Γιώργος Μούζος, 17/2/2021 - 14:06 facebook twitter linkedin Πώς τα δεδομένα δίνουν δύναμη στον ασφαλιστικό κλάδο; Γιώργος Μούζος, 17/2/2021 facebook twitter linkedin Τα δεδομένα με τον ασφαλιστικό κλάδο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, με τη σχέση αυτή να ενισχύεται στις μέρες μας. Σε μια εποχή που κάθε μας κίνηση, (μιας και τα περισσότερα γίνονται online πλέον) παράγει δεδομένα, αυτά μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη για το πλήθος των επιχειρήσεων, πόσο δε μάλλον για τις ασφαλιστικές! Το σύγχρονο lifestyle θέλει την πλειοψηφία των ανθρώπων «χωμένους» σε ένα smartphone ή σε έναν υπολογιστή περνώντας μεγάλο χρόνο της καθημερινότητάς τους, καταναλώνοντας, αλλά και παράγοντας παράλληλα δεδομένα. Αν στην εξίσωση βάλουμε και τις wearable συσκευές που παρακολουθούν ζωτικές μας λειτουργίες, όπως τον καρδιακό μας ρυθμό για παράδειγμα, διαπιστώνετε πως οι ασφαλιστικές αυτομάτως έχουν μια καλή γνώση για τη φυσική σας κατάσταση. Επιπρόσθετα από τις διαδικτυακές συνήθειες, αλλά και την δράση σας στα social media η γνώση για το lifestyle σας ολοκληρώνεται. Όπως δηλώνουν και οι data scientists, «τα δεδομένα έχουν γίνει το νέο νόμισμα του σύγχρονου κόσμου»! Μια μεγάλη αλήθεια που απεικονίζει την τάση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, δίνοντας σάρκα κι οστά σε μια ασφαλιστική άποψη από μεγάλο στέλεχος εταιρείας του εξωτερικού, που προ 5ετίας έλεγε το εξής: «Σε πέντε χρόνια από τώρα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα συμβόλαιο θα αξίζουν περισσότερο από το ασφάλιστρο που πληρώθηκε για αυτό το συμβόλαιο». Σαν να λέμε, «Είμαστε ακόμα στην ασφαλιστική βιομηχανία; Ή μήπως βρισκόμαστε σε μια βιομηχανία δεδομένων, της οποίας το αντικείμενο είναι η ασφάλιση;». Όταν τα δεδομένα καταναλώνονται και συγκεντρώνονται σε κατανοητή και αξιοποιήσιμη μορφή, αυτό δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες. Όταν αυτές οι πληροφορίες και γενικότερα ο τεράστιος αυτός όγκος των δεδομένων αναλυθεί και γίνει γνώση, τότε το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύτιμο για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα δεδομένα είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση Η ασφαλιστική βιομηχανία χρησιμοποιεί τεράστιους όγκους δεδομένων, οι οποίοι εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς: Αξιολόγηση κινδύνου, εντοπισμό απάτης, ακόμα και για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, νέων επενδυτικών κινήσεων, αλλά και γενικότερα για οτιδήποτε θέλει ο εκάστοτε αναλυτής. Αν το σκεφτείτε καλύτερα θα συγκλονιστείτε από την ποσότητα δεδομένων που καταλήγει στο γραφείο σας από το πελατολόγιο σας. Όμως ως ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα πρέπει να κάνετε τις εξής ερωτήσεις για την μέγιστη αξιοποίηση αυτών των data. Όπως: Ποιος θα πρέπει να συλλέγει αυτά τα δεδομένα; Γιατί πρέπει να τα συλλέγουν; Ποιος κερδίζει από τη συλλογή αυτών των δεδομένων; Που χρησιμοποιούνται; Και τέλος, τι πρέπει να γίνει με αυτά τα δεδομένα; Η διαδικασία διαχείρισης και αξιοποίησης των δεδομένων πρέπει πάντα να περιλαμβάνει αυτό το σύνολο ερωτήσεων. Το μεγαλύτερο λάθος που μπορούν να κάνουν οι ασφαλιστικοί πάροχοι είναι να σκεφτούν ότι μόλις συλλέξουν δεδομένα, τότε αυτά θα είναι διαθέσιμα και αξιοποιήσιμα από αυτούς επ' αόριστον, κάτι που απλά δεν ισχύει! Τα δεδομένα για να δώσουν την αξία που θέλετε πρέπει να αξιολογούνται συνεχώς, τόσο για το τι είδους δεδομένα έχετε στη διάθεση σας, τον τρόπο συλλογή τους και τι αξία έχουν. Μόλις συνυπολογιστούν όλες αυτές οι παράμετροι, τότε θα ανακαλύψετε και τι προστιθέμενη αξία μπορούν να δώσουν στον ασφαλιστικό κλάδο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21