Nextdeal newsroom, 27/5/2021 - 12:09 facebook twitter linkedin Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το πρώτο τετράμηνο του 2021; Nextdeal newsroom, 27/5/2021 facebook twitter linkedin To πρώτο τετράμηνο του 2021, το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 636 καταγγελίες - παράπονα καταναλωτών, ενώ τα μέλη Κέντρου αποζημιώθηκαν με 15.579,04 ευρώ με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων - καταγγελιών είναι: Όπως τονίζει το Κέντρο σε σχετική ανακοίνωση "Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2021, δεχτήκαμε 138 καταγγελίες, 462 παράπονα, 36 ερωτήματα καταναλωτών. Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Πρέπει να επισημάνουμε ότι το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι, ίσως, η μόνη Ένωση Καταναλωτών, η οποία παρεμβαίνει, στους προμηθευτές και διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών. Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι προμηθευτές, που παραβαίνουν τους κανόνες, στις συναλλαγές τους, με τους καταναλωτές, υποχρεώνονται να εφαρμόσουν, στην πράξη, το δικαίωμα, για αποζημίωση των καταναλωτών, μετά από την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 15.579,04 ευρώ. Αναλυτικά από: Επιστροφές από Χρηματοοικονομικά θέματα: 300 ευρώ Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 3.495,86 ευρώ Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 3.046,88 ευρώ Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 300 ευρώ Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες - ΟΤΑ: 62,72 ευρώ Επιστροφές προκαταβολών: 180 ευρώ Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 8.193,58 ευρώ Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών - παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Όμως, η δύναμη του ΚΕ.Π.ΚΑ. πηγάζει, από τη συμμετοχή των μελών του και τις συνδρομές τους. Θα θέλαμε να μπορούμε να εξυπηρετούμε όλους τους καταναλωτές, στη χώρα μας, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις οικονομικές μας δυνατότητες. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, να γίνουν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΚΕ.Π.ΚΑ., ώστε να μπορούν να απευθύνονται, σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα. Η μεγαλύτερη προσφορά του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους καταναλωτές είναι η δράση του, για δημιουργία, συμπλήρωση ή διόρθωση νομοθεσίας ή αποφάσεων, που μας αφορούν. Επίσης, ζητούμε, από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ανθή Αγγελοπούλου, 8/4/2021 Το Σχέδιο της ΕΕ κατά του Καρκίνου είναι σημαντικό βήμα για την στροφή των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή
Nextdeal newsroom, 5/2/2021 Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το 2020;
Τι πρέπει να προσέχουμε με τα δώρα εν μέσω πανδημίας Λόγω lockdown πολλοί από τους καταναλωτές θα προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλό είναι να γνωρίζουμε τα... Ανθή Αγγελοπούλου, 18/12/2020 - 14:05 18/12/2020
ΚΕΠΚΑ: Ο νέος πτωχευτικός νόμος δεν προστατεύει τους καταναλωτές Ο νέος πτωχευτικός νόμος δεν προστατεύει τους καταναλωτές, τονίζει σε ανακοίνωση το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Ειδικότερα, αναφέρει: "Η νομοθεσία για τη ρύθμιση... Nextdeal newsroom, 29/10/2020 - 16:21 29/10/2020