Nextdeal newsroom, 15/7/2022 - 07:40 facebook twitter linkedin Ο κλάδος οχημάτων στην Ευρώπη στην μετά-covid εποχή Nextdeal newsroom, 15/7/2022 facebook twitter linkedin Καθώς τα μέτρα για τον COVID-19 αίρονταν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2021, η κυκλοφορία οχημάτων άρχισε να αυξάνεται, αν και δεν επανήλθε πλήρως στα προ πανδημίας επίπεδα. Σε σύγκριση με το 2020, η χρήση επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε περισσότερο από τα ιδιωτικά οχήματα, καθώς η τηλεργασία παρέμεινε επιλογή για πολλούς ανθρώπους. Σχεδόν σε όλες τις αγορές παροχής στοιχείων, οι δείκτες ζημιών αυξήθηκαν από την πτώση που παρατηρήθηκε το 2020, όπως και οι συνδυασμένοι δείκτες, αν και γενικά παρέμειναν κάτω από εκείνους του 2019. Οι ευρωπαϊκές αγορές αυτοκινήτων συνέχισαν επίσης να χαρακτηρίζονται από έντονο ανταγωνισμό, ασκώντας πίεση στα μέσα ασφάλιστρα και, στη συνέχεια, μειώνοντας τον συνολικό όγκο των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων - όπως παρατηρείται σε ορισμένες αγορές. Αυτό ίσχυε ιδιαίτερα για τις εργασίες κλάδου υποχρεωτικής ευθύνης έναντι τρίτων οχημάτων (MTPL). Σε ορισμένες αγορές, η οικονομική ανάκαμψη αύξησε επίσης τον αριθμό των πρόσφατα ασφαλισμένων οχημάτων, οδηγώντας σε αύξηση της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, η άνοδος του πληθωρισμού επηρέασε το κόστος των ανταλλακτικών, των επισκευών και των υπηρεσιών, τα οποία είχαν ήδη πληγεί από τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό άρχισε να αντικατοπτρίζεται σε κάποιο βαθμό στα ασφάλιστρα του 2021 και είναι πιθανό να γίνει πιο εμφανές τα επόμενα χρόνια. Αυτοί οι διαφορετικοί παράγοντες διέφεραν μεταξύ των χωρών, οδηγώντας σε σημαντικές διαφορές μεταξύ των αγορών, όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της Insurance Europe. Ειδικότερα στην Ελλάδα, ο κλάδος οχημάτων κατέγραψε μικρή συνολική αύξηση 0,4% στην παραγωγή ασφαλίστρων, η υποχρεωτική ευθύνης έναντι τρίτων οχημάτων υποχώρησε κατά 0,9% και οι λοιπές ευθύνες αυξήθηκαν κατά 4,7%. Αλλαγές στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου οχημάτων τα έτη 2020-2021 και 2019-2021 (προ πανδημίας) (%) Οι παραπάνω παράγοντες που οδήγησαν τις εξελίξεις στην παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου οχημάτων επηρέασαν και τις αποζημιώσεις. Περισσότερα αυτοκίνητα στο δρόμο σημαίνει ότι η συχνότητα των απαιτήσεων αυξήθηκε σε σύγκριση με το 2020, αν και σε διαφορετικές ταχύτητες σε διαφορετικές αγορές. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στην Πορτογαλία, για παράδειγμα, η συχνότητα των απαιτήσεων MTPL αυξήθηκε μόνο κατά 0,46%, ενώ στην Ιταλία η αύξηση ήταν 18% (αλλά παρέμεινε κάτω από τη συχνότητα του 2019). Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, η συχνότητα των απαιτήσεων παρέμεινε κάτω από τα προ-πανδημίας επίπεδα. Ταυτόχρονα, το κόστος των αποζημιώσεων αυξήθηκε λόγω του πληθωρισμού και των προβλημάτων που υπήρχαν στην προμήθεια ανταλλακτικών για επισκευές. Οι αξιώσεις για σωματικές βλάβες, επίσης, εκτίθενται σε μεγάλο βαθμό στον πληθωρισμό (κόστος ιατρικών υπηρεσιών). Σε ορισμένες αγορές, όπως η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Μάλτα, οι συνολικές αποζημιώσεις παρέμειναν σημαντικά κάτω από τα επίπεδα του 2019, κυρίως λόγω της ακόμα χαμηλής συχνότητας αποζημιώσεων, παρά το ότι το κόστος των απαιτήσεων αυξάνεται. Στην Ιταλία, για παράδειγμα, το μέσο κόστος των απαιτήσεων MTPL ανέβηκε στα 4.800 ευρώ το 2021 από 4.560 ευρώ το 2019. Οι αποζημιώσεις αυξήθηκαν κατά 7,1% το 2020 στην Τσεχία, με αύξηση 2,3% στην MTPL και 12,1% στις λοιπές ευθύνες, αλλά οι συνολικές αποζημιώσεις εξακολουθούν να είναι 4% λιγότερες από το 2019. Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στο κόστος των απαιτήσεων για την Ισπανία: 7,6% για MTPL και 14,6% για λοιπές ευθύνες. Η άνοδος σημειώθηκε στα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους και μάλιστα επιταχύνθηκε το τελευταίο τρίμηνο. Η συχνότητα των απαιτήσεων αυξήθηκε επίσης, αλλά παρέμεινε χαμηλότερη από το 2019. Στη Γαλλία, οι συνολικές αποζημιώσεις επανήλθαν στα επίπεδα του 2019 περίπου. Η συχνότητα απαιτήσεων αυξήθηκε κατά 18,1% από έτος σε έτος, με μικρή αύξηση στις απαιτήσεις κλοπής (1,5%) αλλά σημαντική αύξηση στις απαιτήσεις για σωματικές βλάβες (24,7%). Ενώ η συχνότητα των απαιτήσεων ήταν ακόμα χαμηλότερη από το 2019, το αυξανόμενο κόστος σήμαινε ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν ήταν σχεδόν στα επίπεδα του 2019. Στη Σουηδία, ένας λόγος για την αύξηση του κόστους των απαιτήσεων ήταν ότι χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερα υβριδικά αυτοκίνητα, των οποίων τα ανταλλακτικά είναι συνήθως πιο ακριβά. Στη Νορβηγία, υπήρξε διαφορά μεταξύ του εμπορικού και του ιδιωτικού επιχειρηματικού κλάδου, καθώς ο πρώτος αυξήθηκε 32,9% μετά την επανέναρξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, αλλά ο δεύτερος μειώθηκε κατά 2,8%. Στην Τουρκία, οι συνολικές αποζημιώσεις αυξήθηκαν 16,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, υπολογιζόμενες σε ευρώ, ενώ παρέμειναν 6,3% χαμηλότερες από το 2019. Αυτό είναι ένα παράδειγμα της μεγεθυντικής επίδρασης του πληθωρισμού, καθώς η αύξηση το 2021 ήταν 52% σε τουρκικές λίρες. Αλλαγές στις συνολικές αποζημιώσεις κλάδου οχημάτων που πληρώθηκαν τα έτη 2020-2021 και 2019-2021 (προ πανδημίας) (%) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/7/2022 2021: Ξεπέρασε τα προ-covid επίπεδα η παραγωγή ασφαλίστρων σε Ευρώπη και Ελλάδα!
Nextdeal newsroom, 11/7/2022 Την επαναχρησιμοποίηση περισσότερων βάσεων δεδομένων του δημόσιου τομέα ζητά η Insurance Europe
Οι προτάσεις της Insurance Europe για την εποπτική και ρυθμιστική προσέγγιση των κλιματικών κινδύνων Η Insurance Europe ανταποκρίθηκε σε διαβούλευση του Συμβουλίου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (FSB) σχετικά με την εποπτική και ρυθμιστική προσέγγιση των κλιματικών... Nextdeal newsroom, 08/07/2022 - 08:22 8/7/2022
Οι κανόνες για τα πρόστιμα GDPR πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τα διεθνή λογιστικά πρότυπα, λέει η Insurance Europe Η Insurance Europe ανταποκρίθηκε σε διαβούλευση που διεξήγαγε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) σχετικά με το σχέδιο κατευθυντήριων γραμμών... Nextdeal newsroom, 05/07/2022 - 13:38 5/7/2022