Nextdeal newsroom, 26/8/2021 - 09:28 facebook twitter linkedin Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει την ανθρώπινη παρέμβαση στον ασφαλιστικό κλάδο εάν χρησιμοποιείται υπεύθυνα! Nextdeal newsroom, 26/8/2021 facebook twitter linkedin Για την κοινή δήλωση των Ευρωπαίων κοινωνικών εταίρων σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη (AI) μιλά σε συνέντευξή της στην Insurance Post η Γενική Γραμματέας της AMICE, Sarah Goddard (φωτογραφία). Η κοινή δήλωση υπογράφηκε τον Μάρτιο του 2021 και περιγράφει τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τις ευθύνες που απορρέουν από τη χρήση της. Οι κοινωνικοί εταίροι στον ασφαλιστικό τομέα -αποτελούμενοι από την AMICE, την Insurance Europe, BIPAR (που εκπροσωπούν τους εργοδότες) και την ευρωπαϊκή συνδικαλιστική ομοσπονδία, UNI-Europa (που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους)- καθορίζουν τα οφέλη για τους εργοδότες και τους εργαζόμενους από την κατάλληλη ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Η υπεύθυνη ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, τονίζουν οι υπογράφοντες, έχει θετικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων, της αύξησης της ικανοποίησης των πελατών και της ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας των ανθρώπινων ικανοτήτων και των εσωτερικών διαδικασιών των εταιριών. Στο άρθρο της (δείτε εδώ), η Post διερευνά το πώς οι ασφαλιστικές χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη ηθικά. Αναφέρεται στους εκπροσώπους του κλάδου που προειδοποιούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως πλήρη αντικατάσταση εργαζομένων ενώ εξετάζει τα θέματα και τα ζητήματα που θέτει η κοινή δήλωση των ευρωπαίων κοινωνικών εταίρων για την τεχνητή νοημοσύνη (δείτε εδώ) και την έκθεση της EIOPA σχετικά με τις αρχές διακυβέρνησης της τεχνητής νοημοσύνης (δείτε εδώ). Η Post συνοψίζει τα ευρήματα και των δύο ως εξής: Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη στις εταιρίες, τους εργαζόμενους και τους πελάτες όσον αφορά τις διαδικασίες, την αποτελεσματικότητα και τις εμπειρίες. Τα υπάρχοντα νομικά πλαίσια που διέπουν την ασφάλιση θα πρέπει να εξακολουθούν να τηρούνται κατά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένης της Solvency II, της Οδηγίας για τη Διανομή Ασφαλίσεων (IDD) και του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Η βιώσιμη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να λαμβάνει υπόψη πιθανά ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υπάρχει συνεπής παρακολούθηση και αναθεώρηση των μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης καθώς και των αποτελεσμάτων ή των συστάσεων που προκύπτουν από την τεχνητή νοημοσύνη. Η δίκαιη μεταχείριση των πελατών και τους εργαζομένων όσο αφορά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, για παράδειγμα, χωρίς αθέμιτες προκαταλήψεις και διακρίσεις είναι υψίστης σημασίας. Η κα Goddard σχολίασε: "Η κοινή δήλωση αφορά την υπεύθυνη εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρίες και τους υπαλλήλους τους, και ως εκ τούτου παρεκκλίνει από πιθανές ανησυχίες και πρακτικές να γίνουν πραγματικότητα". Εν ολίγοις, η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει την ανθρώπινη παρέμβαση στον ασφαλιστικό κλάδο εάν χρησιμοποιείται υπεύθυνα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 9/6/2021 Ο Όμιλος Unipol υποστηρίζει την εθνική προσπάθεια εμβολιασμού της Ιταλίας
Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει ευκαιρίες τόσο στις ασφαλιστικές όσο και στους υπαλλήλους τους Οι Ευρωπαίοι κοινωνικοί εταίροι του ασφαλιστικού κλάδου -UNI Europa Finance, Insurance Europe, AMICE, BIPAR- δημοσίευσαν σήμερα μια κοινή δήλωση για την... Nextdeal newsroom, 16/03/2021 - 15:57 16/3/2021
Αναθεώρηση Solvency II: Οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές ανησυχούν για την προσέγγιση της EIOPA και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Συστημικού Κινδύνου! Η Insurance Europe, μαζί με άλλους φορείς του ασφαλιστικού τομέα (Pan-European Insurance Forum, CFO Forum, CRO Forum και AMICE), σε... Nextdeal newsroom, 04/11/2020 - 09:48 4/11/2020