Γιώργος Μούζος, 22/3/2021 - 13:35 facebook twitter linkedin Η πανδημία ωθεί τους ασφαλιστές στο cloud! Γιώργος Μούζος, 22/3/2021 facebook twitter linkedin Ενώ τα προηγούμενα χρόνια οι ασφαλιστές δεν ήθελαν να «ακούν» τη λέξη “Cloud”, τώρα λόγω και της πανδημίας έχουν ενστερνιστεί τις ψηφιακές δυνατότητες που προσφέρει το «σύννεφο» για χάρη της παραγωγικότητάς τους. Έστω και με μια μικρή καθυστέρηση! Ανατρέχοντας στην προηγούμενη δεκαετία, οι ασφαλιστές δεν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τη λύση του cloud, φοβούμενοι ότι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους θα είναι εκτεθειμένα σε κάθε είδους ψηφιακή απειλή. Όμως η πανδημία του κορονοϊού, έφερε ταχύτερα τον πολυπόθητο ψηφιακό μετασχηματισμό και πλέον η λύση του «ψηφιακού σύννεφου» έχει λύσει τα χέρια στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι λύσεις cloud, όσον αφορά τις πληροφοριακές υποδομές, αποτελούν από τις κορυφαίες ανταγωνιστικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τη βάση για ένα επιχειρησιακό περιβάλλον που ενθαρρύνει την ταχεία καινοτομία και την επιχειρησιακή αριστεία. Οι επιχειρήσεις – ασφαλιστικές εταιρείες, διαπιστώνουν ότι όσο πιο γρήγορα υιοθετήσουν λύσεις cloud, τόσο πιο ευέλικτες γίνονται σε μια ολοένα και πιο απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά. Η επιλογή λύσεων που αξιοποιούν το cloud computing μπορεί να μειώσει τις λειτουργικές δαπάνες, όσον αφορά τις πληροφοριακές υποδομές μίας επιχείρησης, κατά 50%, σύμφωνα με τρέχουσες εκτιμήσεις. Παράλληλα, η χρήση του cloud, ένα από τα βασικά ατού του οποίου είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, ενισχύει την παραγωγικότητα των ασφαλιστών και την ανταγωνιστικότητα μίας εταιρείας. Η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση του cloud! Σύμφωνα με την έκθεση της Celent που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο 3μήνο του 2020, αναφέρει ότι περίπου οι μισοί ασφαλιστές του κλάδου υγείας, αποφάσισαν να επικεντρωθούν σε επενδύσεις ψηφιακών λύσεων με σκοπό να ενισχύσουν τον απαιτούμενο ψηφιακό μετασχηματισμό. Άλλωστε τα συνεχή lockdowns ανέδειξαν την αναγκαιότητα για την επέκταση των ψηφιακών λύσεων ώστε να συνεχιστούν απρόσκοπτα όλες οι ασφαλιστικές διαδικασίες προς όφελος των πελατών. Η ίδια έρευνα ανέδειξε τις τρεις κύριες στρατηγικές κινήσεις των ασφαλιστών κατά την πανδημία του COVID-19: αύξηση της τηλεργασίας (76%) επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού (53%) ανάπτυξη στρατηγικής για περιορισμό του κόστους (47%). Όλα τα παραπάνω μπορούν επιτευχθούν με άνεση μέσω της χρήσης υπηρεσιών cloud, σύμφωνα με την έκθεση. Η απομακρυσμένη εργασία οδηγεί την αλλαγή Η υποδομή του εικονικού γραφείου που βασίζεται στο cloud επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επωφεληθούν από την ευελιξία, την επεκτασιμότητα και την ασφάλεια που προσφέρει αυτή η τεχνολογία. Αυτό συμβάλλει επίσης σε σημαντική εξοικονόμηση πόρων, που σύμφωνα με την έρευνα της IDC, συνδυαστικά με τη βελτιωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 2.015 δολάρια ανά χρήστη, κάθε χρόνο. Σε επίπεδο ασφαλείας τώρα, η συνεχής ενημέρωση των εκδόσεων, αλλά και του τείχους προστασίας, διευκολύνει το έργο του ΙΤ τμήματος, μιας και δεν χρειάζεται υποστήριξη ενός δικτύου μεμονωμένων συσκευών. Το πρώτο στάδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού! Το cloud είναι το αρχικό στάδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο οποίος δίνει στους ασφαλιστές τρομερά εργαλεία για να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους. Επιπρόσθετα η μηχανική εκμάθηση, τεχνητή νοημοσύνη, αλλά κι η ανάλυση δεδομένων ενισχύονται σημαντικά από τις υπάρχουσες λύσεις cloud. Σύμφωνα με την έκθεση, οι ασφαλιστές - σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό - υιοθετούν λύσεις cloud και είναι πιθανότερο να υιοθετήσουν μια υβριδική λύση και να διατηρήσουν ορισμένες από τις σημαντικές κεντρικές λειτουργίες in-house! Το μόνο σίγουρο ότι το τεχνολογικό μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρον αφού θα αναδιαμορφώσει τον μέχρι τώρα τρόπο εργασίας των ασφαλιστών, προσφέροντάς τους παραπάνω εργαλεία για επέκταση, αλλά και διατήρηση του πελατολογίου τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03 Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04 Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07
Γιατί το Blockchain είναι μια καλή λύση για την πρόληψη απάτης; Η τεχνολογία blockchain έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες του 21ου αιώνα, με εφαρμογές που εκτείνονται σε... Γιώργος Μούζος, 25/10/2024 - 09:09
Τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας της BMW Σειρά 2 Gran Coupé Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé διαθέτει μια σειρά προηγμένων συστημάτων ασφαλείας με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων και τη... Γιώργος Μούζος, 23/10/2024 - 09:19