Nextdeal newsroom, 22/6/2022 - 08:59 facebook twitter linkedin Το μπλόκο στις θαλάσσιες ασφαλίσεις δεν θα σταματήσει τις ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου! Nextdeal newsroom, 22/6/2022 facebook twitter linkedin Οι ευρωπαϊκές και βρετανικές απαγορεύσεις θαλάσσιας ασφάλισης και αντασφάλισης στα φορτία ρωσικών ενεργειακών εμπορευμάτων θα διαταράξουν, αλλά δεν θα σταματήσουν τις αποστολές ενεργειακών εμπορευμάτων, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Θαλάσσιων Ασφαλίσεων (IUMI). «Δεν πρέπει να περιμένουμε πολλά από αυτές τις κυρώσεις», δήλωσε ο Lars Lange, γενικός γραμματέας της IUMI, προσθέτοντας ότι οι εργασίες είναι πιθανό να μετατοπιστούν στην Ασία από την Ευρώπη. Η Ένωση με έδρα το Αμβούργο αντιπροσωπεύει 45 εθνικές και διεθνείς ναυτιλιακές ενώσεις σε όλο τον κόσμο που παρέχουν κάλυψη για το 95% του παγκόσμιου στόλου για κινδύνους όπως ζημιές στο κύτος, στα μηχανήματα και στα φορτία. Τα ασφάλιστρα που καταβλήθηκαν το 2020 ξεπέρασαν τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, με την ασφάλιση φορτίου να αντιπροσωπεύει το 57% των εργασιών και την ασφάλιση hull and machinery το 24%. Σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των εργασιών γράφτηκε στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου. «Εμείς ως κλάδος είμαστε περισσότερο από έτοιμοι να συμμορφωθούμε με τις κυρώσεις και υποστηρίζουμε πλήρως τις κινήσεις πίεσης στους Ρώσους και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να συμμορφωθούμε με τις κυρώσεις», δήλωσε ο κ. Lange σε συνέντευξή του. «Η παρατήρησή μου είναι ότι οι κυρώσεις είναι τώρα, όπως και πριν, εξαιρετικά ασαφείς και γενικές και δυσνόητες». Στον έκτο γύρο κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοινώθηκαν απαγορεύσεις στις θαλάσσιες ασφαλίσεις και αντασφαλίσεις για τυχόν ρωσικά φορτία, παράλληλα με τη σταδιακή κατάργηση των θαλάσσιων εισαγωγών έως το τέλος του έτους. Οι διαμαρτυρίες από την Ελλάδα, τη Μάλτα και την Κύπρο απέτρεψαν σκληρότερα σχέδια που απέτρεπαν όλους τους Ευρωπαίους πλοιοκτήτες από τη φόρτωση αργού ή διυλισμένων προϊόντων ρωσικής προέλευσης. Οι πιο πρόσφατες κυρώσεις βασίζονται σε περιορισμούς που επιβλήθηκαν στους χρηματοοικονομικούς, ενεργειακούς και αμυντικούς τομείς της Ρωσίας που ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά το 2014 με πέντε τροποποιήσεις που περιγράφονται τώρα. Το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται ευρέως να πραγματοποιήσει ένα παρόμοιο εμπάργκο σε συντονισμό με την Ευρώπη. Αυτό επηρεάζει περαιτέρω 13 συλλόγους που είναι μέλη της Ένωσης που παρέχουν προστασία και κάλυψη ευθύνης για το 90% του παγκόσμιου στόλου. Οι πλοιοκτήτες είπαν στη Lloyd's List ότι η αξιολόγηση της συμμόρφωσης με το εξελισσόμενο συνονθύλευμα ρωσικών κυρώσεων στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο απασχολεί σημαντικά τα στελέχη, ακόμα κι αν οι εργασίες δεν έχουν άμεση έκθεση. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Τα νομικά τμήματα σε όλη τη βάση μελών της IUMI εργάζονται επίσης για να κατανοήσουν τις συνέπειες των ασφαλιστικών απαγορεύσεων, είπε ο κ. Lange. Οι απαγορεύσεις θα εφαρμοστούν σταδιακά σε περισσότερο από έξι μήνες, δίνοντας στους ιδιοκτήτες και τις εταιρείες χρόνο να συμμορφωθούν. «Λέμε στην [Ευρωπαϊκή] Επιτροπή, οτι συμμορφωνόμαστε πλήρως με τις άλλες κυρώσεις, αλλά σας παρακαλούμε να το καταστήσετε ευανάγνωστο ώστε να μας επιτρέψει να συμμορφωθούμε και να μην κάνουμε λάθη κάποια στιγμή, άθελά μας» τόνισε ο κ. Lange. Παρόλο που οι απαγορεύσεις της ΕΕ δεν θα μειώσουν τις ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ισχύουν τα εμπάργκο, πρόσθεσε. Υπάρχουν άλλες αγορές στην Ασία, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, σύμφωνα με την IUMI, όπου είναι πιθανό να μεταφερθούν οι εργασίες. Η Ρωσία είπε επίσης ότι προσφέρει κρατικές εγγυήσεις. «Ρεαλιστικά, για την ΕΕ, οι κυρώσεις είναι καλές, όπως και για το Ηνωμένο Βασίλειο», είπε ο κ. Lange. «Δεν υπάρχει κανένας εξωεδαφικός αντίκτυπος όπως στις κυρώσεις των ΗΠΑ, επομένως αυτό σημαίνει ότι ένας ασφαλιστής σε οποιαδήποτε χώρα -δεν γνωρίζουμε ακριβώς πού μπορεί να βρίσκονται ακόμη αυτές οι αγορές- δεν δεσμεύεται από την ΕΕ». Αυτές οι αγορές βρίσκονται πιθανότατα στην Ασία, η οποία σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της IUMI κατέγραψε το 30% των ναυτασφαλίστρων. Η αλλαγή των συμφωνιών ασφάλισης φορτίου και ασφάλισης hull and machinery, ειδικά για μεγαλύτερους στόλους, ήταν αρκετά περίπλοκη, σύμφωνα με τον κ. Lange. Συνήθως χρειάζονται μήνες για να αξιολογηθούν οι κίνδυνοι των επενδύσεων και των αξιώσεων. Ωστόσο, ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες είχαν ήδη αποκλείσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τη Ρωσία πάνω και πέρα από τις υπάρχουσες κυρώσεις, είπε. Αναμένονται τα σχόλια της Ένωσης. Πηγή: Lloyd's List Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πόλεμος στην Ουκρανία και κυβερνοεπιθέσεις: Και οι ασφαλιστικές θα «πληρώσουν τη νύφη»! Οι ασφαλιστικές εταιρίες πιθανότατα θα κληθούν να καταβάλουν αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων λόγω κυβερνοεπιθέσεων που σχετίζονται με την εισβολή της Ρωσίας... Nextdeal newsroom, 01/04/2022 - 13:37 1/4/2022
Αποχωρεί από τη Ρωσία η Zurich Insurance! Η Zurich Insurance Group συμφώνησε να πουλήσει τις ρωσικές δραστηριότητές της σε 11 μέλη της ομάδας της στη χώρα. Όπως ανακοινώθηκε,... Γιώργος Μούζος, 20/05/2022 - 15:12 20/5/2022