Nextdeal newsroom, 18/9/2023 - 15:09 facebook twitter linkedin ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ: Τι επηρεάζει την ασφαλιστική αγορά! Nextdeal newsroom, 18/9/2023 facebook twitter linkedin Ο πρόεδρος της ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ (IUMI) χαρακτηρίζει την αγορά ναυτασφαλίσεων ως «δύναμη σταθερότητας σε ταραγμένες θάλασσες». Κατά την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Ναυτασφαλιστικών Εταιρειών (IUMI) που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα στο Εδιμβούργο της Σκωτίας, ο πρόεδρος Frédéric Denèfle εξήγησε το θέμα του συνεδρίου «Δύναμη και σταθερότητα σε ταραγμένες θάλασσες». Συζητώντας τις τρέχουσες αναταράξεις, ξεκίνησε θέτοντας κατ' αρχήν το τι είναι ουσιαστικά το «business as usual» για τους ασφαλιστές θαλάσσιων μεταφορών. Ο ίδιος δήλωσε: «Ως ασφαλιστές θαλάσσιων μεταφορών, έχουμε συνηθίσει να διαχειριζόμαστε μια σειρά από ατυχήματα και απώλειες επί διαφόρων πλοίων και σε λιμάνια και άλλες παράκτιες εγκαταστάσεις. Η αντιμετώπιση των συνεπειών των φυσικών καταστροφών, όπως οι σεισμοί και τα καιρικά φαινόμενα, είναι επίσης καθημερινά ζητήματα. Ομοίως, η λειτουργία μέσα στο γεωπολιτικό χάος είναι ένα συνεχές πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, αλλά αυτό επιδεινώθηκε πρόσφατα με τον πόλεμο στην Ουκρανία». «Οι ναυτασφαλιστές υποστήριξαν ενεργά τη δημιουργία του αρχικού διαδρόμου σιτηρών για να διασφαλίσουν ότι οι ουκρανικές εξαγωγές θα μπορούσαν να συνεχιστούν. Τώρα που η συμφωνία έχει καταρρεύσει, οι ναυτασφαλιστές βρίσκονται σε συζητήσεις με την ουκρανική κυβέρνηση για την παροχή κάλυψης των πλοίων που διακινούν ουκρανικά φορτία». Συνεχίζοντας το θέμα των αναταράξεων, ο Frédéric Denèfle εξήγησε πώς ο κατακερματισμός στο θεσμικό πλαίσιο και στην λειτουργία των αγορών, προκαλεί επίσης πονοκεφάλους. Από εμπορική άποψη, ο covid είχε αναδείξει μια σειρά από στρατηγικές εξαρτήσεις, είχε οδηγήσει σε γενική μείωση της παγκόσμιας ζήτησης και είχε ενθαρρύνει τη μετεγκατάσταση της δραστηριότητας πιο κοντά στον καταναλωτή. Από νομικής πλευράς, η ναυτιλία και η ασφάλιση είχαν στοχοποιηθεί με αυξημένες κυρώσεις, καθώς και με τοπικούς πράσινους κανονισμούς, όπου για παράδειγμα, ορισμένες δικαιοδοσίες δεν εγγράφουν πλοία μιας ορισμένης ηλικίας και άνω. Ως ο ενιαίος εκπρόσωπος των ναυτασφαλιστών, η IUMI έχει έρθει σε επαφή με διάφορες ρυθμιστικές αρχές για να υποστηρίξει τόσο τον κλάδο όσο και τους ασφαλιστές. Μια συνέπεια του πληθωρισμού, που προκλήθηκε από τη νόσο covid και τον πόλεμο στην Ουκρανία εκδηλώνεται ήδη στο αυξημένο κόστος των απαιτήσεων, στην απαίτηση ανάληψης περισσότερων κινδύνων καθώς αυξάνονται οι αξίες των περιουσιακών στοιχείων και στη σχετική ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα στην αγορά. Σε αυτό προστέθηκε και η γενική τεχνολογική αλλαγή όσον αφορά την καθαρή ενέργεια και τα αυτόνομα σκάφη, η οποία