Nextdeal newsroom, 21/2/2022 - 09:38 facebook twitter linkedin Euroferry Olympia: Συνεχίζεται η αγωνία-To πλοίο είναι ασφαλισμένο στο Standard P&I Club Nextdeal newsroom, 21/2/2022 facebook twitter linkedin Στο κόκκινο βρίσκεται η αγωνία για τους δέκα αγνοούμενους στο φλεγόμενο πλοίο Euroferry Olympia που καίγεται ακόμη ανοικτά της Κέρκυρας. Το Euroferry Olympia είναι ασφαλισμένο για την κάλυψη αστικής ευθύνης προς τρίτους στο Standard P&I Club, σύμφωνα με τον διεθνή ναυτιλιακό τύπο. Χθες, το πρωί η είδηση ότι βρέθηκε ζωντανός ένας από τους αγνοούμενους αναπτέρωσε τις ελπίδες των συγγενών των υπολοίπων επιβατών που δεν έχουν δώσει σημάδια ζωής. Οι έρευνες συνεχίστηκαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, αλλά χθες το απόγευμα, όλοι πάγωσαν μόλις έγινε γνωστό ότι εντοπίστηκε απανθρακωμένη σορός στο φλεγόμενο πλοίο. Όπως μάλιστα ανακοινώθηκε αργότερα, η σορός ανήκει σε Έλληνα. Πρόκειται για 58χρονο οδηγό φορτηγού, η σορός του οποίου αναγνωρίσθηκε από τους οικείους του. Ο ίδιος εντοπίστηκε στο γκαράζ 2 του φλεγόμενου Euroferry Olympia. Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, τον άτυχο άνδρα αναγνώρισε ο γιος του από ένα μενταγιόν και ένα τατουάζ που έφερε στο σώμα του. Στο μεταξύ, στο πλοίο οι έρευνες συνεχίζονται από εξειδικευμένα συνεργεία για τον εντοπισμό των υπολοίπων 10 αγνοουμένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι 21χρονος που είχε εντοπιστεί χθες το πρωί ζωντανός, δήλωσε ότι άκουσε φωνές από τους άλλους αγνοούμενους, οι οποίοι πλέον συνολικά είναι 10. Άνδρες του πυροσβεστικού σώματος και της ΕΜΑΚ ελέγχουν όλα τα ασφαλή σημεία του πλοίου, και συγκεκριμένα στα σημεία που δεν έχουν αναπτυχθεί μεγάλα θερμικά φορτία στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό του για τον εντοπισμό των αγνοούμενων. Απάντηση πλοικτήτριας εταιρείας στις καταγγελίες Σε σχέση με τους πρόσφατους ισχυρισμούς του Συνδικάτου/Σωματείου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΟΦΑΕ) σχετικά με υποτιθέμενες κακές συνθήκες ταξιδιού των μελών του στο πλοίο Euroferry Olympia, το οποίο πήρε φωτιά τη νύχτα της 18ης Φεβρουαρίου 2022, ο Όμιλος Grimaldi επιθυμεί να προβεί στην ακόλουθη δήλωση. Όπως και τα άλλα πλοία του Ομίλου Grimaldi, το Euroferry Olympia υποβάλλεται σε τακτικό καθαρισμό και απολύμανση τόσο των καμπινών όσο και των κοινόχρηστων χώρων, ενώ οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθη πρακτική. Οι καλές συνθήκες του πλοίου επιβεβαιώθηκαν, μάλιστα, στις 16 Φεβρουαρίου 2022 στην Ηγουμενίτσα, όπου το Euroferry Olympia υποβλήθηκε σε επιθεώρηση και έλεγχο από τις ελληνικές Λιμενικές αρχές (συμπεριλαμβάνονται και τα συστήματα ανίχνευσης καπνού και πυρόσβεσης), η οποία έληξε με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς (σύμβαση SOLAS κ.λπ.), απαγορεύεται αυστηρά η πρόσβαση των επιβατών στα καταστρώματα του γκαράζ, όσο το πλοίο βρίσκεται σε πλεύση. Αυτός ο κανόνας ασφαλείας εφαρμόζεται αυστηρά από τα πλοία του Ομίλου Grimaldi. Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο κανόνας αυτός τηρείται από όλους τους επιβάτες επί του πλοίου, ιδίως από τους οδηγούς φορτηγών, η εκκένωση του χώρου φορτίου ελέγχεται πριν από τον απόπλου και οι καθορισμένες ομάδες πληρώματος περιπολούν τακτικά στα καταστρώματα του γκαράζ κατά τη διάρκεια του πλου. Εάν κάποιος οδηγός φορτηγού αποφασίσει με δόλο να κρυφτεί στο φορτηγό του, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παράβαση των διεθνών κανονισμών και των κανόνων του Ομίλου Grimaldi, η οποία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ιδίου και του πλοίου. Όσον αφορά τους ισχυρισμούς του ΣΕΟΦΑΕ περί υπεράριθμων κρατήσεων του Euroferry Olympia στην Ηγουμενίτσα το βράδυ της 18ης Φεβρουαρίου, πρόκειται για άλλη μια ανακριβή δήλωση, καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων (για εμπορεύματα και επιβάτες) του Ομίλου Grimaldi δεν επιτρέπει καμία υπεράριθμη κράτηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των επιβατών, μόνο το 42% της χωρητικότητας των επιβατών ήταν κατειλημμένο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Euroferry Olympia στις 18ης Φεβρουαρίου 2022. Όσον αφορά τους χώρους διαμονής των επιβατών, οι 77 καμπίνες (που αντιστοιχούν σε 308 κρεβάτια) και τα 409 ανακλινόμενα καθίσματα του πλοίου μπορούσαν εύκολα και άνετα να φιλοξενήσουν τους 239 επιβάτες (εκ των οποίων 159 οδηγοί) που ταξίδευαν στο πλοίο (για ένα ταξίδι 9 ωρών και όχι 25 ωρών, όπως εσφαλμένα αναφέρει το Σωματείο). Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, όπως σε όλα τα πλοία του ομίλου Grimaldi, ένας ορισμένος αριθμός καμπινών διατέθηκε στους οδηγούς φορτηγών προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους. Εν προκειμένω, και οι 159 οδηγοί που βρίσκονταν στο πλοίο είχαν καμπίνα, καθώς και άλλοι 26 επιβάτες. Τέλος, οι ισχυρισμοί ότι το Euroferry Olympia που μετέφερε φορτηγά με επικίνδυνα φορτία δεν μπορούσε να μεταφέρει και επιβάτες, αποτελούν για άλλη μια φορά ανακριβή δήλωση, καθώς το εν λόγω πλοίο είναι ένα επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο, πιστοποιημένο να μεταφέρει τόσο επιβάτες όσο και φορτία, συμπεριλαμβανομένου του φορτίου ΙΜΟ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Η Howden Re διορίζει τον Thomas Kroely της Aon ως Διευθύνοντα Σύμβουλο για την Κεντρική Ευρώπη
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Επίτιμος Διδάκτορας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια ευχάριστη... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 11:06 26/11/2024
KPMG: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 3ος κύκλος επιμορφωτικών σεμιναρίων “AdvantAge Days” για επαγγελματίες 50+ με στόχο την έμπρακτη καταπολέμηση του φαινομένου ageism -Πάνω από 70 συμμετοχές σημειώθηκαν στα δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια ενίσχυσης και αναβάθμισης επαγγελματικών δεξιοτήτων -Στο πλαίσιο της Κοινωνικής Υπευθυνότητας της KPMG... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 09:58 26/11/2024