Γιώργος Μούζος, 2/2/2021 - 15:14 facebook twitter linkedin Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης στην τηλεματική με την προστασία των δεδομένων! Γιώργος Μούζος, 2/2/2021 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως αρκετός κόσμος είναι φειδωλός στην εφαρμογή της τηλεματικής γιατί φοβάται πως τα προσωπικά του δεδομένα διακυβεύονται. Κάτι που δεν ισχύει αν υπάρχει σωστός σχεδιασμός για την προστασία αυτών των δεδομένων. Σκοπός των ασφαλιστικών εταιρειών είναι αυξήσουν τα συμβόλαια τα οποία ενσωματώνουν την τηλεματική τεχνολογία. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει οι πελάτες να νιώθουν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ασφαλή και γίνεται χρήση μόνο για τον σκοπό για τον οποίο έχει δοθεί η συγκατάθεση του πελάτη. Σύμφωνα με τους αναλυτές, τώρα είναι η ευκαιρία να χτιστεί αυτή η σχέση εμπιστοσύνης που η εν λόγω τεχνολογία είναι ακόμα στα σπάργανα. Αυτό δεν μεταφράζεται ως άπλετος χρόνος αντίδρασης, τουναντίον από τώρα οι εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν τον σχεδιασμό προστασίας των δεδομένων στα προγράμματα τηλεματικής που προσφέρουν. Η προστασία του απορρήτου κατά τη σχεδίαση είναι μια τεχνική προσέγγιση που κερδίζει σημαντικό έδαφος, καθώς το πελατειακό κοινό εστιάζει πλέον την προσοχή του στη προστασία των προσωπικών του δεδομένων. Το μεγάλος όφελος μιας ασφαλιστικής που επιδεικνύει την προστασία των δεδομένων του πελάτη κατά το σχεδιασμό του προγράμματος, είναι πως αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει προτεραιότητα στον καταναλωτή, ικανοποιώντας έτσι τις προσδοκίες τους για προστασία των δεδομένων τους. Είναι μια win-win κατάσταση τόσο για τις ασφαλιστικές όσο και για τους καταναλωτές. Διαφάνεια Η διαφάνεια είναι ένα κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής απορρήτου δεδομένων. Επιτρέποντας στους χρήστες να γνωρίζουν πώς συλλέγετε, αποθηκεύετε και χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που αφορούν την οδική τους συμπεριφορά, δημιουργείτε μια εμπιστευτική σχέση απορρήτου μεταξύ του οργανισμού σας και των καταναλωτών σας. Η διαφάνεια δεν σας επιτρέπει μόνο να είστε ηθικοί στις πρακτικές χειρισμού των δεδομένων, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να γίνετε μια ασφαλιστική η οποία προσφέρει με συνέπεια και ασφάλεια ασφαλιστικά προγράμματα τηλεματικής. Το 2021, το απόρρητο των δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα για την πλειονότητα των καταναλωτών, ειδικά για προϊόντα που συλλέγουν σημαντικές ποσότητες προσωπικών πληροφοριών. Για το λόγο αυτό, το να είσαι μια εταιρεία γνωστή για την προστασία των δεδομένων των πελατών της, γίνεσαι άκρως ελκυστική για τους χρήστες, ανεξάρτητα από τον κλάδο δραστηριότητας. Ένας απλός τρόπος να προασπίσετε τη διαφάνεια της εταιρείας σας, είναι να χρησιμοποιείτε απλή γλώσσα όταν επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των πληροφοριών τους κατά την οδήγηση. Αποφύγετε υπερβολική τεχνική ορολογία και να είστε σαφείς όταν εξηγείτε τις διαδικασίες συλλογής δεδομένων και ιδίως στην πολιτική απορρήτου της εταιρείας σας. Μην πουλάτε τα δεδομένα! Σε έναν κόσμο όπου οι πωλήσεις των big data κυριαρχούν, όσο κι αν σας κάνει εντύπωση υπάρχει ένα σημαντικό όφελος για την ασφαλιστική εταιρεία που αποφασίζει να μην διαθέσει προσωπικά στοιχεία. Καταρχήν, εξαλείφει τη συχνά επίπονη διαδικασία διαχείρισης και απάντησης σε αιτήματα πελατών για τη διαχείριση των δεδομένων τους και της μη πώλησης τους (σύμφωνα με τα δικαιώματα χρήστη που ορίζονται από τη νομοθεσία GDPR). Το πιο σημαντικό, αναπτύσσει περαιτέρω την εμπιστευτική σχέση απορρήτου μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες σχετικά με την προστασία δεδομένων των χρηστών της και αποδεικνύει ότι δεν θα θέσει σε κίνδυνο τις πληροφορίες οδήγησης των πελατών της για το εύκολο κέρδος από μια πώληση δεδομένων. Πραγματοποιείτε τακτικούς ελέγχους Η προστασία των πελατών σας περιλαμβάνει τη διεξαγωγή συνεχών ελέγχων για να επιβεβαιώσετε την αξιοπιστία σας ως οργανισμού που διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα. Οι έλεγχοι, είτε γίνονται από προσωπικό της εταιρείας, είτε από εξωτερικούς συνεργάτες, μπορούν να παρέχουν επαλήθευση ότι οι έλεγχοι και τα συστήματα απορρήτου είναι όπως λέτε στους πελάτες σας. Για την ασφαλιστική εταιρεία, οι έλεγχοι θα δείξουν εάν υπάρχουν κενά στο πρόγραμμα απορρήτου της ή τομείς βελτίωσης. Θα παρέχει ένα ενισχυμένο επίπεδο προστασίας καθώς οι έλεγχοι τείνουν να δείχνουν αποτελεσματικά πού πρέπει να αναπτυχθεί και να ενισχυθεί περαιτέρω η στάση του απορρήτου σας. Για τους καταναλωτές, οι έλεγχοι θα δείξουν ότι ακολουθείτε σωστά τους σημαντικούς νόμους περί απορρήτου δεδομένων και αποδεικνύει επίσης την ακεραιότητά σας ως εταιρεία που δεσμεύεται για αυτό. Με απλά λόγια, οι έλεγχοι αποδεικνύουν πως μια εταιρεία δεν φοβάται να ελέγξει τα συστήματα και τις πρακτικές της, δοκιμάζοντας συνεχώς τη δύναμη του προγράμματος απορρήτου. Για να ανακεφαλαιώσουμε, ο κλάδος της τηλεματικής εξακολουθεί να είναι υπό ανάπτυξη ακόμα, κάτι που σημαίνει ότι η προτεραιότητα του απορρήτου είναι ζωτικής σημασίας ώστε να ενθαρρυνθεί η υιοθέτηση αυτής της αναδυόμενης τεχνολογίας από τους χρήστες. Η εφαρμογή μιας δομής απορρήτου κατά το σχεδιασμό ενός προγράμματος, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κοπάσουν οι ανησυχίες σχετικά με την προστασία δεδομένων του καταναλωτή. Επιπρόσθετα θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως η πρώτη προτεραιότητα στην ανάπτυξη μιας εμπιστευτικής σχέσης απορρήτου μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21