close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Απόλυτα ψηφιακή η INTERAMERICAN για τους ασφαλισμένους και τα δίκτυα πωλήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/3/2020 - 18:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Απόλυτα ψηφιακή η INTERAMERICAN για τους ασφαλισμένους και τα δίκτυα πωλήσεων

Nextdeal newsroom, 30/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο ολοκληρωμένος ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια, φέρνει την εταιρεία σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την εξ αποστάσεως ψηφιακή λειτουργία της και στη γραμμή των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων στις πωλήσεις.

Οι πελάτες, παλαιοί αλλά και νέοι σε διαδικασία ασφάλισης, εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή εξυπηρέτησης. Μοχλός είναι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, που λειτουργούν μέσα από ένα πλήρως αναπτυγμένο ψηφιακό γραφείο, την πλατφόρμα “askme”.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν μηχανισμό σε ψηφιακό περιβάλλον για την εργασία της διαμεσολάβησης σε οκτώ σημεία συνεχούς επικοινωνίας και υποστήριξης των εργασιών των συνεργατών της, με σταθερή εστίαση στον πελάτη σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών και της ενημέρωσής του. Εκπληρώνεται έτσι στην πράξη, στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, η αποστολή της INTERAMERICAN «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα».

Τα λειτουργικά μέτρα που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία:

1. Διασφαλίστηκε το 100% της λειτουργικότητας της INTERAMERICAN και όλων των γραφείων πωλήσεων με τηλε-εργασία.

2. Δημιουργήθηκε πλούσιο υλικό πληροφοριών, κατόπιν συνεργασίας της εταιρείας με έγκυρους οργανισμούς και ινστιτούτα, προκειμένου να προσφέρει καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους πελάτες της, για οποιοδήποτε σημαντικό θέμα που αφορά στην υγεία τους.

3. Καταρτίστηκε αναλυτικός οδηγός για το πώς αποζημιώνει η εταιρεία στην περίπτωση της πανδημίας, σε όλα τα συμβόλαια. Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN δεν εξαιρεί την πανδημία σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια.

4. Ολοκληρώθηκε το ηλεκτρονικό γραφείο των συνεργατών πωλήσεων “askme”, με τελευταίο βήμα το “e-postage”. Παρέχεται, έτσι, ολοκληρωμένη η δυνατότητα να μπορούν οι συνεργάτες να δημιουργούν αιτήσεις, να πραγματοποιούν underwriting, να εκδίδουν συμβόλαια και να αποστέλλουν μέσω email όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος με γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.

5. Το contact center της εταιρείας λειτουργεί 100% με οργανωμένη τηλε-εργασία και επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα, μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζόμενους, το contact center διαχειρίζεται σε αυτή την περίοδο περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.

6. Δημιουργήθηκε το εβδομαδιαίο newsletter «Advisor» με πολλές πληροφορίες για τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων, με αναφορά στα νέα δεδομένα της αγοράς, τις αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς και με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας, με τις καλύτερες πρακτικές επικοινωνίας που έχουν εφαρμοστεί.

7. Η διοίκηση των πωλήσεων και οι συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων επικοινωνούν συνεχώς μέσα από μια επαγγελματική πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων. Οργανώνονται καθημερινά τηλε-συναντήσεις εργασίας των στελεχών με τους συνεργάτες σε όλη την επικράτεια.

8. Παράλληλα, έχει οργανωθεί η ομαλή συνέχεια του πυκνού εκπαιδευτικού προγράμματος της INTERAMERICAN για τους συνεργάτες της στη γραμμή των πωλήσεων. Η εταιρεία παρέχει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους, όπως e-learnings, webinars, virtual classes, chats, βιντεοδιασκέψεις ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας, ενώ ξεκίνησε και σειρά τηλεκπαιδευτικής προετοιμασίας των συνεργατών για τις εξετάσεις πιστοποίησης στην πώληση επενδυτικών προϊόντων και επαγγελματικής επαναπιστοποίησης. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • INTERAMERICAN
  • Ασφαλισμένοι
  • δίκτυα πωλήσεων
  • ψηφιακός μετασχηματισμός
  • τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η INTERAMERICAN με το “ePostage” ολοκληρώνει το ψηφιακό γραφείο των Συνεργατών της
    Nextdeal newsroom, 24/3/2020

    Η INTERAMERICAN με το “ePostage” ολοκληρώνει το ψηφιακό γραφείο των Συνεργατών της

  • Η INTERAMERICAN για την κοινωνική περιθωριοποίηση και τον ρατσισμό
    Nextdeal newsroom, 23/3/2020

    Η INTERAMERICAN για την κοινωνική περιθωριοποίηση και τον ρατσισμό

  • Αναγνώριση της INTERAMERICAN για τη στρατηγική Βιωσιμότητας

    Αναγνώριση της INTERAMERICAN για τη στρατηγική Βιωσιμότητας

    Σε μια εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο για τη διατήρηση των βασικών κατευθύνσεων κάθε επιχείρησης που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα υπό τις συνθήκες...
    Nextdeal newsroom, 19/03/2020 - 17:21 19/3/2020
  • Η Interamerican δεν εξαιρεί την πανδημία σε κανένα πρόγραμμα Υγείας ατομικό ή ομαδικό!