δημιουργούσε περισσότερες "αναταράξεις". Ωστόσο, όλες οι νέες τεχνολογίες και τα μέτρα μείωσης της κλιματικής αλλαγής χαιρετίζονται από την IUMI, η οποία είναι έτοιμη να λειτουργήσει ως καταλύτης για την εισαγωγή τους. Παρόλο που η αγορά ναυτασφαλίσεων βρισκόταν σε μια κατάσταση ρευστότητας, ο Frédéric Denèfle ήταν βέβαιος για την ικανότητά της να αντεπεξέλθει: «Ως η παλαιότερη ασφαλιστική επιχείρηση στον κόσμο, ο τομέας μας έχει αποδείξει την ικανότητά του να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες και συνθήκες, τόσο της αγοράς όσο και της μακροοικονομίας. Προβλέπω την επιστροφή σε έμπειρες ομάδες- μια αυξημένη εξάρτηση από τις πληροφορίες και τα συστήματα δεδομένων για την πρόβλεψη των συνεπειών της γεωπολιτικής αβεβαιότητας- την εμφάνιση τοπικών ομάδων που αναλαμβάνουν τοπικές επιχειρήσεις στις δικές τους περιοχές για να αμφισβητήσουν τον κατακερματισμό- μια προσαρμογή των δυνατοτήτων της αγοράς και της τιμολόγησης για την καταπολέμηση των πληθωριστικών πιέσεων- και τη δημιουργία εξειδικευμένων ομάδων για την πλήρη κατανόηση των επιπτώσεων των νέων τεχνολογιών. Φυσικά, πολλά από αυτά συμβαίνουν ήδη». Ανεφερόμενος προς την ίδια την IUMI, ο Frédéric Denèfle εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να τονίσει την πρόοδο την ένωσης τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί από το 1979, όταν το συνέδριο είχε φιλοξενηθεί για τελευταία φορά στο Εδιμβούργο. Ο ίδιος πρόσθεσε χαρακτηριστικά: «Κατά τη διάρκεια του πρώτου πλήρους - ολοκληρωμένου έτους μου ως Πρόεδρος, κατάλαβα ότι οι ασφαλιστές θαλάσσιων μεταφορών αντιμετωπίζουν μια σειρά από πολύπλοκα ζητήματα, αλλά και ότι μοιράζονται κοινούς κινδύνους και δεν λειτουργούν απομονωμένα. Ως κοινότητα, πρέπει να επενδύσουμε στο συλλογικό μας μέλλον. Η δραστηριότητά μας δεν είναι πάντα κατανοητή και γι' αυτό πρέπει να βασιστούμε στην IUMI για να μας φέρει κοντά, να μας παρέχει μια κοινή φωνή και μια ενιαία πορεία προς τα εμπρός. Έχοντας αυτό κατά νου, η στρατηγική μας για το 2030 θα μας οδηγήσει να γίνουμε μια ισχυρότερη και πάντα επίκαιρη ένωση που θα λειτουργεί μέσα σε μια ευρύτερη κοινότητα μελών και εταίρων». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 31/10/2024 Πώς να κάνετε την επιχείρησή σας φιλική προς το περιβάλλον σύμφωνα με την Generali!
ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική: Φρόντισε για το αύριο με Επένδυση και Αποταμίευση! Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης είναι η ιδανική αφορμή για να φροντίσετε για τους μελλοντικούς σας στόχους!🐖 Η αποταμίευση και η κατάλληλη... Nextdeal newsroom, 31/10/2024 - 15:58 31/10/2024
Eurolife FFH: Το “πιο «ασφαλές» quiz που παίξατε ποτέ”! Το “πιο «ασφαλές» quiz που παίξατε ποτέ” σας περιμένει για δύο ακόμη ημέρες στο 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐥𝐢𝐟𝐞𝐇𝐮𝐛 σε The Mall Athens, My... Nextdeal newsroom, 31/10/2024 - 15:45 31/10/2024