Γιώργος Μούζος, 5/5/2021 - 13:14 facebook twitter linkedin Πώς η ασφαλιστική καινοτομία προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον ασφαλιστή; Γιώργος Μούζος, 5/5/2021 facebook twitter linkedin Η δραστηριότητα της ασφαλιστικής βιομηχανίας ιστορικά είναι συνδεδεμένη με το δείκτη του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, με την αύξηση του πλούτου, άρα και των περιουσιακών στοιχείων, κάτι που οδηγεί σε μεγαλύτερη ζήτηση για ασφαλιστική κάλυψη. Σύμφωνα με την Accenture η παγκόσμια αύξηση στην ασφαλιστική βιομηχανία θα αγγίξει τα 1,4 τρισ. δολάρια, τα επόμενα χρόνια! Πιο συγκεκριμένα οι αναλυτές αναφέρουν πως τα 1,2 τρισ. δολάρια, θα έρθουν από υπάρχοντα ασφαλιστικά προϊόντα, κάτι που θα δώσει την ψευδαίσθηση ότι εμμένοντας στα όσα ξέρουμε κι εμπιστευόμαστε είναι μια βιώσιμη τακτική. Κάτι που δεν ισχύει, μιας κι η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη των πελατών σας για ψηφιακές υπηρεσίες δεν δείχνει σημάδια μείωσης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως από τα 1,4 τρισ. δολάρια της αναμενόμενης ανάπτυξης του κλάδου τα επόμενα πέντε χρόνια, περίπου το 15% (δηλαδή τα 200 δις δολάρια) αναμένεται να προέλθουν από νέα ασφαλιστικά προϊόντα, ή ακόμα κι από προϊόντα ανάλυσης κινδύνων και διαφόρων άλλων τύπων υπηρεσιών. Αυτό θα περιλαμβάνει την καινοτομία νέων προϊόντων (περίπου τα 160 δισεκατομμύρια δολάρια) και τη δημιουργία εσόδων από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (40 δισεκατομμύρια δολάρια). Για να καρπωθούν όμως οι ασφαλιστές αυτά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια εσόδων, θα πρέπει να καινοτομήσουν σε: Νέα προϊόντα, τεχνολογίες, υγείας, αλλά και σε προϊόντα αυτοκινήτου και οικιακής χρήσης Υπηρεσίες, όπως οι χρηματοοικονομικές συμβουλευτικές υπηρεσίες που ευθυγραμμίζονται με το κλάδος ζωής και υγείας Νέες εισροές εσόδων, όπως για παράδειγμα από την ανάλυση κι εφαρμογή δεδομένων Η ανάγκη για καινοτομία δεν πρέπει να μας εκπλήσσει! Η ανάγκη για αύξηση της κερδοφορίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Κατά καιρούς εκθέσεις που έχουν έρθει στη δημοσιότητα αναδεικνύουν πως όσες ασφαλιστικές επενδύσουν στην καινοτομία και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων θα έχουν τη δυνατότητα να δουν μεγάλη αύξηση στην κερδοφορία τους. Επιπλέον, οι ασφαλιστές δεν μπορούν να βασίζονται στα ποσοστά διατήρησης των προμηθειών τους, τα οποία κατά μέσο όρο κυμαίνονται γύρω στο 85% για τους περισσότερους ασφαλιστές. Κι αυτό γιατί τα στοιχεία δείχνουν πώς το ποσοστό διατήρησης αναμένεται να μειωθεί σημαντικά στο πέρασμα των ετών, μιας κι αρκετοί καταναλωτές (σε παγκόσμια κλίμακα) δηλώνουν πως σκοπεύουν να αλλάξουν ασφαλιστές στους επόμενους 12 μήνες. Αν η πρόβλεψη αυτή γίνει πραγματικότητα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά, αλλά το κυριότερο στην τσέπη σας. Αναμένουμε ότι σχεδόν το 5% των παγκόσμιων ασφαλίστρων - περίπου 280 δισεκατομμύρια δολάρια - θα επηρεαστούν από καινοτομίες σε προϊόντα (140 δισεκατομμύρια δολάρια), αλλά κι από την μεταστροφή σε νέες ψηφιακές πλατφόρμες. Κάτι που θα επιφέρει σημαντική μείωση των εσόδων των ασφαλιστών εκτός κι αν αποφασίσουν να επενδύσουν σε νέα τεχνολογικά προηγμένα ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία θα τους κρατήσουν ψηλά στην προτίμηση του πελατειακού τους κοινού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21