Γιώργος Μούζος, 19/5/2021 - 13:21 facebook twitter linkedin Zurich Insurance: Επιτακτική η ασφάλιση προστασίας εισοδήματος στην μετά COVID εποχή! Γιώργος Μούζος, 19/5/2021 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα μελέτη διεξήγαγε η Zurich Insurance σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, που αποκάλυψε πως η οικονομική προστασία των ανθρώπων στην μετά COVID εποχή είναι επιβεβλημένη. Η έκθεση με τίτλο «Διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος εργασίας», πρότεινε στις κυβερνήσεις να εξετάσουν την υποχρεωτική παροχή ορισμένων τύπων ασφάλισης προστασίας εισοδήματος, όπως η κάλυψη για αναπηρίες και ανεργίας. Συνέστησε επίσης την αυτόματη εγγραφή υπαλλήλων σε προγράμματα, όπως αυτά που προσφέρουν βασική προστασία εισοδήματος, καθώς και τη συμμετοχή τους σε συνταξιοδοτικά συστήματα. Όπως δήλωσε κι η κα. Alison Martin, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Zurich Insurance για την περιοχή της Ευρώπης, «Ενώ ορισμένες χώρες πλήττονται περισσότερο από τον κορονοϊό, οι άνθρωποι σε κάθε γωνιά του πλανήτη αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και εξαντλούν τις αποταμιεύσεις τους, ενώ και τα ασφαλιστικά ταμεία, πιέζονται αρκετά». Και συνέχισε λέγοντας: «Τα ευρήματα της έρευνάς μας αναδεικνύουν την ανάγκη για λύσεις που θα διευκολύνουν τους ανθρώπους να είναι προετοιμασμένοι για να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τέτοιου είδους κρίσεις». Σε πολλές χώρες, διάφοροι εργασιακοί τομείς έχουν ζητήσει υποχρεωτική ασφάλιση προστασίας εισοδήματος. Η έκθεση ανέφερε την Ισπανία ως παράδειγμα, η οποία εξετάζει ένα μοντέλο αυτόματης εγγραφής σε συνταξιοδοτικά προγράμματα βρετανικού τύπου και την εισαγωγή υποχρεωτικών προγραμμάτων αποταμίευσης. Η Zurich Insurance και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης υποστήριξαν ότι αυτά τα προγράμματα θα προσφέρουν σημαντική ψυχολογική τόνωση, μιας και θα νιώθουν περισσότερο προστατευμένοι. Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια τις έντονες ανασφάλειες των ανθρώπων γύρω από το μέλλον τους, αλλά και την οικονομική τους προστασία. Όπως ανέφερε κι η Zurich Insurance, οι ασφαλιστές, οι κυβερνήσεις και οι εργοδότες πλέον γνωρίζουν επακριβώς τι θα χρειαστεί να γίνει για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την επόμενη κρίση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48