαία στο πλαίσιο επιβεβλημένης νοσηλείας με βάση τις ενδείξεις που έχει ανακοινώσει ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας αντιμετωπίζεται ως αναγνωρισμένο έξοδο της νοσηλείας και καλύπτεται ως τέτοιο. Ειδικά για τα ασφαλιστήρια που διαθέτουν την κάλυψη Extra Hospital Care σημειώνεται πως το κόστος του τεστ ανίχνευσης του COVID-19 καλύπτεται εφόσον το περιστατικό κριθεί έκτακτο σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου και η διενέργεια του τεστ επιβεβλημένη με βάση τις ενδείξεις που έχει ανακοινώσει ο ΕΟΔΥ. Η τεκμηρίωση πρέπει να βασίζεται σε έγγραφη ιατρική γνωμάτευση. Σε κάθε περίπτωση λαμβάνοντας υπόψη τις επίσημες κατευθύνσεις των αρχών, σας προτρέπουμε να ενημερώνετε τους πελάτες σας να ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για τον χαρακτηρισμό ενός κρούσματος ως υπόπτου αλλά και την αντιμετώπισή του με σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας. Με την ευχή όλοι να παραμείνουμε υγιείς, εφαρμόζοντας συστηματικά τα μέτρα πρόληψης και προστασίας, και σύντομα να βγούμε νικητές από αυτή τη δύσκολη περίοδο, είμαστε στο πλευρό σας, πάντα με κριτήριο την καλύτερη δική σας ασφάλεια και εξυπηρέτηση. Τα στελέχη της Γενικής Δ/νσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης και οι επιχειρηματικοί σας συνεργάτες στο Eurolife Experience Center είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και επιπρόσθετη πληροφορία χρειαστείτε. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας στον ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife ERB." "Προς: Δίκτυο Συνεργατών Αθήνα, 18/3/2020 Θέμα: Πληρωμή αποζημίωσης με κατάθεση ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου Αγαπητοί συνεργάτες, Στο πλαίσιο της βελτίωσης του χρόνου ανταπόκρισης των πληρωμών των αποζημιώσεων των κλάδων ασφάλισης Ζωής - Υγείας και Αυτοκινήτων, σας ενημερώνουμε ότι από 18/3/2020 τίθεται σε ισχύ η πληρωμή των αποζημιώσεων με κατάθεση των ποσών στον τραπεζικό λογαριασμό των δικαιούχων σε μία από τις Τράπεζες Eurobank, Alpha, Εθνική ή Πειραιώς, κατόπιν εντολής τους. Ο νέος τρόπος καταβολής ποσών αποζημίωσης έρχεται να αντικαταστήσει την μέχρι σήμερα μέθοδο της έκδοσης τραπεζικών επιταγών, αποστολής τους στα Γραφεία σας ή παραλαβής τους από τους δικαιούχους από την έδρα της Εταιρείας. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Λόγω της υιοθέτησης του νέου τρόπου πληρωμής των αποζημιώσεων, με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου είναι απαραίτητο οι αρμόδιες Διευθύνσεις Αποζημιώσεων της Eurolife ERB να ενημερώνονται με τα παρακάτω στοιχεία που αφορούν στον δικαιούχο: 1. e-mail, 2. αριθμός κινητού τηλεφώνου, 3. αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας του κατόχου του λογαριασμού όπως φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου του τραπεζικού του λογαριασμού ή βεβαίωση της Τράπεζας ή εκτύπωση από το web banking, από το οποίο προκύπτει η επωνυμία της Τράπεζας όπου τηρείται ο λογαριασμός, ο αριθμός ΙΒΑΝ του λογαριασμού και το/τα ονοματεπώνυμο/α δικαιούχου/ων του λογαριασμού. Όταν πραγματοποιηθεί, από την Eurolife ERB, η κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου τότε ο τελευταίος θα ενημερώνεται άμεσα με sms ή με e-mail για την πληρωμή. Στα Παραρτήματα Α και Β που επισυνάπτονται με την παρούσα ενημέρωση θα βρείτε αναλυτικά τη νέα διαδικασία καταβολής αποζημίωσης για τους κλάδους Ζωής - Υγείας και Αυτοκινήτων αντίστοιχα. Με το νέο τρόπο καταβολής αποζημίωσης επιτυγχάνεται μείωση του χρόνου είσπραξης του ποσού αποζημίωσης από τους δικαιούχους, αποφυγή μετακινήσεων από/προς τα τραπεζικά καταστήματα και εξοικονόμηση δικού σας χρόνου από την παράδοση των επιταγών και πρωτίστως αποφυγή διακίνησης φυσικών εγγράφων. Ο νέος τρόπος καταβολής αποζημίωσης θα αφορά τόσο στις αποζημιώσεις που θα αναγγελθούν από την Πέμπτη 18/3/2019 και μετά όσο και τις αποζημιώσεις που έχουν αναγγελθεί όλο το προηγούμενο διάστημα, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν αποσταλεί, πριν το διακανονισμό τους, τα σχετικά έντυπα που αναφέρονται στα Παραρτήματα Α και Β που ακολουθούν. Για το σκοπό αυτό θα γίνονται επικοινωνίες από τους συναδέλφους των Διευθύνσεων Αποζημιώσεων με εσάς ή τους δικαιούχους αποζημιώσεων. Οι Επιχειρηματικοί σας Συνεργάτες στο Eurolife Experience Center είναι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α Διαδικασία καταβολής αποζημίωσης από ασφαλιστήρια συμβόλαια Ζωής και Υγείας με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου 1. Στην εφαρμογή Eurolife Partners υπάρχουν αναρτημένα: α) Το έντυπο αναγγελίας ασφαλιστικής περίπτωσης πλην απώλειας ζωής, β) Το έντυπο αναγγελίας απώλειας ζωής του ασφαλισμένου και γ) Το έντυπο στοιχείων δικαιούχου πληρωμής, λόγω απώλειας της ζωής του Ασφαλισμένου και δήλωσής του για πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε περίπτωση απαίτησης αποζημίωσης, κατεβάζετε– ανάλογα με την περίπτωση – το κατάλληλο έντυπο, το οποίο, αφού συμπληρωθεί λεπτομερώς από τον δικαιούχο, υπογράφεται και υποβάλλεται μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά στην Eurolife. 2. Στην περίπτωση απώλειας ζωής του Ασφαλισμένου, πρέπει να υποβάλλεται στην Eurolife ERB, το έντυπο στοιχείων δικαιούχου πληρωμής και δήλωσης για πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό, πλήρως συμπληρωμένο. Διευκρινίζεται ότι λεπτομερής συμπλήρωση των εντύπων και ειδικά η καταγραφή των πληροφοριών που αφορούν στην καταβολή της αποζημίωσης, είναι σημαντική, προκειμένου να αποφευχθούν ενδιάμεσες επικοινωνίες και καθυστερήσεις στην καταβολή της. 3. Αν ο δικαιούχος έχει δηλώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) η Eurolife ERB θα του αποστέλλει την εξοφλητική απόδειξη, με την παράκληση να την επιστρέψει υπογεγραμμένη. Αντίγραφο αυτής θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά και στο γραφείο σας για τη δική σας ενημέρωση. Αν ο δικαιούχος δεν έχει ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), τότε η εξοφλητική απόδειξη θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά στο Γραφείο σας, προκειμένου να την παραδώσετε στον δικαιούχο, με την παράκληση να επιστραφεί υπογεγραμμένη στην Eurolife ERB. 4. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα ενημερώνεται με μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο αμέσως μετά την κατάθεση της αποζημίωσης στον τραπεζικό του λογαριασμό. 5. Σε περίπτωση προβλήματος κατά τη διαδικασία κατάθεσης, στο λογαριασμό υπάλληλος της Εταιρείας μας θα επικοινωνεί μαζί σας, αφενός για την ενημέρωσή σας και αφετέρου για να συμβάλλετε στην επίλυση του προβλήματος. Στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected] μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για οτιδήποτε σχετικό με τις αποζημιώσεις πελατών σας και τη διαδικασία. ΠΡΟΣΟΧΗ: Από την 18/3/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης λόγω των έκτακτων συνθηκών που διαμορφώθηκαν από τον COVID-19 η διακίνηση των εγγράφων παρακαλούμε να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]. Ο διακανονισμός των ζημιών και η καταβολή των αποζημιώσεων θα γίνεται με την παραλαβή των ηλεκτρονικών (σκαναρισμένων) παραστατικών και δικαιολογητικών. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β Διαδικασία καταβολής αποζημίωσης από ασφαλιστήρια συμβόλαια Αυτοκινήτων με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου 1. Αμέσως μετά το διακανονισμό της ζημιάς και τη συμφωνία με το δικαιούχο της αποζημίωσης (ασφαλισμένο ή εκδοχέα/εξουσιοδοτηθέντα) για το ποσό αποζημίωσης, ζητείται από το δικαιούχο να αποστείλει στην Εταιρεία, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν ήδη αποσταλλεί, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] τα στοιχεία που αναφέρονται στην πρώτη σελίδα της παρούσας ενημέρωσης (e-mail, αριθμός κινητού τηλεφώνου, φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου κ.λπ.). Υπάρχει η δυνατότητα, η διαδικασία ενημέρωσης (αποστολής εξοφλητικής, ενημέρωσης ) να γίνεται αποκλειστικά μέσω του γραφείου σας (e-mail σας) εφόσον κάτι τέτοιο εγκαίρως μας γνωστοποιηθεί. 2. Με τη λήψη των απαραίτητων από τον δικαιούχο στοιχείων, η Εταιρεία αποστέλλει με mail/ ή sms την εξοφλητική απόδειξη ( link το οποίο ανοίγει με το ΑΦΜ του δικαιούχου), την οποία ο δικαιούχος πρέπει να την υπογράψει και : - Να την αποστείλει με e-mail στο [email protected] ώστε να προετοιμάζεται η διαδικασία της κατάθεσης & - Να την αποστείλει μαζί με όλα τα λοιπά πρωτότυπα έγγραφα (τιμολόγια, εξουσιοδοτήσεις, αποδείξεις κοκ) στην Εταιρεία . 3. Όταν η Εταιρεία παραλάβει τα πρωτότυπα παραστατικά , προχωρά στην κατάθεση του σχετικού ποσού στον δικαιούχο, ο όποιος θα ενημερώνεται με μήνυμα (sms) στο κινητό του ή email για την καταβολή της αποζημίωσης. ΠΡΟΣΟΧΗ: Από την 18/3/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης λόγω των έκτακτων συνθηκών που διαμορφώθηκαν από τον COVID-19 η διακίνηση των εγγράφων παρακαλούμε να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση αλληλογραφίας [email protected]. Ο διακανονισμός των ζημιών και η καταβολή των αποζημιώσεων θα γίνεται με την παραλαβή των ηλεκτρονικών (σκαναρισμένων) παραστατικών και δικαιολογητικών. Από την παραπάνω διαδικασία πληρωμής εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες είναι απαραίτητη η συνυπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού εξόφλησης απαίτησης. Τέτοιες περιπτώσεις είναι οι ζημιές με δικαστική διένεξη και οι ζημιές που αφορούν Σωματικές βλάβες εκτός της Συμφωνίας του Φιλικού Διακανονισμού (> 12.000 €.) Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης στο Eurolife Partners της εξοφλητικής απόδειξης προς υπογραφή καθώς και η εμφάνιση της υπογεγραμμένης εξοφλητικής." Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/3/2020 Eurolife: Ενέργειες για προστασία υγείας εργαζομένων και πελατών και απλούστευση διαδικασιών!
Eurolife ERB: Επείγουσα Ιατρική Βοήθεια στην Ελλάδα και το εξωτερικό Συνεπής στην δέσμευσή της για συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η Eurolife ERB ανακοίνωσε στους συνεργάτες της ότι από 28/02/2020 προχώρησε... Nextdeal newsroom, 10/03/2020 - 10:46 10/3/2020
Μεγάλη συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Eurolife ERB Πάνω από 7.000 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τα σεμινάρια και τις ημερίδες της εταιρείας μέσα στο 2019 Μία από τις βασικές προτεραιότητες της... Nextdeal newsroom, 20/02/2020 - 13:47 20/2/2020