Γιώργος Μούζος, 16/4/2021 - 13:22 facebook twitter linkedin Πώς η Zurich Insurance Group κατάφερε να μειώσει το χρόνο αποζημιώσεων μέσω τεχνητής νοημοσύνης; Γιώργος Μούζος, 16/4/2021 facebook twitter linkedin Η τεχνολογία γενικότερα κι η τεχνητή νοημοσύνη ειδικότερα, αποτελούν σημαντικά «όπλα» στα χέρια των ασφαλιστικών εταιρειών. Τόσο για την ανάπτυξη των υπηρεσιών τους, όσο και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Ένα σημαντικό παράδειγμα είναι αυτό της Zurich Insurance Group που έχει καταφέρει να μειώσει το χρόνο που απαιτείται για να διευθετήσει σημαντικά ζητήματα αποζημιώσεων σε λιγότερο από 24 ώρες χάρη στην εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης (A.I.) σε συνεργασία με την εταιρεία Sprout.ai. Όπως άλλωστε ανέδειξε κι η έρευνα που έκανε η Zurich Insurance κι ανέφερε η Amy Brettell, επικεφαλής της εταιρείας στη Μεγ. Βρετανία, οι πελάτες θέλουν ταχύτητα, σαφήνεια κι αναμφίβολα διαφάνεια όσον αφορά τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τις αποζημιώσεις τους. Οι πελάτες είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία κι ως εκ τούτου οι ασφαλιστικές πρέπει κι αυτές με τη σειρά τους να ικανοποιούν τα θέλω των πελατών τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Ολοένα και περισσότερο, η τεχνολογία και οι αυτοματοποιημένες λύσεις συμβάλλουν στην επιτυχία! Όπως ανέφερε η κα. Brettell η συνεργασία με την Sprout.ai είναι ένα εξαιρετικό δείγμα συνεργασίας που παρέχει μια πραγματική λύση σε μια σειρά ζητημάτων που συχνά είναι αφορμή το πελατειακό κοινό να χάσει την εμπιστοσύνη στην ασφαλιστική του εταιρεία. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης σημαντικές αποφάσεις γύρω από τις αποζημιώσεις, πλέον λαμβάνονται με πλήρη διαφάνεια κι ακρίβεια. Θέμα ωρών ή μερικών ημερών Το πιλοτικό πρόγραμμα που εκπονήθηκε μεταξύ των δυο εταιρειών ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020 μέχρι και το Φεβρουάριο του 2021. Αυτή η εφαρμογή επέτρεψε στην ασφαλιστική εταιρεία να εφαρμόσει αυτοματοποιημένη τεχνολογία ελέγχου, η οποία ενσωματώνει επεξεργασία φυσικών γλωσσών (NLP) και γραφήματα γνώσεων. Όπως σημείωσε ο κ. Niels Thone, Διευθύνων Σύμβουλος της Sprout.ai, το όραμα της εταιρείας είναι να φέρει επανάσταση στην εξυπηρέτηση πελατών σε ότι έχει να κάνει με τις αποζημιώσεις, κάτι το οποίο απεδείχθη με την πιλοτική συνεργασία με την Zurich Insurance. Οι δυο εταιρείες κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά τους χρόνους έκδοσης των πορισμάτων και των αποζημιώσεων. Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις ο χρόνος μειώθηκε σε μερικές ώρες, κάτι που με συμβατικούς τρόπους θα ήταν πρακτικά αδύνατο. Όπως ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος της Zurich Insurance, για να μπορέσουμε να καταφέρουμε ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα με αμιγώς ανθρώπινους πόρους θα πρέπει να είχαμε στη διάθεσή μας έναν αναλυτή με 100 χρόνια εμπειρίας που θα είχε την ικανότητα να διαβάζει 10.000 λέξεις ανά μικρο-δευτερόλεπτο. Η τεχνητή νοημοσύνη για την περίπτωση της Zurich Insurance δημιουργήθηκε και «εκπαιδεύτηκε» με τη χρήση δεδομένων κι εγγράφων που συμπεριλάμβαναν έγγραφα αποζημιώσεων από σχεδόν 20.000 περιστατικά. Το συγκεκριμένο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ενημερώνει αυτόματα την αξιολόγησή του κάθε φορά που προστίθεται ένα νέο έγγραφο ή αλλάζει ένα πεδίο δεδομένων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51 Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52