«Τίποτα δεν είναι αδύνατο!». Αυτό είναι το δίδαγμα που μάθαμε μέσα στην κρίση, τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Τάσος Αναστασίου, μιλώντας στο Συνέδριο του Economist.
Όπως τόνισε, εν μέσω της κρίσης οι κυβερνήσεις εισήγαγαν ψηφιακά εργαλεία, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το gov.gr, που είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες επισκέψεις στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. «Αυτό είναι ένα δίδαγμα για εμάς, ως ασφαλιστές, για το πώς μπορούμε να αγκαλιάσουμε αυτή την ψηφιακή μεταμόρφωση» είπε, ενώ υποστήριξε ότι οι ασφάλειες «κινούνται αργά» όσο αφορά την τεχνολογία.
Ο κ. Αναστασίου αναφέρθηκε επίσης, στις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση αλλά και στο πώς οι ασφαλιστές μπορούν πραγματικά να γίνουν πελατοκεντρικοί και πώς να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό αποτύπωμα για να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες.
Οι ασφαλιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν για παράδειγμα, τα οφέλη που προσφέρει η τηλεϊατρική ή η ηλεκτρονική πρόσβαση στην υγεία, για να προσφέρουν πελατοκεντρικές υπηρεσίες.
Ένα άλλο θέμα που απασχολεί την ασφαλιστική αγορά είναι και οι απειλές των κυβερνοεπιθέσεων. «Πρέπει να προστατεύσουμε τα ψηφιακά μας στοιχεία και το ψηφιακό μας ενεργητικό» υποστήριξε ο κ. Αναστασίου.
«Νομίζω ότι η εποχή μας είναι αρκετά ώριμη για προσωποποιημένες υπηρεσίες προς τους πελάτες» κατέληξε.