Nextdeal newsroom, 27/7/2022 - 14:15 facebook twitter linkedin Χάος στα αεροδρόμια με τις χαμένες αποσκευές - Ασφαλίστε τη βαλίτσα σας! Nextdeal newsroom, 27/7/2022 facebook twitter linkedin Χάος επικρατεί στα αεροδρόμια παγκοσμίως καθώς παρατηρούνται πολλές καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, ενώ υπάρχουν πολλά προβλήματα με το χρόνο αναμονής στον έλεγχο των διαβατηρίων/ταυτοτήτων και με τις αποσκευές, οι οποίες πολλές φορές δεν φτάνουν στον προορισμό τους ή είναι κακοδιαχειρισμένες. Όπως αναφέρει το Bloomberg, πολλές αποσκευές χάνονται καθώς τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν με περιορισμένο προσωπικό να ανταπεξέλθουν στο χειρισμό των αποσκευών παράλληλα με την αυξανόμενη αεροπορική ζήτηση. Τα περιστατικά εσφαλμένου χειρισμού αποσκευών στις ΗΠΑ έφτασαν στο 60% κατά την περίοδο Απρίλιος 2021 – Μάρτιος 2022. Στην Ευρώπη, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρουν αύξηση 30% στις απαιτήσεις για χαμένες αποσκευές σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019. Αυτά τα στατιστικά, όμως, δεν μπορούν να απεικονίσουν πλήρως την εικόνα του χάους που επικρατεί στα αεροδρόμια παγκοσμίως. Χιλιάδες χαμένες βαλίτσες βρίσκονται στοιβαγμένες σε αποθήκες αεροδρομίων, ενώ πολλές αεροπορικές εταιρείες γεμίζουν τα αεροσκάφη με βαλίτσες και όχι με επιβάτες, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αποσταλούν στους ιδιοκτήτες τους. Εκτός από το πρόβλημα των αποσκευών, υπάρχουν 20.000 καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις κάθε μέρα, ενώ παρατηρούνται τεράστιες ουρές στους ελέγχους διαβατηρίων, πολλές χαμένες πτήσεις ανταπόκρισης λόγω των καθυστερήσεων την ίδια ώρα που οι τιμές των εισιτηρίων έχουν πάρει την ανιούσα λόγω του πληθωρισμού. «Πρόκειται για μία περίοδο όπου δεν ισχύει η κοινή λογική και σαφώς κανένα από τα συνηθισμένα ταξιδιωτικά τρικ», εξηγεί ο Michael Holtz, ιδρυτής και CEO της SmartFlyer, προσθέτοντας «μακάρι να υπήρχε κάποια εύκολη λύση, αλλά δεν υπάρχει». Ωστόσο, το Bloomberg προτείνει 7 τρόπους ώστε να αποφύγετε το χάος των αεροδρομίων: Μάθετε πώς λειτουργεί η προστασία των αποσκευών Η ταξιδιωτική ασφάλιση ενδέχεται να καλύπτει την απώλεια αποσκευών, αλλά δεν υφίσταται αποζημίωση εάν η βαλίτσα τελικά καταλήξει στον ιδιοκτήτη της. Αυτό σημαίνει πως ο ταξιδιώτης θα έχει ήδη αναγκαστεί να αγοράσει μία νέα γκαρνταρόμπα, μέχρι να αποζημιωθεί. Επιπλέον, οι πολιτικές απαιτούν συχνά από τους ταξιδιώτες να διατηρούν αναλυτικές λίστες με τα υπάρχοντά τους, συμπεριλαμβανομένων αποδείξεων για να αποδείξουν το κόστος των χαμένων αντικειμένων. Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που θα αποθαρρύνει τους καταναλωτές από το να ζητήσουν αποζημίωση. Μία εκ των εταιρειών που συνιστούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι η Blue Ribbon Bags η οποία εγγυάται αποζημίωση μέχρι και $2.000 για κάθε αποσκευή που χάνεται για τουλάχιστον 4 μέρες. Το ποσό αυτό εξαρτάται από τους όρους του συμβολαίου: οι ταξιδιώτες μπορούν να ασφαλίσουν τις αποσκευές τους για 5 $, 7,50 $ ή 10 $ η καθεμία, για αποζημιώσεις ύψους 1.000 $, 1.500 $ ή 2.000 $.. Ο μόνος όρος της ασφάλισης είναι πως οι ταξιδιώτες πρέπει να αναφέρουν απώλεια αποσκευής μέσα σε ένα 24ωρο και να συλλέξουν τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να αποδείξουν το λόγο της αποζημίωσης και να διεκδικήσουν το ανάλογο ποσό. Η ασφάλιση των αποσκευών πρέπει να γίνει πριν την αναχώρηση της πτήσης και όχι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ταχυδρομική αποστολή των αποσκευών ή ενοικίαση NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. «Δεν μπορούν όλοι οι ταξιδιώτες να κουβαλούν τις αποσκευές μαζί τους στο αεροπλάνο», τονίζει ο κ. Holtz. Εάν, κάποιος πρέπει να παρευρεθεί σε γάμο με τα παιδιά του ή να ταξιδέψει