close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης στην τηλεματική με την προστασία των δεδομένων!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
2/2/2021 - 15:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης στην τηλεματική με την προστασία των δεδομένων!

Γιώργος Μούζος, 2/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι γεγονός πως αρκετός κόσμος είναι φειδωλός στην εφαρμογή της τηλεματικής γιατί φοβάται πως τα προσωπικά του δεδομένα διακυβεύονται. Κάτι που δεν ισχύει αν υπάρχει σωστός σχεδιασμός για την προστασία αυτών των δεδομένων.

Σκοπός των ασφαλιστικών εταιρειών είναι αυξήσουν τα συμβόλαια τα οποία ενσωματώνουν την τηλεματική τεχνολογία. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει οι πελάτες να νιώθουν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ασφαλή και γίνεται χρήση μόνο για τον σκοπό για τον οποίο έχει δοθεί η συγκατάθεση του πελάτη.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, τώρα είναι η ευκαιρία να χτιστεί αυτή η σχέση εμπιστοσύνης που η εν λόγω τεχνολογία είναι ακόμα στα σπάργανα. Αυτό δεν μεταφράζεται ως άπλετος χρόνος αντίδρασης, τουναντίον από τώρα οι εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν τον σχεδιασμό προστασίας των δεδομένων στα προγράμματα τηλεματικής που προσφέρουν.

Η προστασία του απορρήτου κατά τη σχεδίαση είναι μια τεχνική προσέγγιση που κερδίζει σημαντικό έδαφος, καθώς το πελατειακό κοινό εστιάζει πλέον την προσοχή του στη προστασία των προσωπικών του δεδομένων. Το μεγάλος όφελος μιας ασφαλιστικής που επιδεικνύει την προστασία των δεδομένων του πελάτη κατά το σχεδιασμό του προγράμματος, είναι πως αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει προτεραιότητα στον καταναλωτή, ικανοποιώντας έτσι τις προσδοκίες τους για προστασία των δεδομένων τους. Είναι μια win-win κατάσταση τόσο για τις ασφαλιστικές όσο και για τους καταναλωτές.

Διαφάνεια

Η διαφάνεια είναι ένα κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής απορρήτου δεδομένων. Επιτρέποντας στους χρήστες να γνωρίζουν πώς συλλέγετε, αποθηκεύετε και χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που αφορούν την οδική τους συμπεριφορά, δημιουργείτε μια εμπιστευτική σχέση απορρήτου μεταξύ του οργανισμού σας και των καταναλωτών σας. Η διαφάνεια δεν σας επιτρέπει μόνο να είστε ηθικοί στις πρακτικές χειρισμού των δεδομένων, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να γίνετε μια ασφαλιστική η οποία προσφέρει με συνέπεια και ασφάλεια ασφαλιστικά προγράμματα τηλεματικής. Το 2021, το απόρρητο των δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα για την πλειονότητα των καταναλωτών, ειδικά για προϊόντα που συλλέγουν σημαντικές ποσότητες προσωπικών πληροφοριών. Για το λόγο αυτό, το να είσαι μια εταιρεία γνωστή για την προστασία των δεδομένων των πελατών της, γίνεσαι άκρως ελκυστική για τους χρήστες, ανεξάρτητα από τον κλάδο δραστηριότητας.

Ένας απλός τρόπος να προασπίσετε τη διαφάνεια της εταιρείας σας, είναι να χρησιμοποιείτε απλή γλώσσα όταν επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των πληροφοριών τους κατά την οδήγηση. Αποφύγετε υπερβολική τεχνική ορολογία και να είστε σαφείς όταν εξηγείτε τις διαδικασίες συλλογής δεδομένων και ιδίως στην πολιτική απορρήτου της εταιρείας σας.

Μην πουλάτε τα δεδομένα!

Σε έναν κόσμο όπου οι πωλήσεις των big data κυριαρχούν, όσο κι αν σας κάνει εντύπωση υπάρχει ένα σημαντικό όφελος για την ασφαλιστική εταιρεία που αποφασίζει να μην διαθέσει προσωπικά στοιχεία. Καταρχήν, εξαλείφει τη συχνά επίπονη διαδικασία διαχείρισης και απάντησης σε αιτήματα πελατών για τη διαχείριση των δεδομένων τους και της μη πώλησης τους (σύμφωνα με τα δικαιώματα χρήστη που ορίζονται από τη νομοθεσία GDPR). Το πιο σημαντικό, αναπτύσσει περαιτέρω την εμπιστευτική σχέση απορρήτου μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες σχετικά με την προστασία δεδομένων των χρηστών της και αποδεικνύει ότι δεν θα θέσει σε κίνδυνο τις πληροφορίες οδήγησης των πελατών της για το εύκολο κέρδος από μια πώληση δεδομένων.

Πραγματοποιείτε τακτικούς ελέγχους

Η προστασία των πελατών σας περιλαμβάνει τη διεξαγωγή συνεχών ελέγχων για να επιβεβαιώσετε την αξιοπιστία σας ως οργανισμού που διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα. Οι έλεγχοι, είτε γίνονται από προσωπικό της εταιρείας, είτε από εξωτερικούς συνεργάτες, μπορούν να παρέχουν επαλήθευση ότι οι έλεγχοι και τα συστήματα απορρήτου είναι όπως λέτε στους πελάτες σας.

