Γιώργος Μούζος, 6/8/2021 - 13:11 facebook twitter linkedin Η ΑΧΑ λανσάρει την ψηφιακή πλατφόρμα αξιώσεων για τον κλάδο αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 6/8/2021 facebook twitter linkedin Το όνομα STeP έδωσε η ΑΧΑ στην ψηφιακή της πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις του κλάδου αυτοκινήτου, με τα υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής εταιρείας να δηλώνουν πως η συγκεκριμένη εφαρμογή θα συμβάλλει κι αυτή στον ψηφιακό μετασχηματισμό, δίνοντας παράλληλα επιπλέον επιλογές στους πελάτες της! Σύμφωνα με την ΑΧΑ η υπηρεσία αυτή περιγράφεται ως η πλέον ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, με τους πελάτες της AXA Direct Motor και της Swiftcover να αποκτούν τη δυνατότητα να δηλώνουν και να παρακολουθούν τη διαδικασία αποζημίωσης online. Η STeP θα βοηθήσει τους πελάτες της ΑΧΑ με την επισκευή ή την αντικατάσταση του οχήματός τους, ανάλογα με το είδος της ζημιάς. Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε εσωτερικά, ενσωματώνοντας το σύστημα αξιώσεων Guidewire της AXA με μοντέλα μηχανικής εκμάθησης που δημιουργήθηκαν από την ομάδα ανάλυσης δεδομένων της ασφαλιστικής εταιρείας, συνεργαζόμενη με βασικούς προμηθευτές για διάφορες ενοποιήσεις και προηγμένα εργαλεία. Αυτό, σύμφωνα με την AXA, διασφαλίζει ότι οι πελάτες της θα λαμβάνουν γρήγορα την αποζημίωση για την επισκευή του οχήματος τους, ή γρήγορη και σωστή τακτοποίηση όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών όταν υπάρχει διαγραφή του όχημά τους λόγω ολικής καταστροφής. Η AXA ισχυρίζεται ότι η SteP μειώνει τον χρόνο που απαιτείται από την ώρα που ο πελάτης θα ενημερώσει για το ατύχημα του και θα ενημερωθούν οι συνεργάτες που διαχειρίζονται τον ηλεκτρονικό φάκελο ζημιάς! Σαφώς υπάρχει η δυνατότητα εάν το επιθυμεί ο πελάτης, να μιλήσει με έναν αντιπρόσωπο της AXA στο τηλέφωνο, όμως η SteP προσφέρει περισσότερες επιλογές αλληλεπίδρασης με τον ασφαλιστή τους. «Οι πελάτες πλέον επιζητούν τη γρήγορη κι άκρως εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και αυτό είναι κάτι που η STeP το προσφέρει, επιτρέποντας στην AXA να ανταποκριθεί σε αυτές τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών», δήλωσε ο Waseem Malik, εκτελεστικός διευθυντής του τμήματος αποζημιώσεων της AXA Insurance UK. Και συνέχισε λέγοντας: «Προσφέρουμε στους πελάτες περισσότερες επιλογές για να επικοινωνήσουν μαζί μας στη δύσκολη στιγμή τους και σε μια φάση που κρίνεται η αξιοπιστία της εκάστοτε ασφαλιστικής: Κατά τη διάρκεια της αποζημίωσης. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας κατά τον ψηφιακό μετασχηματισμό και για το οποίο είμαστε απίστευτα περήφανοι. Άλλωστε στην ΑΧΑ ο πελάτης είναι στο επίκεντρο και είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες που προσφέρει αυτή η τεχνολογία στους πελάτες μας»! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59