Γιώργος Μούζος, 21/12/2020 - 12:48 facebook twitter linkedin Μερικές κομβικές αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο το 2021! Γιώργος Μούζος, 21/12/2020 facebook twitter linkedin Όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία να αφήσουμε πίσω το 2020, ένα έτος που θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη μας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Μια πανδημία που έφερε τα πάνω κάτω σε κάθε τομέα της καθημερινότητάς μας και σαφώς στον ασφαλιστικό κλάδο. Αλήθεια μετά από μια τέτοια αναστάτωση, τι να περιμένουμε για τη χρονιά που θα μας ξημερώσει σε λίγες ημέρες; Το ενδιαφέρον είναι έντονο για όλους τους επιχειρηματικούς τομείς σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτι που ισχύει και για τον ασφαλιστικό κλάδο. Αυτό που ανέδειξε η πανδημία είναι πως το μέλλον είναι ψηφιακό και αναμφίβολα τεχνολογικά προηγμένο, κάτι που σημαίνει πως όσοι θέλουν να επιβιώσουν θα πρέπει να ασπαστούν τις νέες τεχνολογικές τάσεις. Ας δούμε όμως παρακάτω τι αναμένουν οι ειδικοί για τον ασφαλιστικό κλάδο εντός του 2021. Η ασφάλιση θα ενσωματωθεί σε κάθε οικονομική και λιανική συναλλαγή Μπορεί η ασφαλιστική συνείδηση να έχει αρχίσει να αναπτύσσεται σιγά, σιγά, ωστόσο ακόμα κανείς δεν «τρέχει» να αγοράσει μια ασφάλεια. Για το λόγο αυτό αναμένεται να δούμε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο να πωλείται ως μέρος μιας άλλης συναλλαγής, όπου ο χρήστης έχει μεγάλη πρόθεση να αγοράσει. Άλλωστε στον τομέα του fintech, η λέξη «Embedded» (ενσωματωμένη) ήταν λέξη-κλειδί για αρκετά χρόνια. Η ενσωματωμένη ασφάλιση λοιπόν, αναμένεται να αυξηθεί αρκετά την επόμενη χρονιά, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες ενσωμάτωσης της ασφάλισης σε συναλλαγές, με τελικό στόχο μια απρόσκοπτη καταναλωτική εμπειρία τόσο προϊόντων, όσο κι ασφάλισης. Αυτοματισμός: Η λύση στη ρουτίνα και στην βελτίωση της εμπειρία των πελατών Ο αυτοματισμός αναμένεται να ανθήσει ακόμα περισσότερο την επόμενη χρονιά, αναλαμβάνοντας όλες τις διαδικασίες ρουτίνας που απαιτούνται στον ασφαλιστικό κλάδο. Νέες startup εταιρείες τεχνολογίας θα επιταχύνουν την πώληση αυτοματισμού στις ασφαλιστικές, με σκοπό να βελτιωθεί περαιτέρω η εμπειρία του πελάτη. Είναι αποδεδειγμένο, πως οι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα και μέσω αυτών να υποβάλουν το αίτημα τους για αξίωση και να προγραμματίσουν για παράδειγμα την υπηρεσία αντικατάστασης παρμπρίζ, που καλύπτεται από το συμβόλαιο τους. Η ανάπτυξη του αυτοματισμού είναι win-win και μάλιστα η δυναμική του είναι ασταμάτητη. Άνθηση της κυβερνοασφάλειας! Το τελευταίο διάστημα δημιουργήθηκαν πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιήθηκαν στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, καλύπτοντας μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τις εταιρείες. Η αγορά συνεχίζει να καινοτομεί και να αναπτύσσεται, κάτι που είναι καλή είδηση, καθώς οι απειλές στον κυβερνοχώρο αυξάνονται εξίσου. Συνδυάζοντας την εκτίμηση απειλών σε πραγματικό χρόνο οι νεοσύστατοι εταιρείες παροχής κυβερνοασφάλειας, θα προσφέρουν προστασία ενάντια στους κινδύνους, επιτρέποντας στους πελάτες τους να μειώσουν τους κινδύνους μόλις εντοπιστούν. Αυτό μπορεί να είναι ένα μοντέλο για μελλοντική κάλυψη κινδύνων σε πραγματικό χρόνο και σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48