Nextdeal newsroom, 12/4/2020 - 22:26 facebook twitter linkedin Η τηλε-υγεία στην εποχή της Covid-19 - Ποιες υπηρεσίες παρέχει η Allianz; Nextdeal newsroom, 12/4/2020 facebook twitter linkedin Η πανδημία του κορονοϊού επιβαρύνει ιδιαίτερα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης παγκοσμίως. Όπως τονίζει η Allianz, η τηλε-υγεία θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που ζει η ανθρωπότητα, μειώνοντας το άγχος τόσο των ασθενών όσο και των γιατρών... Ο κορονοϊός και τα lockdown που έχουν εφαρμόσει πολλές χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν αναδείξει τη σημασία της ψηφιοποίησης. Εργασία από το σπίτι, εικονικές συναντήσεις και διαλέξεις, ηλεκτρονικές αγορές, βιντεοκλήσεις με την οικογένεια και τους φίλους ... μια πληθώρα ψηφιακών υπηρεσιών δίνουν τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και ιδιώτες να «συνεχίζουν τη ζωή τους» κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης παγκόσμιας κρίσης. Σύμφωνα με την Allianz, κάποια από τα θύματα των παράπλευρων απωλειών είναι οι ασθενείς με χρόνιες ασθένειες ή μη σοβαρές ασθένειες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την περίθαλψή τους καθώς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και τα συστήματα υγείας δέχονται έντονες πιέσεις λόγω της κρίσης. Συνεπώς, η τηλε-υγεία - δηλαδή η διανομή υγειονομικής περίθαλψης και συναφών υπηρεσιών και πληροφοριών χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ψηφιακών επικοινωνιών -μπορει να μειώσει την επιβάρυνση του συστήματος υγείας. Εκτός από την παροχή συμβουλών και υποστήριξης στους ασθενείς, η τηλε-υγεία μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της εξάπλωσης του ιού μειώνοντας τον αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται κλινικές και νοσοκομεία. Τι είναι η τηλε-υγεία; Η τηλε-υγεία ή αλλιώς τηλεϊατρική, επιτρέπει στους ασθενείς αλλά και στους ιατρούς να έχουν πρόσβαση σε συμβουλές, περίθαλψη, υπενθυμίσεις, εκπαίδευση, παρεμβάσεις, παρακολούθηση και απομακρυσμένες εισαγωγές χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία. Αν και συχνά χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, η τηλε-υγεία και η τηλεϊατρική ποικίλλουν στο πεδίο εφαρμογής τους. Ενώ η τηλεϊατρική παρέχει κλινικές υπηρεσίες, όπως η απομακρυσμένη διάγνωση και η παρακολούθηση, η τηλε-υγεία πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα συμπεριλαμβάνοντας και μη κλινικές υπηρεσίες όπως η εκπαίδευση και η κατάρτιση. Η ιδέα βρίσκεται στο προσκήνιο εδώ και δύο δεκαετίες και η υιοθέτησή της αυξάνεται με αργούς ρυθμούς καθώς βελτιώνονται οι υποδομές του διαδικτύου και οι άνθρωποι γίνονται πιο άνετοι στην ψηφιακή επικοινωνία. Υγεία στην εποχή της Covid-19 Πολλές οντότητες της Allianz παρέχουν υπηρεσίες τηλε-υγείας και παρόμοιες υπηρεσίες. Η Medi24, θυγατρική της Allianz Partners που εδρεύει στην Ελβετία από το 1999, έχει 25 ιατρούς και 80 νοσηλευτές που προσφέρουν 24/7 ιατρικές υπηρεσίες στα αγγλικά, στα γερμανικά, στα ιταλικά και στα γαλλικά. Περισσότεροι από 4,6 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Medi24 μέσω των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης. Μεταξύ αυτών είναι οι αντισυμβαλλόμενοι της Allianz Privatkrankenversicherung (APKV) στη Γερμανία. Μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω της λειτουργίας Doc On Call στην εφαρμογή ασφάλισης υγείας τους. Εκτός από τις γενικές ιατρικές συμβουλές και οδηγίες για αυτο-φροντίδα, το Medi24 προσφέρει συμβουλές για σοβαρές ιατρικές καταστάσεις, τηλεφωνικές γραμμές έκτακτης ανάγκης καθώς και τηλέφωνα ιατρείων και νοσοκομείων. Ενεργώντας ως το κέντρο τηλεϊατρικής και την τηλε-υγείας στον όμιλο Allianz, το Medi24 έχει χειριστεί 5,1 εκατομμύρια διαγνώσεις από τη σύστασή της. Διαχειρίζεται έως και 6.000 κλήσεις την ημέρα, με το 94% των πελατών να αναφέρουν ότι ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι από την υπηρεσία. Για τα ερωτήματα που αφορούν τον κορονοϊό, το Medi24 έχει δημιουργήσει μια ειδική τηλεφωνική γραμμή. Ο καλών απευθύνεται σε νοσηλευτή, ο οποίος καθορίζει εάν η περίπτωση πρέπει να αντιμετωπιστεί από έναν γιατρό στο διαδίκτυο ή απαιτείται φυσική παρέμβαση - συχνά η αυτο-φροντίδα είναι επαρκής. Ένας ψηφιακός έλεγχος συμπτωμάτων στην ιστοσελίδα του Medi24 επιτρέπει στους ανθρώπους να αξιολογήσουν εάν είναι πράγματι μολυσμένοι. Μέχρι πρόσφατα, περίπου 40.000 χρήστες είχαν χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Ο διευθύνων σύμβουλος του Medi24, Lebrecht Gerber, αναφέρει: "Έχουμε βοηθήσει πολλούς πελάτες όλα αυτά τα χρόνια της λειτουργίας μας. Ωστόσο, σε περιπτώσεις όπως αυτή της πανδημίας, δείχνουν ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες στις υπηρεσίες υγείας. Η νέα υπηρεσία Corona Check, την οποία προσθέσαμε άμεσα, ενίσχυσε την πρόταση αξίας μας και απέδειξε ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι για «ψηφιακές λύσεις»". NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η εταιρία διερευνά την αξιοποίηση των ελεγκτών συμπτωμάτων με χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την αποτελεσματικότερη ταξινόμηση των ασθενών, τις φορητές και τα διαγνωστικές συσκευές για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των ασθενών και την οδήγησή τους στις πλησιέστερες εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης. Τον περασμένο μήνα, η Medi24 χειρίστηκε πάνω από 70.000 κλήσεις, αυξημένες κατά 34% από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Από αυτές, 30.000 κλήσεις αφορούσαν τον κορονοϊό. Η εταιρία έχει κάνει σχεδόν 40.000 ψηφιακές αξιολογήσεις σχετικά με την Covid-19. Περίπου το 60% εξ αυτών επιλύθηκε μέσω της ιατρικής ταξινόμησης και συστήθηκε αυτοθεραπεία στους ασθενείς. Εν ολίγοις, αποφεύχθηκαν περίπου 40.000 επισκέψεις σε ιατρεία! Γιατί τηλε-υγεία Η τηλε-υγεία προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο στους ασθενείς όσο και στους γιατρούς. Σήμερα, ο ιατρικός κλάδος αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις: δημογραφικές αλλαγές όπως η γήρανση του πληθυσμού σε πολλές γεωγραφικές περιοχές, περιορισμένη διαθεσιμότητα ιατρών στις αγροτικές περιοχές, αίθουσες αναμονής γεμάτες ασθενείς, αύξηση των δαπανών για την υγεία και επιθυμάι των ασθενών για περισσότερες ευκολίες και ψηφιακές προσφορές. Η τηλε-υγεία επιτρέπει στους ασθενείς να κάνουν χρήση των υπηρεσιών απευθείας από το σπίτι τους αντί να περιμένουν σε αίθουσες αναμονής, παρέχει πρόσβαση σε περίθαλψη όλο το εικοσιτετράωρο καθώς επίσης και άμεση ιατρική βοήθεια με τη μορφή ηλεκτρονικών συνταγών. Ο γλωσσικός φραγμός μπορεί επίσης να ξεπεραστεί όσο αφορά τους μετανάστες ή τους ταξιδιώτες, που μπορεί να χρειάζονται βοήθεια σε άγνωστο περιβάλλον. Με την εκτεταμένη απομόνωση, η ψυχική υγεία μπαίνει σιγά σιγά στο προσκήνιο. Εκείνοι που πάσχουν από συναισθηματική και ψυχική δυσφορία μπορούν εύκολα και έγκαιρα να συνομιλήσουν με επαγγελματίες μέσω της τηλε-υγείας. Μια παγκόσμια ανάγκη Η Allianz Partners βρίσκεται στη διαδικασία ενσωμάτωσης των υπηρεσιών τηλε-υγείας και τηλεϊατρικής στις δραστηριότητές της παγκοσμίως. Για παράδειγμα, η Allianz Partners στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία προσφέρει μια υπηρεσία τηλε-συμβουλευτικής όπου οι ασθενείς μπορούν να επιλέξουν να συνδεθούν με τους γιατρούς μέσω μιας εφαρμογής όποτε αυτοί επιθυμούνή. Εκτός από την αρχική διάγνωση, οι γιατροί παρέχουν συνταγές και ακόμη και παραπομπές σε ειδικούς εφόσον απαιτείται. Η Yael Ichay, μία γιατρός που διαχειρίζεται το πρόγραμμα τηλεσυμβουλευτικής της Allianz Partners στη Γαλλία, αναφέρει ότι οι τηλε-συμβουλές εξαπλασιάστηκαν το Μάρτιο, δηλαδή το μήνα όπου εκδηλώθηκε ο ιός, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο. "Σχεδόν το 30% των περιπτώσεων αφορούσε κορονοϊό", προσθέτει. Οι περισσότερες από τις κλήσεις ήταν από τη Γαλλία, αλλά κάποιες κλήσεις προέρχονταν επίσης από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. "Εκτός από την εύκολη εύρεση γιατρών σε αυτή την κρίσιμη στιγμή, οι ασθενείς είδαν επίσης το όφελος της υπηρεσίας 24/7. