Η Εθνική Ασφαλιστική με εγκύκλιο ενημερώνει τους συνεργάτες της για την ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών αποζημίωσης Κλάδου Ζωής
Αναλυτικά, η εταιρία αναφέρει τα εξής:
- Είναι εφικτή η ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών για την καταβολή αποζημίωσης. Μεταξύ αυτών, είναι και το Έντυπο Αναγγελίας Αποζημίωσης και Συγκατάθεσης GDPR.
- Για την διευκόλυνση των ασφαλισμένων (σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης του Εντύπου Αναγγελίας Αποζημίωσης), η εταιρία αποστέλλει τα αντίστοιχα έντυπα (για ατομικά και ομαδικά Σ/Λ), έχοντας ενεργοποιήσει τα πεδία τα οποία θα πρέπει να συμπληρώνονται ηλεκτρονικά και να συνοδεύουν τα υπόλοιπα δικαιολογητικά αποζημίωσης.
- Το μέγεθος του ηλεκτρονικού μηνύματος με το οποίο θα αποστέλλονται τα δικαιολογητικά αποζημίωσης δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 10 ΜΒ.
- Ως θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται ο αρ. συμβολαίου, το ονοματεπώνυμο του ασφαλισμένου και το είδος αποζημίωσης (π.χ. δαπάνες νοσηλείας, ανικανότητα, δαπάνες συνεπεία ατυχήματος κ.τ.λ.). Για τους ασφαλισμένους με ομαδικό Σ/Λ, αντί αρ. Σ/Λ, μπορεί να αναφέρεται η επωνυμία της συμβαλλόμενης εταιρίας (εργοδότης).
- Δεν υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας των δικαιολογητικών αποζημίωσης που υποβάλλονται χωρίς να συνοδεύονται από το Έντυπο Αναγγελίας Αποζημίωσης και Συγκατάθεσης GDPR. Ως εκ τούτου, τα δικαιολογητικά αυτά θα θεωρούνται ως μη υποβληθέντα.
- Οι ασφαλισμένοι με ατομικά συμβόλαια θα πρέπει να συνυποβάλλουν και αποδεικτικό του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμούν να κατατεθεί η αποζημίωσή τους.
- Τα πρωτότυπα δικαιολογητικά θα πρέπει να κρατούνται, ώστε να σταλούν στην Εθνική μετά την ομαλοποίηση των λειτουργιών μας. Κατά την υποβολή των πρωτότυπων δικαιολογητικών, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να έχουν εκτυπώσει και υπογράψει το Έντυπο Αναγγελίας Αποζημίωσης και Συγκατάθεσης GDPR.
- Στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις zimies.ygeias@insurance.nbg.gr (για δικαιολογητικά ατομικών Σ/Λ) και zimies.omadika@insurance.nbg.gr (για δικαιολογητικά ομαδικών Σ/Λ) δεν θα πρέπει να υποβάλλονται ερωτήματα σχετικά με αποζημιώσεις. Η ενημέρωση των πελατών θα γίνεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (18189) και των συνεργατών μέσω της Εξυπηρέτησης Συνεργατών (210 9099222, csindividuallife@insurance.nbg.gr).
Για μία ακόμη φορά, η εταιρία διαβεβαιώνει ότι, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες με τις οποίες έχουμε έρθει όλοι αντιμέτωποι, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αδιάλειπτη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της. Τονίζει επίσης, ότι κάθε εποικοδομητική πρόταση λαμβάνεται υπόψη και προσπαθεί να την υλοποιήσει, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της.