Για την ασφαλιστική εταιρεία, οι έλεγχοι θα δείξουν εάν υπάρχουν κενά στο πρόγραμμα απορρήτου της ή τομείς βελτίωσης. Θα παρέχει ένα ενισχυμένο επίπεδο προστασίας καθώς οι έλεγχοι τείνουν να δείχνουν αποτελεσματικά πού πρέπει να αναπτυχθεί και να ενισχυθεί περαιτέρω η στάση του απορρήτου σας. Για τους καταναλωτές, οι έλεγχοι θα δείξουν ότι ακολουθείτε σωστά τους σημαντικούς νόμους περί απορρήτου δεδομένων και αποδεικνύει επίσης την ακεραιότητά σας ως εταιρεία που δεσμεύεται για αυτό. Με απλά λόγια, οι έλεγχοι αποδεικνύουν πως μια εταιρεία δεν φοβάται να ελέγξει τα συστήματα και τις πρακτικές της, δοκιμάζοντας συνεχώς τη δύναμη του προγράμματος απορρήτου.

Για να ανακεφαλαιώσουμε, ο κλάδος της τηλεματικής εξακολουθεί να είναι υπό ανάπτυξη ακόμα, κάτι που σημαίνει ότι η προτεραιότητα του απορρήτου είναι ζωτικής σημασίας ώστε να ενθαρρυνθεί η υιοθέτηση αυτής της αναδυόμενης τεχνολογίας από τους χρήστες. Η εφαρμογή μιας δομής απορρήτου κατά το σχεδιασμό ενός προγράμματος, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κοπάσουν οι ανησυχίες σχετικά με την προστασία δεδομένων του καταναλωτή. Επιπρόσθετα θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως η πρώτη προτεραιότητα στην ανάπτυξη μιας εμπιστευτικής σχέσης απορρήτου μεταξύ εσάς και των πελατών σας. 
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • big data
  • τηλεματική
  • τεχνολογία
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • προστασία δεδομένων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων
    Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54

    Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

  • Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
    Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06

    Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

  • smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!
    Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59

    smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!

  • Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;
    Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04

    Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;

  • Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις...
    Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
  • Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της...
    Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22
  • Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου

    Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου

    Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων...
    Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28
  • Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!

    Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!

    Καθώς η τεχνολογία αντικαθιστά σιγά, σιγά τον ανθρώπινο παράγοντα στο τιμόνι, οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με καινοφανείς προκλήσεις ευθύνης....
    Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15
  • Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media

    Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media

    Πώς η καινοτομία στην ανάλυση δεδομένων και η αξιοποίηση των social media θωρακίζουν την ασφαλιστική αγορά από την απάτη; Η ασφαλιστική...
    Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06
  • Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς

    Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς

    Η ραγδαία ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και η εκτεταμένη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν αποτελούν απλώς τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά καθοριστικούς...
    Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εκπαιδευτική πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Prolepsis για νέες διατροφικές συνήθειες!
16:06 Εκπαιδευτική πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Prolepsis για νέες διατροφικές συνήθειες!
  • 15:58 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  • 15:35 1η AdvantAge Ημέρα Καριέρας για έμπειρους επαγγελματίες άνω των 50 ετών με στόχο την έμπρακτη καταπολέμηση του φαινομένου ageism
  • 15:23 ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη
  • 15:06 Χατζηδάκης: 5 άξονες για την οδική ασφάλεια - Οδικά έργα, ενίσχυση ΜΜΜ, νέος ΚΟΚ, περισσότεροι έλεγχοι, οδική παιδεία
  • 15:01 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  • 14:55 Τι δήλωσαν στην κάμερα του Nextdeal.gr ασφαλιστικά στελέχη και εκπρόσωποι διαφόρων κλάδων στο 10ο Οικονομικό Forum Δελφών (βίντεο)
  • 14:12 Η Hyundai κατέκτησε κορυφαίες διακρίσεις στα 2025 IIHS Safety Awards
  • 14:02 Επέκταση των άγονων περιοχών για την προσέλκυση ιατρών στο ΕΣΥ
  • 13:55 ProntoPegno: Έδωσε πάνω από 1 εκατ. ευρώ σε δάνεια από την έναρξη δραστηριότητάς της στην Ελλάδα
  • 13:44 Στη Σύρο η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
  • 13:17 Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης δωρεάν προληπτικές εξετάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας
  • 11:56 Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Συνέδριο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών με επίκεντρο τις Παθολογικές Ειδικότητες
  • 11:41 Προσωπικός αριθμός: Έτοιμος μέσα στο Μάιο - Ο πολίτης θα μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο με αυτόν
  • 11:34 Κοινωνικός Τουρισμός: Παράταση για τις αιτήσεις έως τις 18 Μαΐου - Πού δίνονται έως και 10 διανυκτερέυσεις
  • 10:37 Πέντε λεπτά έκθεσης των παιδιών σε διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού οδηγούν σε αύξηση της κατανάλωσης θερμίδων
  • 10:18 Η Affidea επενδύει στην πρόληψη: Ανοιχτά την Κυριακή 18 Μαΐου δύο διαγνωστικά κέντρα για δωρεάν καρδιολογικό έλεγχο
  • 10:10 Σπύρος Καπράλος: Οι απευθείας συνομιλίες Πούτιν-Ζελένσκι και η αβέβαιη επόμενη μέρα
  • 10:00 Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
  • 09:47 «Συναγερμός» για τα οχήματα diesel στην Ελλάδα: Ποιοι κινδυνεύουν να πληρώσουν έως και 4.000 ευρώ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  4. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  5. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  6. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών
  7. 8/5 Ανθή Ξηρού (Εθνική Ασφαλιστική): Με σκληρή δουλειά, συνεργασία και όραμα ξεπερνάμε κάθε προσδοκία - 2η θέση πανελλαδικά!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 3 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 5 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 5 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading