Nextdeal newsroom, 30/7/2020 - 13:28 facebook twitter linkedin ARAG: Όχι μόνο οι πλημμύρες και οι φωτιές αλλά για εμάς αξία έχουν και οι πολλές, μικρές καθημερινές υποθέσεις των ασφαλισμένων μας! Nextdeal newsroom, 30/7/2020 facebook twitter linkedin *Γράφει ο Δικηγόρος Βασίλειος Μπάλλας, Επικεφαλής Τμήματος Ζημιών / Νομικής Υπηρεσίας ARAG SE Το κοινό περί δικαίου αίσθημα δεν διαμορφώνεται μόνο από τις πολύκροτες υποθέσεις των πλημμυρών στη Μάντρα, της θεομηνίας στη Χαλκιδική, των άδικων θανάτων στο Μάτι και τις χιλιάδες αγωγές για την επιστροφή των μισθολογικών περικοπών. Σημαντικές για εμάς είναι και οι πολλές, μικρές υποθέσεις που απασχολούν καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας και αναγγέλλονται ως ασφαλιστικές περιπτώσεις στην ARAG. Δείτε ένα ενδεικτικό δείγμα υποθέσεων, οι οποίες καλύπτονται από διαφορετικά ασφαλιστήρια συμβόλαια Νομικής Προστασίας που πρόσφατα υποστηρίξαμε: Ιδιωτικός υπάλληλος που αναγκάζεται από τον εργοδότη του, που κατά κανόνα είναι και το ισχυρότερο μέρος της σύμβασης εργασίας, να παραιτηθεί, ούτως ώστε να απαλλαγεί ο εργοδότης από την υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης, δυστυχώς δεν είναι σπάνια περίπτωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις δικηγόρος, γνώστης του εργατικού δικαίου, αναλαμβάνει δράση στο πλευρό του ασφαλισμένου, για να “βρει το δίκιο του ο υπάλληλος”. Δημόσιος υπάλληλος που καλείται να εκτελέσει “αλλότρια καθήκοντα” που δεν ανήκουν στο γνωστικό του αντικείμενο και δεν συνάδουν με την ειδικότητα και τις δεξιότητές του ούτε έχει λάβει την ενδεδειγμένη εκπαίδευση, αντιμετωπίζει δίλημμα τι πρέπει να κάνει και πώς πρέπει σύμφωνα με το Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα αλλά και την ειδικότερη Νομοθεσία που τον διέπει, να αντιδράσει, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο να υποπέσει σε πειθαρχικό παράπτωμα ή και σε ποινικά κολάσιμη πράξη ή παράλειψη. Στο σημείο αυτό έρχεται ο δικηγόρος της ARAG να του λύσει τις απορίες, να του παρέχει οδηγίες και νομικές συμβουλές προς διασφάλισή του ή ακόμη και συντάξει ενδεδειγμένες αναφορές, οι οποίες υποβάλλονται αρμοδίως με σκοπό τη διαφύλαξη των εργασιακών του δικαιωμάτων. Συνταξιούχος που ταλαιπωρείται διότι δεν του χορηγείται ένα επίδομα από δημόσιο φορέα, ενώ το δικαιούται και έχει υποβάλλει εμπροθέσμως όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ιδίως δε εν μέσω πανδημίας αρκετοί δημόσιοι φορείς δεν δέχονται δια ζώσης επισκέψεις πολιτών και δυστυχώς δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για να ενημερωθεί ο πολίτης για την πορεία του αιτήματός του. Συνεπώς εκ των πραγμάτων καθίσταται απαραίτητη η διαμεσολάβηση ενός δικηγόρου που γνωρίζει τι πρέπει να κάνει σε αυτές τις περιπτώσεις για να “ενεργοποιήσει” το δημόσιο φορέα και να πράξει αυτά που επιτάσσει ο Νόμος. Συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας που χρεώνεται αδίκως και καταχρηστικώς έξοδα χρήσης πενταψήφιων υπηρεσιών, μολονότι έχει εγγράφως αιτηθεί να καταργηθεί η εν λόγω υπηρεσία, δικαίως αγανακτεί και απευθύνεται στην ARAG για να βρει το δίκιο του. Στις υπηρεσίες μας προστρέχουν ενδεικτικώς επίσης: Χρήστης διαδικτύου που ενώ καταβάλλει την συμφωνηθείσα συνδρομή, δεν έχει την υποσχόμενη ταχύτητα διαδικτύου και εκ του λόγου αυτού ζημιώνεται καθώς δεν δύναται να εργαστεί από το σπίτι. Αποστολέας δέματος μέσω κούριερ που ενημερώνεται ότι το αποσταλέν δέμα ουδέποτε παραδόθηκε στον παραλήπτη και αγνοείται η τύχη του. Οικογένεια που ενώ έχει κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο με κλιματιστικό και ιδιωτική πισίνα, φτάνοντας στον προορισμό της, ενημερώνεται ότι δυστυχώς οι εν λόγω παροχές εκ παραδρομής δεν περιλήφθησαν στο πακέτο που έκλεισε. Ηλικιωμένος ασφαλισμένος που δέχεται υδραυλικό στο σπίτι για συμφωνηθείσα επισκευή και μετά την ολοκλήρωσή της καλείται να καταβάλλει διπλάσιο τίμημα από το συμφωνηθέν ή όταν ο υδραυλικός αρνείται να εκδώσει νόμιμη απόδειξη. Νέοι που δέχονται “bullying” και απειλούνται μέσω διαδικτύου ή όταν διασύρονται και δυσφημούνται καθώς προσωπικά τους αρχεία (π.χ. φωτογραφίες ή βίντεο) διαρρέουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Εργαζόμενοι που δέχονται “mobbing” στην εργασία τους. Ασθενής που εισάγεται σε μεγάλη ιδιωτική κλινική και καλείται μόλις λάβει εξιτήριο να καταβάλλει δεκάδες χιλιάδες Ευρώ χωρίς να του εξηγεί κανείς σε τι ακριβώς αντιστοιχεί η υπερβολική χρέωση, η οποία με την πρώτη νομική αντίδραση καταπίπτει. Για όλες τις ανωτέρω υποθέσεις η ARAG έβγαλε τους ασφαλισμένους από τη δύσκολη θέση να πρέπει μόνοι τους να διεκδικήσουν το δίκιο τους και στη συντριπτική πλειοψηφία οι ασφαλισμένοι της δικαιώθηκαν. Είναι σημαντικό σε όλες αυτές τις θεωρητικά μικρές υποθέσεις, που όμως για τον κάθε ασφαλισμένο είναι σημαντικές, ο ίδιος να μπορεί να πει στον αντίδικό του “παρακαλώ μιλήστε με την δικηγόρο μου” και όταν έχει δίκιο να το βρίσκει είτε εξωδίκως είτε δικαστικώς, απαλλαγμένος από τα δικαστικά έξοδα και τις δικηγορικές αμοιβές. Αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να μεταδώσουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, εάν θέλουν να προσφέρουν πραγματικές υπηρεσίες και εξασφάλιση στους πελάτες τους. Ο Βασίλειος Μπάλλας σπούδασε νομικά στην Ελλάδα και τη Γερμανία σε προ- και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια παρέχει τις υπηρεσίες του ως Επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας- Τμήματος Ζημιών στο ελληνικό υποκατάστημα της ARAG SE στην Αθήνα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 16/6/2020 Προσέξτε τι κατάφερε η ARAG Hellas για διεκδίκηση αποδοχών καθηγητού Πανεπιστημίου!
Από την παραλία απευθείας στο αυτόφωρο. Διαβάστε πώς η ARAG ενήργησε και βοήθησε άμεσα τον πελάτη της! Γράφει ο Βασίλης Μπάλλας, Δικηγόρος ARAG* Είναι πολλές οι υποθέσεις που οι ασφαλισμένοι της ARAG ζητούν επειγόντως άμεση βοήθεια, δηλαδή εκ... Nextdeal newsroom, 28/05/2020 - 14:42 28/5/2020
Τράπεζα αρνείται σε πολίτη την ανάληψη χρημάτων από το λογαριασμό του! Τι έκανε η ARAG για τον πελάτη της! Γράφει ο Βασίλης Μπάλλας, Δικηγόρος Αθηνών - Προϊστάμενος Νομικής Υπηρεσίας ARAG SE, Υποκατάστημα Ελλάδας Είναι πολλές οι υποθέσεις που οι ασφαλισμένοι... Nextdeal newsroom, 01/06/2020 - 17:21 1/6/2020