Λάμπρος Καραγεώργος, 3/8/2021 - 15:04 facebook twitter linkedin Η AlfaPoint με τη Navajo μιλάει τη γλώσσα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή Λάμπρος Καραγεώργος, 3/8/2021 facebook twitter linkedin Η αμερικανική κυβέρνηση, στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, αξιοποίησε τη γλώσσα των Ινδιάνων Νάβαχο (Navajo) ως βάση δημιουργίας ενός εργαλείου κωδικοποίησης των επικοινωνιών της. Ήταν τόσο έξυπνο και πρωτοποριακό, που οι αντίπαλες δυνάμεις των Ιαπώνων δεν μπόρεσαν να σπάσουν. Έλκοντας έμπνευση από το εργαλείο κωδικοποίησης επικοινωνιών της αμερικανικής κυβέρνησης, η Alfa Point έχτισε το δικό της Navajo. Το Navajo App της Alfa Point είναι ένα εργαλείο που κωδικοποιεί τις ανάγκες των ασφαλιστών διαμεσολαβητών και τους επιτρέπει να επικοινωνούν με σχεδόν όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες, έξυπνα και πρωτοποριακά. Για το Navajo App και τι προσφέρει αυτό στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή αλλά και την Alfa Point μιλήσαμε με τον ιδρυτή της εταιρείας Σίμο Αλεκοζίδη και τους κύριους εμπνευστές του Navajo App, Γιάννη και Γιώργο Αλεκοζίδη. - Ποια είναι η AlfaPoint και ποιοι οι στόχοι της στην αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης; Η Alfa Point Α.Ε. ξεκίνησε την πορεία της το 2001και ο ιδρυτής της Σίμος Αλεκοζίδης μετράει 44 χρόνια στο χώρο των ασφαλίσεων. Τα τελευταία 12 χρόνια συμμετέχουν στη διοίκηση της εταιρίας και οι γιοι του Γιώργος και Γιάννης Αλεκοζίδης, οι οποίοι εστιάζουν στην εξέλιξη της εταιρείας, εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες. Στόχος της Alfa Point είναι να πρωταγωνιστήσει στο παρόν και το μέλλον της αγοράς μας, παίρνοντας μέρος στην εξέλιξη και τη διαμόρφωσή της. - Γιατί κάποιος ασφαλιστικός πράκτορας να συνεργαστεί με την Alfa Point; Γιατί επενδύουμε έμπρακτα σε λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν ένα συνεργάτη μας να αναπτυχθεί. Να του δώσουμε εργαλεία ώστε να μειώσει το διαχειριστικό του κόστος και τέλος να του μεταλαμπαδεύουμε τις αξίες, το ήθος και την εμπειρία μας. - Ξεκινήσατε από τη Θεσσαλονίκη. Έχετε τώρα παρουσία σε όλη την Ελλάδα; Είναι πρόβλημα ότι ξεκινήσατε από μια πόλη εκτός της πρωτεύουσας; Η έδρα μας είναι στη Θεσσαλονίκη, ενώ εδώ και πολλά χρόνια διατηρούμε ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο στη Βόρεια Ελλάδα. Από τον Ιούνιο έχουμε ξεκινήσει την ανάπτυξή μας πανελλαδικά μέσω του Navajo App. Ο κλάδος μας έχει ωριμάσει σε επίπεδο επαγγελματιών και αυτός είναι ο λόγος που δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα στην ανάπτυξη που κάνουμε στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ο επαγγελματίας πλέον ξέρει τι χρειάζεται, μπορεί να αναγνωρίσει αν μια παροχή ή συνεργασία είναι προς όφελός του. Κάτι που τα παλιότερα χρόνια ήταν μικρότερης σημασίας, επειδή τη θέση του κατείχε «ο τάδε είναι φίλος», «είναι γνωστός στην αγορά» κ.τ.λ. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. - Σε ποιους ασφαλιστικούς κλάδους δίνετε έμφαση; Ασχολούμαστε με όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους, με εξειδίκευση στον κλάδο ζωής και στις τεχνικές ασφαλίσεις από τους γενικούς κλάδους. - Τι είναι η πλατφόρμα Navajo; Πώς λειτουργεί και ποιους αφορά; Το Navajo App είναι το πιο ολοκληρωμένο software της αγοράς, συνδυάζει τα web services (πολυτιμολόγηση, έκδοση, κ.τ.λ.), το back office (γέφυρες) και λειτουργίες CRM. Δίνει ολοκληρωτικό έλεγχο του πελατολογίου στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και συμβάλλει έμπρακτα στην ανάπτυξη των πωλήσεων. - Γιατί το όνομα Navajo; Θέλαμε ένα όνομα για την νέα μας προσπάθεια που να είναι εύηχο, φρέσκο, δυναμικό και παράλληλα να ξεφεύγει από τα τετριμμένα, εμπεριέχοντας κάτι από insurance. Θεωρούμε ότι οι επαγγελματίες του κλάδου μας έχουν έναν ιδιαίτερο και μοναδικό κώδικα επικοινωνίας, όπως και οι Navajo. - Μιλήστε μας αναλυτικά για τις λειτουργίες της πλατφόρμας Αναλυτικά δυστυχώς δεν γίνεται γιατί είναι τόσο πολλές οι λειτουργίες που δεν θα μας φτάσει ο χρόνος. Επιγραμματικά μπορώ να σας πω ότι έχουμε πολυτιμολόγηση και έκδοση, print & pay, ταμειακές, πράσινη κάρτα, πλήρως ενημερωμένη βάση και πολλά άλλα. Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε όμως είναι οι υπηρεσίες και οι διευκολύνσεις που παρέχουμε μέσα σε αυτές τις λειτουργίες. Για παράδειγμα, κάνοντας μια τιμολόγηση μπορούμε να στείλουμε συγκριτική προσφορά στον πελάτη με email ή sms. Προχωρώντας σε έκδοση μπορούμε να δούμε όλα τα έγγραφα της IDD με συμπληρωμένα όσα πεδία είναι εφικτό (π.χ. το έντυπο πληροφοριών ασφαλιστικού διαμεσολαβητή) προς διευκόλυνση του συνεργάτη. Στις ανανεώσεις έχουμε τη δυνατότητα πολύ εύκολα να δούμε πόσο κόστιζε το προηγούμενο ασφαλιστήριο, να στείλουμε δωρεάν sms στον πελάτη με τον κωδικό πληρωμής και το ποσό, να κάνουμε κάποια αλλαγή στην ανανέωση, π.χ. αλλαγή διάρκειας ή να κάνουμε μια νέα τιμολόγηση. Οι συμβάσεις υπογράφονται με ηλεκτρονική υπογραφή με μια διαδικασία που δεν παίρνει πάνω από δύο λεπτά, προς αποφυγή περιττών γραφειοκρατικών διαδικασιών. Επιπλέον οι χρήστες του Navajo είναι πάντοτε ενημερωμένοι για όσα αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Μέσα από email που λαμβάνουν καθημερινά μπορούν να ενημερωθούν για πληθώρα θεμάτων που τους αφορούν. Μερικά παραδείγματα: Κάθε εβδομάδα λαμβάνουν email για την παραγωγή της εβδομάδας που πέρασε (συμβόλαια που εκδόθηκαν, ακυρώσεις κ.τ.λ.) καθώς και ενημέρωση για την εβδομάδα που ακολουθεί (ανανεώσεις κ.τ.λ.) Κάθε μήνα λαμβάνουν email για τις ανανεώσεις του επόμενου μήνα Καθημερινά ένα email τους ενημερώνει για τα γενέθλια και τις γιορτές της ημέρας Κάθε φορά που πλησιάζει το χρονικό όριο πληρωμής ασφαλίστρων λαμβάνουν email για αποφυγή κλειδώματος του κωδικού λόγω μη πληρωμής ασφαλίστρων Όταν πλησιάζει η λήξη κάποιου εγγράφου του ασφαλιστή (πχ αστική ευθύνη, άδεια επιμελητηρίου κ.τ.λ.) Υπενθύμιση για αφαίρεση της «ποινής» νέου οδηγού όταν έχει περάσει το απαραίτητο διάστημα από την έκδοση διπλώματος ή όταν κλείσει τα 23 Υπενθύμιση όταν πλησιάζει η λήξη ενός διπλώματος για να ενημερώσουμε τον πελάτη, και πολλά πολλά άλλα. Όσον αφορά μεγαλύτερα γραφεία με προσωπικό ή και πολλούς συνεργάτες, παρέχουμε τη δυνατότητα δημιουργίας χρηστών και διαχείρισης των δικαιωμάτων τους. Ακόμα δίνουμε τη δυνατότητα στο συνεργάτη να επικοινωνεί μαζί μας, πέρα από το τηλέφωνο και το email και μέσω chat, στο οποίο δίνονται άμεσες απαντήσεις είτε χρειάζεται βοήθεια σε κάποιο ασφαλιστικό θέμα είτε χρειάζεται διευκρίνιση για κάποια λειτουργία του Navajo. Βασικός μας στόχος κατά την υλοποίηση του Navajo ήταν να κρατήσουμε όσο το δυνατόν πιο απλές τις διαδικασίες για το συνεργάτη και να του παρέχουμε τα εργαλεία που από την εμπειρία μας στον ασφαλιστικό χώρο ξέρουμε ότι θα τον βοηθήσουν τόσο στην εξέλιξή του όσο και στη διαχείριση των εργασιών του Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Οι θαλάσσιες ασφαλίσεις φορτίων σε θετικό momentum με τους κινδύνους να παραμονεύουν! Μιλώντας στο σημερινό ετήσιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Ναυτασφαλίσεων (IUMI) στο Βερολίνο της Γερμανίας, ο Mike Brews, πρόεδρος της Επιτροπής... Λάμπρος Καραγεώργος, 18/09/2024 - 15:57
Ιδιωτική ασφάλιση: Άνοιξε ο δρόμος! "Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 546, στήλη ΘΕΣΕΙΣ, 12.09.2024 Η πολιτική άνοιξε έναν δρόμο, μια διάπλατη λεωφόρο ίσως καλύτερα, για... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/09/2024 - 10:53
Το Gov.gr Wallet και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής! Μια μικρή σύγχυση προκάλεσαν οι δηλώσεις τεσσάρων υπουργών για τη χρήση της εφαρμογής Gov.gr Wallet στην ασφάλιση αυτοκινήτου, καθώς λεκτικά... Λάμπρος Καραγεώργος, 26/07/2024 - 15:45
Ασφαλίσεις Υγείας: Υπάρχει λύση; Παραμένει στην επικαιρότητα και θα συνεχίσει για πολύ καιρό να συμβαίνει αυτό, το θέμα των χρεώσεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας... Λάμπρος Καραγεώργος, 15/07/2024 - 10:25
Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο! Κεντρική φωτογραφία: Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος Generali Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Φωτογραφίες: Ιάκωβος Διζικιρίκης Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης εξετάζει η Generali στο δρόμο προς... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/07/2024 - 09:16
Ανασφάλιστο αυτοκίνητο: Περάστε από την εφορία Την εκτίμηση ότι οι νέες ρυθμίσεις για τον έλεγχο των ανασφάλιστων οχημάτων θα έχουν θετικά αποτελέσματα ως προς τον περιορισμό... Λάμπρος Καραγεώργος, 20/06/2024 - 10:43