Γιώργος Μούζος, 22/3/2021 - 13:35 facebook twitter linkedin Η πανδημία ωθεί τους ασφαλιστές στο cloud! Γιώργος Μούζος, 22/3/2021 facebook twitter linkedin Ενώ τα προηγούμενα χρόνια οι ασφαλιστές δεν ήθελαν να «ακούν» τη λέξη “Cloud”, τώρα λόγω και της πανδημίας έχουν ενστερνιστεί τις ψηφιακές δυνατότητες που προσφέρει το «σύννεφο» για χάρη της παραγωγικότητάς τους. Έστω και με μια μικρή καθυστέρηση! Ανατρέχοντας στην προηγούμενη δεκαετία, οι ασφαλιστές δεν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τη λύση του cloud, φοβούμενοι ότι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους θα είναι εκτεθειμένα σε κάθε είδους ψηφιακή απειλή. Όμως η πανδημία του κορονοϊού, έφερε ταχύτερα τον πολυπόθητο ψηφιακό μετασχηματισμό και πλέον η λύση του «ψηφιακού σύννεφου» έχει λύσει τα χέρια στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι λύσεις cloud, όσον αφορά τις πληροφοριακές υποδομές, αποτελούν από τις κορυφαίες ανταγωνιστικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τη βάση για ένα επιχειρησιακό περιβάλλον που ενθαρρύνει την ταχεία καινοτομία και την επιχειρησιακή αριστεία. Οι επιχειρήσεις – ασφαλιστικές εταιρείες, διαπιστώνουν ότι όσο πιο γρήγορα υιοθετήσουν λύσεις cloud, τόσο πιο ευέλικτες γίνονται σε μια ολοένα και πιο απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά. Η επιλογή λύσεων που αξιοποιούν το cloud computing μπορεί να μειώσει τις λειτουργικές δαπάνες, όσον αφορά τις πληροφοριακές υποδομές μίας επιχείρησης, κατά 50%, σύμφωνα με τρέχουσες εκτιμήσεις. Παράλληλα, η χρήση του cloud, ένα από τα βασικά ατού του οποίου είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, ενισχύει την παραγωγικότητα των ασφαλιστών και την ανταγωνιστικότητα μίας εταιρείας. Η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση του cloud! Σύμφωνα με την έκθεση της Celent που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο 3μήνο του 2020, αναφέρει ότι περίπου οι μισοί ασφαλιστές του κλάδου υγείας, αποφάσισαν να επικεντρωθούν σε επενδύσεις ψηφιακών λύσεων με σκοπό να ενισχύσουν τον απαιτούμενο ψηφιακό μετασχηματισμό. Άλλωστε τα συνεχή lockdowns ανέδειξαν την αναγκαιότητα για την επέκταση των ψηφιακών λύσεων ώστε να συνεχιστούν απρόσκοπτα όλες οι ασφαλιστικές διαδικασίες προς όφελος των πελατών. Η ίδια έρευνα ανέδειξε τις τρεις κύριες στρατηγικές κινήσεις των ασφαλιστών κατά την πανδημία του COVID-19: αύξηση της τηλεργασίας (76%) επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού (53%) ανάπτυξη στρατηγικής για περιορισμό του κόστους (47%). Όλα τα παραπάνω μπορούν επιτευχθούν με άνεση μέσω της χρήσης υπηρεσιών cloud, σύμφωνα με την έκθεση. Η απομακρυσμένη εργασία οδηγεί την αλλαγή Η υποδομή του εικονικού γραφείου που βασίζεται στο cloud επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επωφεληθούν από την ευελιξία, την επεκτασιμότητα και την ασφάλεια που προσφέρει αυτή η τεχνολογία. Αυτό συμβάλλει επίσης σε σημαντική εξοικονόμηση πόρων, που σύμφωνα με την έρευνα της IDC, συνδυαστικά με τη βελτιωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 2.015 δολάρια ανά χρήστη, κάθε χρόνο. Σε επίπεδο ασφαλείας τώρα, η συνεχής ενημέρωση των εκδόσεων, αλλά και του τείχους προστασίας, διευκολύνει το έργο του ΙΤ τμήματος, μιας και δεν χρειάζεται υποστήριξη ενός δικτύου μεμονωμένων συσκευών. Το πρώτο στάδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού! Το cloud είναι το αρχικό στάδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο οποίος δίνει στους ασφαλιστές τρομερά εργαλεία για να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους. Επιπρόσθετα η μηχανική εκμάθηση, τεχνητή νοημοσύνη, αλλά κι η ανάλυση δεδομένων ενισχύονται σημαντικά από τις υπάρχουσες λύσεις cloud. Σύμφωνα με την έκθεση, οι ασφαλιστές - σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό - υιοθετούν λύσεις cloud και είναι πιθανότερο να υιοθετήσουν μια υβριδική λύση και να διατηρήσουν ορισμένες από τις σημαντικές κεντρικές λειτουργίες in-house! Το μόνο σίγουρο ότι το τεχνολογικό μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρον αφού θα αναδιαμορφώσει τον μέχρι τώρα τρόπο εργασίας των ασφαλιστών, προσφέροντάς τους παραπάνω εργαλεία για επέκταση, αλλά και διατήρηση του πελατολογίου τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06 Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07