Nextdeal newsroom, 25/5/2020 - 14:56 facebook twitter linkedin Σταθερά δίπλα στους συνεργάτες της παραμένει η Generali, ακόμη και σε συνθήκες εξ’ αποστάσεως λειτουργίας! Nextdeal newsroom, 25/5/2020 facebook twitter linkedin Ψηφιακό «παρών» έδωσε η Generali και κατά τη διάρκεια περιορισμού μετακινήσεων, λόγω Covid-19, πραγματοποιώντας δεκάδες on-line σεμινάρια και τηλεσυνεδρίες για τους Συνεργάτες της. Συνολικά, πάνω από 2000 συμμετοχές καταγράφηκαν στα e-meetings και τα σεμινάρια του Τμήματος Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της εταιρείας, το προηγούμενο διάστημα. Με αυτόν τον τρόπο, η επιλογή της Generali να επενδύσει σε ψηφιακές υποδομές, επιβεβαιώνεται για ακόμη μία φορά, αφού της επιτρέπει την επιχειρησιακή της συνέχεια και τη δυνατότητα να στέκεται σταθερά στο πλευρό της δυναμικής κοινότητας των Συνεργατών της, υπό οποιαδήποτε συνθήκη. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τηλε-σεμινάρια που αφορούσαν: Στην παρουσίαση του νέου ψηφιακού app για android και iphone, My Generali. Tις παρουσιάσεις παρακολούθησαν περισσότεροι από 1.000 Συνεργάτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών και να εξοικειωθούν με τις ψηφιοποιημένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων η δημιουργία και η παρακολούθηση online αιτήματος από τον πελάτη, το κλείσιμο ιατρικού ραντεβού στον κλάδο Υγείας, και η καταγραφή, μέσω βιντεοκλήσης, της ζημιάς στον κλάδο Αυτοκινήτου. Στην υπηρεσία e-policy: Tην πλήρως ψηφιοποιημένη και end-to-end διαδικασία αίτησης, έκδοσης προσφοράς, παραλαβής και υπογραφής ασφαλιστηρίου από τον πελάτη, του κλάδου Ζωής και Υγείας. Mία καινοτομία που η Generali συστήνει στην ελληνική αγορά και μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του συνεργάτη ή του πελάτη. Τη συγκεκριμένη σειρά σεμιναρίων, παρακολούθησαν πάνω από 600 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές. Στην ειδικά σχεδιασμένη για τους Συνεργάτες της πλατφόρμα OneView, με τον αριθμό συμμετοχών να ανέρχεται στις 300. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναβαθμίζεται και εξελίσσεται συνεχώς με νέα εργαλεία και δυνατότητες, επιτρέποντας την ψηφιακή διαχείριση του χαρτοφυλακίου του ασφαλιστή. Σε δεκάδες παράλληλα, σεμινάρια που αφορούσαν στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων. Τα σεμινάρια αυτά σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν σε συνεννόηση με επικεφαλής μονάδων πωλήσεων του Δικτύου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Generali και τους αρμόδιους Account Managers της Generali, ώστε να προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Όπως σημειώνει ο κ. Χρήστος Κουτσουδάκης από το Τμήμα Εκπαίδευσης της Generali: «Καταφέραμε να διατηρήσουμε την «εγγύτητα» της ανθρώπινης επαφής αξιοποιώντας στο έπακρο τα εργαλεία που μας παρέχει η τεχνολογία. Οι Συνεργάτες μας ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερη θέρμη και πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στα εκπαιδευτικά σεμινάρια που υλοποιήσαμε μέσω διαδικτύου. Κατά τη διάρκειά τους, δεχθήκαμε δεκάδες ερωτήσεις τις οποίες ομαδοποιούσαμε και απαντούσαμε δημόσια. Πραγματικά, νιώσαμε την αμεσότητα της φυσικής παρουσίας μέσα από ένα διαφορετικό ψηφιακό κανάλι εκπαίδευσης. Η ψηφιακή εκπαιδευτική εμπειρία συνεχίστηκε και μετά το τέλος των τηλε-σεμιναρίων με την ανταλλαγή ερωτημάτων, απόψεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικής επικοινωνίας». Ενώ όπως συμπληρώνει ο κ. Νίκος Φούρλας από το ίδιο Τμήμα, αναφορικά με την επένδυση της Generali σε σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης: «Ήδη από το 2017, το Τμήμα Εκπαίδευσης διοργανώνει μέσω e-learning ένα πολύ μεγάλο αριθμό σεμιναρίων που αφορούν κυρίως την επαναπιστοποίηση των Συνεργατών μας. Το 2019 το 85% των συνεργατών μας παρακολούθησε τουλάχιστον ένα ηλεκτρονικό σεμινάριο μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού. Επίσης, έχουμε την τεχνογνωσία και υλοποιούμε εκπαιδευτικά video που ενισχύουν την κατανόηση των Συνεργατών μας πάνω σε θέματα διαδικασιών, αλλά και προϊόντων. Άλλο ένα εργαλείο που χρησιμοποιούμε με πολύ μεγάλη επιτυχία είναι τα webinars, ενώ σύντομα θα λανσάρουμε ένα νέο πρωτοποριακό εργαλείο εκπαίδευσης που θα συντροφεύει τον Συνεργάτη μας διαρκώς και θα αξιοποιεί την προσέγγιση του gamification». Πιστή στη στρατηγική της προσέγγιση να αποτελεί Δια Βίου Εταίρος των Συνεργατών της αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους για συνεχή ενημέρωση, η Generali δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει σύγχρονο, αξιόπιστο και στοχευμένο εκπαιδευτικό υλικό, στηρίζοντας το καθημερινό τους έργο και τις προσπάθειές τους για την επίτευξη των παραγωγικών τους στόχων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/4/2020 Γιώργος Ζερβουδάκης-Generali: Είμαστε δια βίου εταίροι των πολιτών στην δική τους ασφαλή πλοήγηση στη νέα κανονικότητα!
Η Generali στηρίζει την Dr. Button εν μέσω της COVID-19! Ψηφιακή ιατρική συμβουλευτική για την COVID-19 Από την Dr. Button με τη στήριξη της Generali Τη στήριξή της στην καινοτόμο ψηφιακή... Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 10:30 24/4/2020
Έκτακτη ανακοίνωση: Η Generali επιδοτεί την ασφάλιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία Την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού επιδοτεί η Generali, σύμφωνα με έκτακτη ανακοίνωση που έστειλε... Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 22:02 24/4/2020