με ανταπόκριση μπορεί να χρησιμοποιήσει εξειδικευμένες υπηρεσίες αποστολής αποσκευών, όπως είναι η Luggage Forward. Παρ’ όλα αυτά, οι εν λόγω υπηρεσίες δεν είναι φτηνές ενώ χρειάζεται αρκετή προετοιμασία. Η κλασική ταχυδρομική αποστολή αποσκευών κοστίζει λιγότερο και μια τυπική βαλίτσα καταφθάνει στον προορισμό της συνήθως εντός επτά εργάσιμων ημερών. Υπάρχει, επίσης, και η επιλογή ενοικίασης ρουχισμού μέσω υπηρεσιών όπως είναι η Rent the Runway, η οποία πρόσφατα άρχισε να συνεργάζεται με ξενοδοχεία, αλλά και η πιο εξειδικευμένη BabyQuip, η οποία αποστέλλει ογκώδη και δύσκολα στη συσκευασία αντικείμενα, όπως κούνιες, καροτσάκια, πάνες και βρεφικό εξοπλισμό στο ξενοδοχείο ή το Airbnb. Μην περιμένετε να σας σώσει μια συσκευή παρακολούθησης Πολλοί ταξιδιώτες έχουν καταφύγει στην τοποθέτηση συσκευών παρακολούθησης, όπως είναι τα AirTags, στις αποσκευές τους ως προληπτικό μέτρο σε περ΄πτωση που χάσουν τα υπάρχοντά τους. Η Brooke Lavery, συνεργάτης του πρακτορείου Local Foreigner, αναφέρει ότι κατά καιρούς οι συσκευές αυτές έχουν αποδειχθεί χρήσιμες. Ωστόσο, ο κ. Holtz τονίζει πως «δεν βοηθάει να ξέρεις πού βρίσκονται οι αποσκευές σου, αν δεν μπορείς να φτάσεις σε αυτές. Η καλύτερη επιλογή είναι οι χειραποσκευές, που τις κουβαλάς μαζί σου στην καμπίνα». Ένας τρόπος για να πάρετε λιγότερα πράγματα μαζί σας, εξηγεί, είναι να βασιστείτε στις υπηρεσίες πλυντηρίου ξενοδοχείων. «Κάθε ξενοδοχείο τεσσάρων ή πέντε αστέρων θα έχει υπηρεσίες πλυντηρίου», σημειώνει. Επενδύστε στους Airport Greeters Πολλά ταξιδιωτικά γραφεία προτείνουν στους ταξιδιώτες τους να εγγράφονται στις VIP υπηρεσίες αεροδρομίου, οι οποίες είναι σχετικά ακριβές, αφού η ζήτηση έχει αυξηθεί πολύ. Ωστόσο, συμφέρει τους ταξιδιώτες που έχουν οικονομική άνεση, αφού οι βοηθοί γνωρίζουν τις διεργασίες του κάθε αεροδρομίου και μπορούν να ελιχθούν πιο εύκολα και γρήγορα απ’ ό,τι ο μέσος ταξιδιώτης. Κάντε κράτηση για πρωινές πτήσεις Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι συνιστούν να κάνετε κράτηση για πτήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας και πρωινές πτήσεις, καθώς είναι πιο πιθανό να μην έχουν καθυστέρηση. Συνήθως η κίνηση στα αεροδρόμια προκαλείται από τους επιβάτες των υπερατλαντικών πτήσεων που ξεκινούν, συνήθως, το βράδυ. Χρησιμοποιήστε τα προνόμια της πιστωτικής σας κάρτας Ορισμένες από τις ανέσεις που προσφέρουν τα αεροδρόμια μπορούν να «αγοραστούν» μέσω των προνομίων που προσφέρουν οι πιστωτικές κάρτες. Επαναπρογραμματίστε τα ταξίδια σας Οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν οικονομικά κίνητρα στους ταξιδιωτικούς πράκτορες ώστε να αλλάζουν προληπτικά τα ταξιδιωτικά προγράμματα των πελατών τους. Για παράδειγμα, αρκετές αεροπορικές ζητούν από τους πράκτορες να προσφέρουν στους πελάτες τους εναλλακτικούς προορισμούς αεροδρομίων, ώστε να αποφύγουν αεροδρόμια με μεγάλη κίνηση. Η αποφυγή των πτήσεων με ανταπόκριση είναι επίσης σημαντική και για το λόγο αυτό ο κ. Holtz προτείνει την ενοικίαση αυτοκινήτου ή το ταξίδι με τρένο αντί για την επιπλέον πτήση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/7/2022 Ταξιδιωτική Ασφάλιση το Καλοκαίρι: Λόγοι για να τη βάλουμε στη «βαλίτσα» μας προτού φύγουμε για διακοπές!
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα οργανωμένα ταξίδια και την ασφάλισή τους! Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, σας εύχεται καλό καλοκαίρι και σας ενημερώνει σχετικά με τα Οργανωμένα Ταξίδια. Οργανωμένο ταξίδι είναι... Nextdeal newsroom, 13/07/2022 - 08:47 13/7/2022
Ποιες παροχές περιλαμβάνει μια ταξιδιωτική ασφάλιση; Με ποιο τρόπο μπορεί να προστατευτεί ένας ταξιδιώτης; Ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης αποζημιώνει τις βλάβες και ζημιές που προκύπτουν σε έναν... Nextdeal newsroom, 23/03/2022 - 10:48 23/3/2022