Γιώργος Μούζος, 2/12/2020 - 14:48 facebook twitter linkedin O κορονοϊός ενίσχυσε την ασφαλιστική συνείδηση των πελατών σας; Γιώργος Μούζος, 2/12/2020 facebook twitter linkedin Τα μέχρι τώρα δεδομένα από αγορές του εξωτερικού αυτό αποδεικνύουν, μιας και με εκατομμύρια νεκρούς και ασθενείς από τον Covid-19, ο κόσμος θέλει να θωρακιστεί και να έχει στη διάθεσή του μια καλύτερη φροντίδα για την υγεία του, αλλά και για το μέλλον του γενικότερα! Σύμφωνα με μια έρευνα της Life Happens που έγινε για τις Η.Π.Α. η πανδημία εκτόξευσε το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για ασφαλιστικά προϊόντα ζωής, αλλά και συνταξιοδοτικά. Πιο συγκεκριμένα το 67% των Αμερικανών πολιτών ανέφεραν ότι η πανδημία ήταν ένα κάλεσμα αφύπνισης για να εξετάσουν τα οικονομικά τους, αλλά κυρίως να διασφαλίσουν την υγεία τους. Βλέποντας το από καθαρή προοπτική αγοράς, είναι απόλυτα λογικό οι περισσότεροι άνθρωποι βλέποντας τη ζοφερή πραγματικότητα να αρχίσουν να σκέφτονται τόσο την υγεία τους και πόσο γρήγορα μπορεί να μεταβληθεί, όσο και τις μακροπρόθεσμες ανάγκες εισοδήματος. Σύμφωνα με την Jennifer Fitzgerald, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Policygenius, σε μια έκθεση της McKinsey & Company, κατά τους πρώτους μήνες του 2020 είχαμε τον μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης καταναλωτών για ασφαλιστικά προϊόντα ζωής, με το ενδιαφέρον να διατηρείται αμείωτο έως και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές. Όπως σημείωσε κι ο CEO της ψηφιακής πλατφόρμας πώλησης ασφαλίσεων AccuQuote Byron Udell, η αύξηση στις πωλήσεις ασφαλιστηρίων ζωής, άγγιξε το 30% με τους παραγωγικότερους μήνες να είναι από τον Μάιο έως και τον Αύγουστο. Βέβαια ο κ. Udell απέδωσε την εν λόγω αύξηση στο πανικό του κόσμου, με την κυρίαρχη σκέψη να είναι: «Ας ασφαλιστώ τώρα πριν κολλήσω κι εγώ»! Η ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού! Η ανάγκη κοινωνικής απόστασης και περιορισμού των προσωπικών επαφών έχει καταστήσει απαραίτητο για τους ασφαλιστές να έχουν ψηφιακή αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους, αλλά και τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της πώλησης από απόσταση και με ψηφιακά μέσα. Αυτό ήταν που φανέρωσε και την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού για το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών, με κερδισμένες να είναι όσες κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία που αναδύθηκαν λόγω της πανδημίας, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς τους. Και για τους πιο... ρομαντικούς ακόμα και με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, δεν σημαίνει ότι ο παράγοντας άνθρωπος παροπλίζεται. Αυτό που αναδεικνύουν ορισμένες μελέτες είναι πως αν ένας πελάτης έχει κάνει ακόμα και το 80% της έρευνας για το ασφαλιστικό πρόγραμμα που τον αφορά, πάντα θα χρειάζεται τη συμβουλή του ασφαλιστή του. Η προσφορά ανθρώπινης αλληλεπίδρασης πάντα θα είναι απαραίτητη! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27