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον ακόμα και μετά τη λήξη της κρίσης", υποστηρίζει. Η Allianz Partners έχει δεσμευτεί για συνεργασία με το γνωστό νοσοκομείο Albert Einstein στη Βραζιλία για τηλε-συμβουλευτική, ενώ στην Αυστραλία χρησιμοποιεί τον πάροχο Doctors On Demand (γιατροί κατόπιν ζήτησης) για τέτοιες υπηρεσίες. Παρόμοιες πρωτοβουλίες διερευνώνται σε επιχειρήσεις ανά την υφήλιο, από την Ευρώπη μέχρι την Ασία και τον Ειρηνικό. "Η τηλε-υγεία μπορεί να βελτιώσει την πρόσβαση στην περίθαλψη εκατομμυρίων ανθρώπων, ακόμα και δισεκατομμυρίων", λέει ο Μίλαν Κίνγκεν, επικεφαλής της "Digital Access to Care Initiative" (πρωτοβουλία για την ψηφιακή πρόσβαση στην περίθλαψη) στο Medi24 με σκοπό τη διεθνοποίηση των υπηρεσιών τηλε-υγείας της Allianz Partners. "Αυτή η πανδημία έδειξε ότι τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο -πλούσια ή φτωχά- είναι ευάλωτα σε ξαφνικές διαταραχές. Η ευρύτερη υιοθέτηση τέτοιων ιδεών θα μπορούσε να ευνοήσει το άνοιγμα νέων οδών για την υγειονομική περίθαλψη, ειδικά σε περιοχές με περιορισμένους πόρους". Υπάρχουν και άλλες πρωτοβουλίες στον συγκεκριμένο τομέας μέσα στον όμιλο Allianz. Η Allianz X, η μονάδα ψηφιακών επενδύσεων του ομίλου, έχει επενδύσει στην κορυφαία αμερικανική πλατφόρμα τηλε-υγείας American Well καθώς και στους παρόχους υπηρεσιών υγείας BIMA και Halodoc. "Ορισμένες από τις εταιρίες χαρτοφυλακίου μας αποδεικνύουν ότι η τηλε-υγεία παρουσιάζει τεράστιες δυνατότητες όσο αφορά τη διαχείριση και τον μετριασμό τέτοιων κρίσεων", λέει ο CEO της Allianz X Nazim Cetin. "Για παράδειγμα, η AmWell έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα σε όλες της ΗΠΑ για να εξασφαλίσει ότι η τηλε-υγεία χρησιμοποιείται ως η πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στην Covid-19. Ομοίως, η BIMA έχει συνεργαστεί με την πακιστανική κυβέρνηση για την παροχή στο κοινό δωρεάν υπηρεσιών τηλε-υγείας που σχετίζονται με τον κορονοϊό". Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσαρμόζονται στην ιδέα της ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης, οι ευκαιρίες στον τομέα αυτό θα αυξηθούν. Η Allianz Digital Health (ADH), με επικεφαλής την Birgit Koenig, στοχεύει στον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των φορέων υγείας της Allianz και των ασφαλίσεων αστικής ευθύνης παγκοσμίως. Επί του παρόντος, η ADH συνεργάζεται με την εφαρμογή Vivy για την ανάπτυξη μιας παγκόσμιας πλατφόρμας υπηρεσιών υγείας που θα συγκεντρώνει τις μεμονωμένες λύσεις που χρησιμοποιούνται στις διαφορετικές οντότητες του ομίλου. "Μετά από κάθε κρίση που αντιμετωπίζει ο κόσμος, παρατηρείται αλλαγή στις συμπεριφορές, σε πολλές περιπτώσεις, προς το καλύτερο. Οι συμπεριφορές που θα αλλάξει η πανδημία του κορονοϊού, θα καταστούν σαφέστερες όταν υποχωρήσει η απειλή - ευελπιστούμε νωρίτερα απ' ότι υπολογίζεται", υποστηρίζει η Allianz. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/4/2020 Allianz: Ποιος θα είναι ο αντίκτυπος της πανδημίας του κορονοϊού στην παγκόσμια οικονομία;
Allianz: Γινόμαστε εθελοντές στη μάχη κατά του Covid-19 κι ενισχύουμε τη συλλογική προσπάθεια μέσα από την ατομική ευθύνη! Η Allianz Ελλάδας με ανάρτησή της στο Facebook καλεί τους πολίτες να ενισχύσουν τη συλλογική προσπάθεια μέσα από την ατομική... Nextdeal newsroom, 30/03/2020 - 15:52 30/3/2020
Allianz: Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τον ιό COVID-19 και την ασφάλιση! Η Allianz έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία της Υγείας των ασφαλισμένων, των συνεργατών και των εργαζομένων της, έχει λάβει μια... Nextdeal newsroom, 27/03/2020 - 16:32 27/3/2020