Γιώργος Μούζος, 9/8/2021 - 10:01 facebook twitter linkedin Deloitte: Γιατί τα δύο τρίτα των ασφαλιστών σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα στην ανάλυση δεδομένων; Γιώργος Μούζος, 9/8/2021 facebook twitter linkedin Με την επιχειρηματική δραστηριότητα να αυξάνεται, οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες σε παγκόσμια κλίμακα προσπαθούν να αξιοποιήσουν τις καινοτομίες που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, παρόλο που η ασφαλιστική βιομηχανία στο σύνολό της μπορεί να έχει προσαρμοστεί με εξαιρετικό τρόπο στις προκλήσεις που αντιμετώπισε τους τελευταίους 18 μήνες, υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει, ενώ πολλές κρίσιμες αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους και το 2022. Για να αποτυπωθούν ακόμα καλύτερα οι τάσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας για το επόμενο έτος η Deloitte υλοποίησε μια μεγάλη έρευνα σε 100 ανώτερα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών των Η.Π.Α. στο πλαίσιο του Midyear Insurance Industry Outlook. Θετικές οι οικονομικές προσδοκίες, αλλά με φειδώ οι δαπάνες Οι προσδοκίες για τα έσοδα του 2021 μεταξύ των ερωτηθέντων ήταν αρκετά θετικές, με το 59% να αναμένει αύξηση, έναντι μόλις 16% που προέβλεπε πτώση. Μέτρια κέρδη από 1% έως 5% προβλέπονται από το 28% των ερωτηθέντων, αλλά το 31% αναμένει ακόμη πιο ισχυρή ανάπτυξη. Ωστόσο, το 77% των ερωτηθέντων ανησυχεί για πιθανές θεμελιώδεις αλλαγές που μπορεί να προκλήθηκαν από την πανδημία, τόσο στην οικονομία όσο και στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτό εξηγεί εν μέρει γιατί παρά τις αισιόδοξες προσδοκίες για έσοδα και κέρδη, αυτά δεν μεταφράζονται σε υψηλότερες επενδυτικές δαπάνες. Η τεχνολογία θα σώσει την παρτίδα! Δεδομένης της ανάγκης ψηφιακού μετασχηματισμού, δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι παρόλο που το 52% των ερωτηθέντων μείωσε τις δαπάνες, μόνο το 6% ακύρωσε μακροπρόθεσμα επενδυτικά πλάνα με έμφαση στην τεχνολογία, ενώ το 96 % επιτάχυνε σημαντικά τις πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως η ύψιστη προτεραιότητα των ερωτηθέντων για τη στήριξη της χρηματοπιστωτικής και λειτουργικής σταθερότητας τους επόμενους έξι έως 12 μήνες, αφορούσε την εφαρμογή νέας τεχνολογίας. Αρχικά για να ενισχυθεί η αποδοτικότητα τους αλλά και να βελτιώσουν σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Αυτή η τάση φαίνεται να τροφοδοτεί πιο επιθετικές επενδύσεις τεχνολογίας, με το 68% των ερωτηθέντων να σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες για ανάλυση δεδομένων, ενώ το 66% είναι διατεθειμένο να διαθέσει περισσότερα για την αναβάθμιση του λογισμικού διαχείρισης των πελατών τους. Επιπλέον το 59% θα αυξήσει τις δαπάνες για τεχνητή νοημοσύνη σε σύγκριση με το 40% της προηγούμενης έρευνας, ενώ περίπου οι μισοί ερωτηθέντες σχεδιάζουν επίσης να αυξήσουν το budget τους για τεχνολογίες που αφορούν τον αυτοματισμό μιας σειράς διεργασιών! Ο ασφαλιστικός χώρος εργασίας μπορεί να μην είναι ποτέ ο ίδιος Η μετάβαση σε ένα μετα-πανδημικό εργασιακό μοντέλο μπορεί να είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι ασφαλιστές για το υπόλοιπο του έτους. Η έρευνα της Deloitte διαπίστωσε ότι μόνο ένας στους τέσσερις πιθανότατα θα επιστρέψει στο «παραδοσιακό» μοντέλο, με παρουσία στα γραφεία. Σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν πως σχεδιάζουν να υιοθετήσουν ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας. Ο μετασχηματισμός αυτός επιβάλλει αλλαγή των εργασιακών προτεραιοτήτων για να είναι επιτυχημένος. Παρόλα αυτά είναι ενθαρρυντικό το γεγονός πως το 87% δήλωσε ότι ήταν σε θέση να διατηρήσει ισχυρούς δεσμούς με τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Διατήρηση κι ανάπτυξη της καινοτομίας Αν μη τι άλλο, η πανδημία απέδειξε πόσο καλά μπορεί να προσαρμοστεί η ασφαλιστική βιομηχανία σε δύσκολες συνθήκες. Ένα καλό μάθημα που δεν πρέπει να ξεχαστεί για όλη τη διάρκεια της εξέλιξης του κλάδου και του τρόπου λειτουργίας του. Η καινοτόμος σκέψη και η αποφασιστικότητα στη λήψη αποφάσεων πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο, όχι μόνο κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας ή οποιαδήποτε άλλης κρίσης, αλλά ως μέρος της κουλτούρας και του λειτουργικού μοντέλου ενός ασφαλιστή που θέλει να πετύχει. Ο ασφαλιστικός κλάδος θα πρέπει να αξιοποιήσει τις καινοτομίες και την ευελιξία που επέδειξε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επιταχύνοντας παράλληλα το ψηφιακό μετασχηματισμό του! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07