Γιώργος Μούζος, 2/12/2020 - 14:48 facebook twitter linkedin O κορονοϊός ενίσχυσε την ασφαλιστική συνείδηση των πελατών σας; Γιώργος Μούζος, 2/12/2020 facebook twitter linkedin Τα μέχρι τώρα δεδομένα από αγορές του εξωτερικού αυτό αποδεικνύουν, μιας και με εκατομμύρια νεκρούς και ασθενείς από τον Covid-19, ο κόσμος θέλει να θωρακιστεί και να έχει στη διάθεσή του μια καλύτερη φροντίδα για την υγεία του, αλλά και για το μέλλον του γενικότερα! Σύμφωνα με μια έρευνα της Life Happens που έγινε για τις Η.Π.Α. η πανδημία εκτόξευσε το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για ασφαλιστικά προϊόντα ζωής, αλλά και συνταξιοδοτικά. Πιο συγκεκριμένα το 67% των Αμερικανών πολιτών ανέφεραν ότι η πανδημία ήταν ένα κάλεσμα αφύπνισης για να εξετάσουν τα οικονομικά τους, αλλά κυρίως να διασφαλίσουν την υγεία τους. Βλέποντας το από καθαρή προοπτική αγοράς, είναι απόλυτα λογικό οι περισσότεροι άνθρωποι βλέποντας τη ζοφερή πραγματικότητα να αρχίσουν να σκέφτονται τόσο την υγεία τους και πόσο γρήγορα μπορεί να μεταβληθεί, όσο και τις μακροπρόθεσμες ανάγκες εισοδήματος. Σύμφωνα με την Jennifer Fitzgerald, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Policygenius, σε μια έκθεση της McKinsey & Company, κατά τους πρώτους μήνες του 2020 είχαμε τον μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης καταναλωτών για ασφαλιστικά προϊόντα ζωής, με το ενδιαφέρον να διατηρείται αμείωτο έως και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές. Όπως σημείωσε κι ο CEO της ψηφιακής πλατφόρμας πώλησης ασφαλίσεων AccuQuote Byron Udell, η αύξηση στις πωλήσεις ασφαλιστηρίων ζωής, άγγιξε το 30% με τους παραγωγικότερους μήνες να είναι από τον Μάιο έως και τον Αύγουστο. Βέβαια ο κ. Udell απέδωσε την εν λόγω αύξηση στο πανικό του κόσμου, με την κυρίαρχη σκέψη να είναι: «Ας ασφαλιστώ τώρα πριν κολλήσω κι εγώ»! Η ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού! Η ανάγκη κοινωνικής απόστασης και περιορισμού των προσωπικών επαφών έχει καταστήσει απαραίτητο για τους ασφαλιστές να έχουν ψηφιακή αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους, αλλά και τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της πώλησης από απόσταση και με ψηφιακά μέσα. Αυτό ήταν που φανέρωσε και την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού για το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών, με κερδισμένες να είναι όσες κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία που αναδύθηκαν λόγω της πανδημίας, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς τους. Και για τους πιο... ρομαντικούς ακόμα και με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, δεν σημαίνει ότι ο παράγοντας άνθρωπος παροπλίζεται. Αυτό που αναδεικνύουν ορισμένες μελέτες είναι πως αν ένας πελάτης έχει κάνει ακόμα και το 80% της έρευνας για το ασφαλιστικό πρόγραμμα που τον αφορά, πάντα θα χρειάζεται τη συμβουλή του ασφαλιστή του. Η προσφορά ανθρώπινης αλληλεπίδρασης πάντα θα είναι απαραίτητη! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02