Nextdeal newsroom, 14/7/2021 - 15:38 facebook twitter linkedin Allianz: Πώς η πανδημία άλλαξε την αίσθηση ασφάλειας! Nextdeal newsroom, 14/7/2021 facebook twitter linkedin Έρευνα για το πώς επηρέασε η πανδημία την αίσθηση ασφάλειας των πολιτών πέντε μεγάλων Ευρωπαϊκών χωρών πραγματοποίησε η Allianz. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 ερωτηθέντες από τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία και την Ισπανία, οι οποίοι χωρίστηκαν εξίσου με βάση το φύλο και την ηλικία μεταξύ 18 και 65 ετών. Οι τομείς που εξετάστηκαν είναι η εργασία, η εκπαίδευση, η υγεία, το σπίτι, τα οικονομικά και οι σχέσεις. Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η πανδημία είχε υψηλό ή πολύ υψηλό αντίκτυπο στην καθημερινή τους ζωή. Το υψηλότερο ποσοστό καταγράφηκε στην Ισπανία (88%), η οποία δοκιμάστηκε σκληρά και το χαμηλότερο στη Γερμανία (52%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι η πανδημία επηρέασε αρνητικά την αίσθηση ασφάλειας στην καθημερινή ζωή. Η αισιοδοξία έχει επίσης δεχτεί πλήγμα, με περίπου το 45% όλων των ερωτηθέντων να πιστεύουν ότι θα συνεχίσουν να αισθάνονται ανασφαλείς μέχρι το τέλος του 2021. 1) Ανησυχία για την οικονομική ασφάλεια και τις ευκαιρίες εργασίας Η επικείμενη αίσθηση της οικονομικής αστάθειας χωρίς νέες ευκαιρίες στον ορίζοντα αποτελεί μια δύσκολη κατάσταση. Το να έχει κάποιος τη δυνατότητα να εργάζεται και να φροντίζει τον εαυτό του και την οικογένειά του είναι ένα από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό που αποκάλυψε η έρευνα είναι ότι οι γυναίκες και οι ερωτηθέντες νεότερης ηλικίας αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο άγχος για την οικονομική τους ασφάλεια. Σε όλες τις χώρες, οι γυναίκες ανησυχούσαν μεταξύ 3 και 9 ποσοστιαίων μονάδων περισσότερο από τους άνδρες για την οικονομική τους κατάσταση, ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Η Generation Y ή αλλίως οι Millennials, είναι η πιο ανήσυχη ηλικιακή ομάδα σε όλες τις χώρες. Πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες κάτω των 30 ετών θεωρούν δύσκολη την εύρεση εργασίας μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, λόγω της πανδημίας. «Η αντιμετώπιση των ευρημάτων της έρευνας είναι πολύ σημαντική για την Allianz, καθώς έχουμε πέντε γενιές στο εργατικό μας δυναμικό», δήλωσε η Renate Wagner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Allianz SE, σε πρόσφατη δημοσίευση της στο LinkedIn. «Θα συνεχίσουμε να δίνουμε προτεραιότητα στην προσφορά ελκυστικών και ποικίλων θέσεων εργασίας, διασφαλίζοντας ευκαιρίες διά βίου μάθησης για τους υπαλλήλους μας, όλων των γενεών, σε παγκόσμιο επίπεδο». 2) Περισσότερη αμφιβολία για τις αποφάσεις των κυβερνήσεων Σύμφωνα με την έρευνα "Edelman Trust Barometer" που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2021, η πανδημία έθεσε σε δοκιμασία την εμπιστοσύνη, με τις κυβερνήσεις να αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη απώλεια εμπιστοσύνης. Όπως δείχνει η έρευνα της Allianz, οι αποφάσεις των κυβερνήσεων σχετικά με τις μάσκες και οι περιορισμοί που επιβάλλονται στον αριθμό των πελατών στα καταστήματα θεωρήθηκαν πιο ασφαλείς, ενώ το κλείσιμο καταστημάτων, μπαρ κ.λπ. και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί ενέπνευσαν μια αίσθηση μεγαλύτερης ανασφάλειας και στις πέντε χώρες. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 3) Περισσότερες δαπάνες για διακόσμηση σπιτιού και προσωπική ασφάλεια Η πανδημία άλλαξε τη δομή των εξόδων και φαίνεται ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται λιγότερο για την ψυχαγωγία και τα ταξίδια, καθώς και για τη μόδα και τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ηλεκτρονικά είδη, αποταμίευση, είδη σπιτιού και υγειονομική περίθαλψη. Είναι ενδιαφέρον ότι οι δαπάνες για ασφάλιση παρέμειναν ως επί το πλείστον οι ίδιες, ή σε κάποιες περιπτώσεις μειώθηκαν, αν και υπήρξε κάποιο ενδιαφέρον για τη λήψη πρόσθετων καλύψεων για τον μετριασμό της μελλοντικής αβεβαιότητας. Συνολικά, οι κάτοικοι στην Ισπανία και την Ιταλία έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την σύναψη πρόσθετης ασφάλισης, δηλαδή ασφάλιση κατοικίας και γενικότερα για ασφάλιση κλάδου περιουσίας και ατυχημάτων. 4) Μεγαλύτερη εσωστρέφεια Με τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στην κυκλοφορία, τα ταξίδια και τις επαφές, οι άνθρωποι στράφηκαν περισσότερο στην τηλεόραση, την ανάγνωση ειδήσεων και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ειδικά στην Ισπανία και την Ιταλία. Περίπου το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων μιλά λιγότερο συχνά στους φίλους του για το πώς αισθάνονται, αλλά σχεδόν εξίσου πολλοί δηλώνουν το αντίθετο στην Ισπανία και την Ιταλία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, οι άνθρωποι τείνουν να έχουν λιγότερες συζητήσεις σχετικά με τα συναισθήματά τους με τους φίλους τους. 5) Λιγότερα ταξίδια, αν και η επιθυμία παραμένει αναλλοίωτη Η πανδημία άλλαξε αναπόφευκτα τη συμπεριφορά και τη νοοτροπία των ταξιδιωτών. Εν μέσω όλων των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων αλλαγών, η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει επίσης να επανεξετάσει την προσέγγισή της στους πελάτες που εκτιμούν τώρα την ασφάλεια και την προστασία ως σημαντικούς παράγοντες κατά την επιλογή των προορισμών και της διαμονής τους. Σύμφωνα με την έρευνα, οι ερωτηθέντες στην Ιταλία (36%) και τη Γαλλία (30%) είναι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε περιοχές που ενέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο, ενώ οι Γερμανοί (18%) και οι Ισπανοί (19%) παραμένουν πιο προσεκτικοί. 6) Η οικογένεια και οι φίλοι είναι το ασφαλές καταφύγιο Εάν η πανδημία μας έχει διδάξει κάτι είναι ότι οι σχέσεις που δημιουργούμε και καλλιεργούμε με τις οικογένειες, τους φίλους και τις κοινότητες στις οποίες ανήκουμε προσφέρουν μια ισχυρή αίσθηση ασφάλειας και προστασίας. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων ανέφεραν βαθύτερες οικογενειακές σχέσεις. Πηγή: allianz.com Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μειώθηκαν τα παγκόσμια έσοδα από ασφάλιστρα το 2020! Κατά 2,1% μειώθηκαν τα παγκόσμια έσοδα από ασφάλιστρα, όλων των ασφαλιστικών εταιριών το 2020, σύμφωνα με την έκθεση Allianz Global... Nextdeal newsroom, 28/05/2021 - 11:25 28/5/2021
Allianz & SYNETIQ λανσάρουν πλατφόρμα επισκευών με βάση τα πράσινα ανταλλακτικά Η συνεργασία αυτή είναι ένα «μεγάλο βήμα καινοτομίας κι ανάπτυξης» για αυτοματοποιημένες και βιώσιμες επισκευές». Η Allianz Insurance συνεργάστηκε με την... Γιώργος Μούζος, 21/05/2021 - 13:44 21/5/2021