Nextdeal newsroom, 4/3/2021 - 08:25 facebook twitter linkedin Μαρία Δημητριάδη: Αναγκαία η αλλαγή πολιτικών στην Αγορά μας! Nextdeal newsroom, 4/3/2021 facebook twitter linkedin Γράφει η Μαρία Δημητριάδη, Ασφαλιστικός Πράκτορας, Πρόεδρος Δ.Σ. Συλλόγου Πρακτόρων Ν. Αττικής, Γεν. Γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Η υγειονομική κρίση covid19 στην χώρα μας, λόγω του παρατεταμένου χρόνου «παραμονής» της αλλά και της μακρόχρονης επιβολής περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία και την λειτουργία των επιχειρήσεων για τον περιορισμό της διασποράς του ιού έχει ήδη μετατραπεί και σε οικονομική κρίση με κίνδυνο πολλές επιχειρήσεις και μικρομεσαίοι να μην ανακάμψουν στο μέλλον. Κάθε κρίση, ακόμη και αυτή που έχει γίνει η αιτία να χαθούν πολλοί συνάνθρωποι μας, δημιουργεί ταυτόχρονα και νέες ευκαιρίες. Η επιτάχυνση του ψηφιακού ανασχηματισμού των υπηρεσιών του Κράτους αλλά και πολλών επιχειρήσεων σίγουρα έχει θετικό πρόσημο. Η υιοθέτηση σε μεγάλη κλίμακα νέων τρόπων ψηφιακής επικοινωνίας και η ταχύτατη προσαρμογή πολλών επιχειρήσεων του λιανεμπορίου και τομέων υπηρεσιών οδήγησε στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων και μάλιστα με μεγάλα ποσοστά αύξησης σε συγκεκριμένα προϊόντα. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι ο κλάδος των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβούντων και κατ’ επέκταση και οι Ασφαλιστικές Εταιρείες, δεν ανήκουν στην κατηγορία των υπηρεσιών που αυξήσαν τις πωλήσεις του μέσω πανδημίας αντιθέτως μεγαλώνουν οι φωνές και οι έντονοι προβληματισμοί σχετικά με ερωτήματα όπως: Είναι τελικά ξεκάθαρο, ποια είναι τα οφέλη του καταναλωτή, όταν αγοράζει ηλεκτρονικά το Ασφαλιστικό του προϊόν; Υπάρχουν όρια και κανόνες στην προώθηση των Ασφαλιστικών Προϊόντων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα; Είναι το θεσμικό πλαίσιο προσαρμοσμένο στις νέες αυτές ανάγκες του Καταναλωτή αλλά και στην προστασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή ο οποίος δεν έχει προλάβει να μετασχηματιστεί ψηφιακά; Προσωπικά πιστεύω ότι η Αγορά μας, παγιωμένη εδώ και πολλά χρόνια στο 2% του ΑΕΠ, με χαμηλή διείσδυση στην ασφαλιστική συνείδηση του καταναλωτή είναι εντελώς ανώριμη για να λειτουργεί με επιθετικές πρακτικές ανταγωνισμού στα ασφάλιστρα μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών και ειδικά στον Κλάδο Αυτοκινήτων, ενός κλάδου υποχρεωτικής ασφάλισης, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση στον υποψήφιο πελάτη, ότι το κίνητρο για τη αγορά του προϊόντος δεν είναι η κάλυψη της ανάγκης του αλλά μόνο η τιμή και η «επιβράβευση» του, μέσω προσφορών. Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι αυτές οι πρακτικές παράλληλα με τον έντονο ανταγωνισμό που υφίστανται τα Ανεξάρτητα Δίκτυα δυστυχώς και εντός της εταιρία τους, βοηθούν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της Αγοράς μας; Όταν δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε το προϊόν που παράγουμε ποσό εύκολο είναι να μεταδώσουμε την αξία του στον Καταναλωτή; Τα πρόσφατα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν για τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων, οφείλονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό στις πολιτικές αυτές. Επιβάλλεται πλέον σήμερα, η επαναξιολόγηση των ισχύουσων εμπορικών πολιτικών, οι τρόποι προώθησης των ασφαλιστικών προϊόντων ηλεκτρονικά, η ισότιμη αντιμετώπιση όλων τα καναλιών πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων και βεβαίως η ανάληψη δράσεων και ενεργειών εξωστρεφούς επικοινωνίας με στόχο την καλλιέργεια της αξίας της Ασφάλισης στην κοινωνία των πολιτών. Αθήνα 3.3.2021 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/9/2020 Μαρία Δημητριάδη, συνέντευξη στο nextdeal.gr: Πώς πρέπει να εκπροσωπηθούν οι ασφαλιστές!
ΣΠΑΤΕ.: Διαδικτυακή συνάντηση με καλεσμένους τον Κώστα Μπερτσιά και τον Γιώργο Παρισάκη Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων Αττικής, Σ.Π.Α.Τ.Ε στο πλαίσιο του Κύκλου Διαδικτυακών Συναντήσεων για τα Μέλη του με θέμα, "Η Αξία... Nextdeal newsroom, 15/01/2021 - 08:22 15/1/2021
ΣΠΑΤΕ: Είναι ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε σήμερα το "όλοι μαζί ενωμένοι"! Μήνυμα ενότητας στέλνει προς όλα τα σωματεία και τους εκλεγμένους συναδέλφους που υπηρετούν τον θεσμό της εκπροσώπησης στέλνει ο ΣΠΑΤΕ με... Nextdeal newsroom, 23/12/2020 - 08:20 23/12/2020