Το δημογραφικό της επόμενης δεκαετίας θα επηρεάσει αρκετά και την ασφαλιστική μας αγορά, που ακόμα «κοιμάται» και δεν πήρε είδηση ότι «ξύπνησαν» πολλά προβλήματα που την αφορούν και έχουν σχέση με τις συντάξεις κυρίως, αλλά και τις καλύψεις υγείας και τις κοινωνικές αναταραχές των μεταναστεύσεων. Περισσότεροι άνθρωποι θα συνταξιοδοτηθούν σε σχέση με αυτούς που θα μπουν στην εργασία και με τα προβλήματα των κυβερνήσεων να βρουν λύσεις και χρήμα για να αντεπεξέλθουν, αφήνοντας πεδίο δράσεως στην ιδιωτική ασφάλιση.
Δίπλα σ’ αυτά έρχονται και οι επιπτώσεις του Διαδικτύου, όπως και οι περιβαλλοντικές δράσεις, εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, των ακραίων καιρικών φαινομένων, που όλα εγγίζουν τις στρατηγικές των ασφαλιστικών εταιρειών. Όμως, η ασφαλιστική αγορά ΟΦΕΙΛΕΙ σύντομα να βγει από την εσωστρέφεια και αυτοκαταστροφή του κακού ανταγωνισμού στα τιμολόγια αυτοκινήτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι υπεύθυνες για την κακή φήμη που συσσωρεύεται σε βάρος τους και με τη δήθεν αδιαφορία πολλών γύρω από τις εκπτώσεις και «πολιτικές» που κάνουν με τις Direct Πωλήσεις, τις πλατφόρμες, δώρα και «υποκλοπές» χαρτοφυλακίων. Με ένα χαρτοφυλάκιο γύρω στις 400.000-500.000, ένας μικρός αριθμός με διαφημίσεις σε τηλεόραση και Διαδίκτυο, υποβιβάζουν το έργο άλλων, που αντιπροσωπεύουν περίπου 5 με 5,5 εκατομμύρια πελάτες. Δυστυχώς, με εγκληματικό τρόπο για το μέλλον τους αρκετοί κάνουν πως «δεν βλέπουν», νομίζοντας ότι θα κερδίσουν.
Εμείς ρωτάμε τους διευθυντές Πωλήσεων που συμπράττουν με αυτού του είδους τα φαινόμενα: Τι δουλειά κάνετε εσείς; Νομίζετε ότι θα σωθείτε με 400.000 πελάτες; Και τη θέση σας θα χάσετε! Είστε ικανοί για πωλήσεις ή όχι;
Ε.Σ.
Διαβάστε το άρθρο όπως δημοσιεύθηκε στη στήλη Ασφαλιστικό Underwriting, του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 195, Μάρτιος - Απρίλιος 2022 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):