Nextdeal newsroom, 16/4/2021 - 10:57 facebook twitter linkedin Νέα ψηφιακή εμπειρία Οδικής βοήθειας για τους πελάτες της ERGO! Nextdeal newsroom, 16/4/2021 facebook twitter linkedin Η Ergo, στο πλαίσιο του διαρκούς εκσυγχρονισµού των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισµένους και τους συνεργάτες της, παρέχει από το Δεκέμβριο του 2020 µια νέα ψηφιακή εµπειρία στην εξυπηρέτηση περιστατικών Οδικής βοήθειας και Φροντίδας ατυχήµατος, σε συνεργασία µε την MAPFRE Asistencia. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι ασφαλισµένοι της ERGO που καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο της MAPFRE Asistencia για να δηλώσουν ένα ατύχηµα ή µια βλάβη, έχουν τη δυνατότητα να αποστείλουν εύκολα και γρήγορα, την ακριβή τοποθεσία στην οποία βρίσκονται, µέσω ειδικού link που θα λαµβάνουν µε SMS στο κινητό τηλέφωνό τους. Παράλληλα, µπορούν να παρακολουθούν, σε πραγµατικό χρόνο, την πορεία του οχήµατος βοήθειας στον χάρτη και τον εκτιµώµενο χρόνο άφιξής του. Οι χρήστες, όπως μας ενημερωνει η Ergo, έχουν ήδη αγκαλιάσει αυτήν την εφαρµογή, καθώς τα αποτελέσµατα από την πρώτη περίοδο χρήσης της είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, όπως φαίνεται από τα πιο κάτω στατιστικά. Έργο µας να παρέχουµε εξαιρετική εµπειρία φροντίδας, κάνοντας την καθηµερινότητα όλων µας πιο απλή και εύκολη, τονίζει η εταιρεία! Η Ergo ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι η εφαρμογή πήρε «πολύ καλούς βαθμούς» από τους χρήστες καθώς στην αξιολόγηση συνολικά έπιασε 4,82/5, στην ακρίβεια στο χρόνο αναμονής 96%, στην ικανοποίηση από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες4,86/5 και στην εξυπηρέτηση συνεργάτης το σημείο 4,83/5. Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση της εταιρίας: Η ERGO Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του διαρκούς εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της, παρέχει πλέον μια νέα ψηφιακή εμπειρία στην εξυπηρέτηση περιστατικών Οδικής βοήθειας και Φροντίδας ατυχήματος. Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι ασφαλισμένοι της ERGO που καλούν τη Φροντίδα ατυχήματος για να δηλώσουν ένα ατύχημα ή μια βλάβη, έχουν τη δυνατότητα να αποστείλουν εύκολα και γρήγορα, την ακριβή τοποθεσία στην οποία βρίσκονται μέσω ειδικού link που θα λαμβάνουν με SMS στο κινητό τηλέφωνο τους. Παράλληλα, θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο, την πορεία του οχήματος βοήθειας στον χάρτη και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής του, έχοντας έτσι συνεχή ενημέρωση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την MAPFRE Asistencia. Ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας δήλωσε: "Η στιγμή του ατυχήματος είναι για εμάς μια μεγάλη στιγμή αλήθειας. Είναι το σημείο που πρέπει να περάσουμε από τα λόγια στα έργα και να σταθούμε δίπλα στον πελάτη μας, να τον βοηθήσουμε με κάθε δυνατό μέσο, για να κάνουμε αυτή την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο το δυνατόν καλύτερη. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στην κατεύθυνση αυτή κάνοντας έτσι την καθημερινότητά μας πιο απλή και πιο εύκολη. Κι εμείς στην ERGO έχουμε αποφασίσει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις ψηφιακές μας υπηρεσίες προσφέροντας συνεχώς περισσότερη αξία στους στους πελάτες και στους συνεργάτες μας." Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/3/2021 ERGO eSign, η νέα εφαρμογή ηλεκτρονικής υπογραφής από την ERGO Ασφαλιστική
Στην ηλεκτρονική υπογραφή η Ergo Ασφαλιστική Από 16/03/2021 η διαδικασία αποζημιώσεων στις γενικές ασφαλίσεις της Ergo Ασφαλιστικής γίνεται πιο εύκολη και γρήγορη µέσω της νέας εφαρμογής... Nextdeal newsroom, 16/03/2021 - 10:54 16/3/2021
Ergo για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας: Φέτος επιλέγουμε την πρόκληση! Για να αλλάξουµε οτιδήποτε στη ζωή µας προς το καλύτερο, πρέπει να το προκαλέσουµε, να το αναζητήσουµε και να παλέψουµε... Nextdeal newsroom, 08/03/2021 - 12:00 8/3/2021