    Η Interamerican δεν εξαιρεί την πανδημία σε κανένα πρόγραμμα Υγείας ατομικό ή ομαδικό!

    Επειδή αρκετοί ζητούν πληροφορίες για το τι καλύπτει η Interamerican στα προγράμματα υγείας, παραθέτουμε εγκύκλιο της εταιρίας προς τους συνεργάτες...
    Nextdeal newsroom, 19/03/2020 - 14:45 19/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Moody’s εξαγοράζει την CAPE Analytics, ενισχύοντας τα κορυφαία μοντέλα εκτίμησης ασφαλιστικού κινδύνου βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη
15:47 Η Moody’s εξαγοράζει την CAPE Analytics, ενισχύοντας τα κορυφαία μοντέλα εκτίμησης ασφαλιστικού κινδύνου βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 15:39 Η Αθήνα «οικοδέσποινα» του συνεδρίου CAPA Airline Leader - ‘Airlines in Transition Summit 2025’
  • 15:21 Το σχέδιο του Υπουργείου Υγείας για τις αναμονές στα Επείγοντα - Οι αλλαγές στα κέντρα Υγείας, το «βραχιολάκι» και το «FindDoctors»
  • 15:15 NN Hellas: Μια ζωή με διάρκεια είναι πρόκληση, αλλά και ευκαιρία!
  • 14:27 ΕΑΣΕ-ICAPCRIF CEO Index - Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο τέταρτο τρίμηνο του 2024
  • 14:19 Μεταβολές στις τιμές των ομολόγων καταστροφών λόγω της έκθεσης στις πυρκαγιές του Λος Άντζελες
  • 13:38 Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Υ.Α.Ε.
  • 13:24 H EAEE ενημερώνει για τις θέσεις της Global Federation of Insurance Associations’ (GFIA) για την Τεχνητή Νοημοσύνη στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 13:06 Gallagher Re: Οι ασφαλισμένες ζημίες από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες θα ξεπεράσουν «σημαντικά» τα 10 δισ. δολάρια
  • 12:44 Ανοιχτός διαγωνισμός ύψους 50.000€ για καινοτόμες τεχνολογίες αντιμετώπισης των φυσικών καταστροφών από το GOBEYOND
  • 12:35 Νέα μείωση στον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ στα ιατροτεχνολογικά υλικά για Σακχαρώδη Διαβήτη!
  • 12:22 Moody’s: Δισεκατομμύρια σε ασφαλιστικές ζημίες αναμένονται από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες
  • 12:09 Στον Ανδρέα Κουλούρη η υποτροφία του Ιδρύματος Έλενα Ηλιοπούλου Γιαμά για τη θεραπεία του καρκίνου!
  • 11:56 Στα 25 δισ. δολάρια αυξάνεται η εκτίμηση των ασφαλισμένων ζημιών για τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες
  • 11:37 Νέο Δ.Σ. στο Σύλλογο Ιατρικών Επισκεπτών
  • 11:23 Σπύρος Καπράλος: Τα άκρα, η Αμερική και το μέλλον της Ενωμένης Ευρώπης
  • 11:10 Οι ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα δηλώνουν έλλειψη πληροφόρησης, γνώσης και συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων!
  • 10:56 Στο κατώφλι της νέας χρονιάς...
  • 10:50 Η Emily White διορίζεται ως Διευθύντρια Οικονομικών και Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Κέντρο για την Προστασία από Καταστροφές
  • 10:35 Η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη θέση της Chief Commercial Officer (CCO) στον Όμιλο Interamerican
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/1 Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε;
  2. 9/1 Ασφάλιστρα υγείας: Τι συμβαίνει με τις ακυρώσεις συμβολαίων, τι λένε οι αριθμοί
  3. 10/1 Βουλή: Ολόκληρη η συζήτηση για τα ασφάλιστρα υγείας-Καλείται η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  4. 10/1 Τακης Θεοδωρικάκος: Νέος δείκτης για τα ασφάλιστρα υγείας από την ΕΛΣΤΑΤ
  5. 13/1 Μπαράζ συναντήσεων σήμερα με αντικείμενο τις αυξήσεις τα ασφάλιστρα υγείας
  6. 7/1 ΕΑΕΕ: Η διαρκής αύξηση του κόστους υπηρεσιών υγείας απαιτεί την συμμετοχή της πολιτείας, της εποπτείας και όλων των φορέων που διαμορφώνουν κόστος για να λυθεί το πρόβλημα!
  7. 9/1 Στα Ελληνικά και Αγγλικά τα Στατιστικά μεγέθη ασφαλιστικών επιχειρήσεων Ελλάδος έτους 2023 (Ετήσια Στατιστική Έκθεση)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube